Impopulaire meningen #2

Ik vind sterrenbeelden ook onzin maar ik voel me altijd wel beledigd als iemand mijn sterrenbeeld stom vindt :roll_eyes:

33 likes

Ik vind het ook onzin, maar ik ging net wel googlen of mijn sterrenbeeld en dat van mijn vriend bij elkaar passen. Google zei dat het moeilijk gaat worden en dat vind ik wel kut. Ik. geloof. hier. niet. eens. in.

2 likes

Daarom ben je ook eerder geboren toch? Je voelde aan dat die datum beter bij jou paste :pray:t2:

6 likes

Ik ben zo iemand die mezelf echt een waterman vindt en ik herken het ook meestal wanneer iemand anders een waterman is :joy:. Vissen pik ik er ook snel uit om de een of andere reden. En ik ben weleens naar iemand geweest die zo’n chart ging voorlezen, en echt hij was zo ontzettend spot on over mijn vader (een steenbok ) haha.

5 likes

afbeelding

7 likes

Zijn er ook mensen die niet van betekenisvol werk houden en graag vernederende baantjes uitvoeren :face_with_raised_eyebrow:

16 likes

Ik haat de waarheid en ik word ook zeer graag gebruikt. Maar ik ben dan ook geen schorpioen, natuurlijk.

8 likes

Volgens die site houd mijn sterrenbeeld niet van wachten. Dat klopt wel echt hoor!

1 like

Oké helemaal eens dat je als volk je verantwoordelijkheid moet nemen, maar ik vind dus juist dat de verantwoordelijkheid maar makkelijk bij het volk wordt gelegd ipv dat er eens wat bedrijven aansprakelijk worden gesteld voor hun gigantische impact. (die het zich dus ook nog eens kunnen veroorloven en het beter kunnen bevatten itt diverse inwoners)

12 likes

Wow bij deze opmerking voel ik gewoon dat jij een libra bent en mercurius retrograad om je heen draait.

Ik heb geen idee wat ik hier zeg.

21 likes

:joy: :joy: :joy:

2 likes

Ja, ik voel ook echt een spanning. Typisch maagdengedrag!

1 like

Ik ben een waterman maar ik zou graag willen weten wat jij dan watermannerig zou vinden aan mij :joy:

1 like

Hey niet saturnus de schuld geven he! Heb er niks mee te maken.

22 likes

Vaak herken ik ze aan een sterke politieke mening. Ze kunnen dingen die zij ‘onrechtvaardig’ vinden of wat dan ook moeilijk loslaten. Het zijn meestal unieke, maar vaak toch wel een beetje aparte awkward mensen :joy: Verder houden ze van hun vrijheid en onafhankelijkheid en zijn ze meer analytisch in situaties dan dat ze empathisch zijn haha

8 likes

Ik ben zooo klaar met dat “we moeten de aarde redden, denk aan het milieu” . De aarde redt zich wel, we zijn alleen bezig alle of de meeste levensvormen te vernietigen. En wat de mens betreft vind ik dat prima, de mens is als soort wat mij betreft behoorlijk mislukt. (En toch ben ik wel vaak milieubewust bezig
 Hypocriet mokkel :face_with_raised_eyebrow: )
En mensen die vaker dan 1 keer trouwen, zeker als ze dat ook nog in de kerk doen. Je kan maar aan een iemand je eeuwige en exclusieve trouw beloven, hoe vaak wil je tot de dood ons scheidt beloven zonder te sterven dan?

Er leeft een cynische, pessimistische, ouwe heks in mij

12 likes

Klopt als een :bus:.

2 likes

Ik herken me hier wel in. En ik hou ervan om akward te zijn!

1 like

Haha ja! En sinds ongeveer de helft van de huwelijken al faalt tegenwoordig, zouden we misschien moeten gaan inzien dat ‘tot de dood ons scheidt’ misschien wat ambitieus is en dat trouwen vooral veel geld uitgeven aan een dag met een stomme jurk.

4 likes

Misschien beter om te zeggen ‘tot dat de koek op is’ ipv tot de dood ons scheidt.

30 likes