Ja het is maar net waar je interesse ligt. Ook film en serie recensies kun je gewoon op internet vinden.
Ik vind het papierverspilling.
Nou, dan rot je toch lekker op
Grapje hoor, mag je natuurlijk best vinden! Het ís ook gewoon een groot dorp.
Deventer? Ligt dat in België?
Nog een ban te pakken
Ik vind Deventer leuker dan Amsterdam om gewoon rond te lopen.
- Deventer
- Amsterdam
0 stemmers
Ik vind het jammer dat wasmachines, vaatwassers veelal wit zijn. Waarom is witgoed niet gewoon zwartgoed?
Dat kan alleen bij inbouw denk ik.
Weet ook niet waarom ze wit zijn ??!
Koelkasten ook zoiets
Ik zou witgoed het liefst in het matzwart willen hebben dat vind ik mooier dan glansend wit. :’)
Als ik dit keer eindelijk de loterij win, stuur ik alles in matzwarte
special
edition jouw kant op.
En ik vind van die populaire tuinsets ook zo lelijk in dat donkergrijs. Dat is dan wel onderhoudsvriendelijk maar het is allemaal zo’n eendheidsworst.
Jup dat is nog erger.
Doe mij maar gewoon hout of gietijzer of rotan en stof.
Ik had niet verwacht dat de uitkomst bijna gelijk zou zijn haha
meiden op festivals of feestjes of weet ik het die met allemaal van die glitters op hun gezicht rondlopen
Me dont like.
En haha wel grappig, we hebben een regenbui gehad vanavond (festival) en al die glitters van die meiden druipten van hun gezicht af
Ik laf glitter en smeer me helemaal ermee in elke kans die ik krijg.
Late reactie maar ik deel zelf videoland en netflix met mijn familie, dat vind ik inderdaad nog wel behapbaar. Echter komen er nu zo veel verschillende diensten en ik vind het echt jammer dat je dus ‘moet kiezen’ (of 60 euro per maand uitgeven en dat het daarmee duurder is dan gewone televisie.)
Ik kijk alsnog niet illegaal hoor want ik wil dat mijn favo series blijven bestaan, maar ik vind het wel jammer.
HAhah ja vind het zo lelijk en kinderachtig, vooral zo veel hetzelfde . En inderdaad nog niet te spreken over t milieu
Veel mensen in dit topic zeiden niet van glitter te houden, @Banananana zegt vervolgens er wel van te houden. In deze groep is dat dan dus een impopulaire mening. Past perfect hier juist.
Precies! Daarom wordt het toch in dit topic geplaatst, omdat de meerderheid het wel leuk vindt(en de poster daar bewust van is).
Zou wat zijn als hier onder elke post iemand komt zeggen dat hij/zij die mening niet deelt