Impopulaire meningen #2

Als mede-Libra voelde ik dat al lang aan.

1 like

Voor jou een barkie!

Nee Bep deelt deze waardevolle informatie gratis en voor niets: https://www.desterrenlijn.com/

2 likes

Én heb je ook nog trumps haar verklaard. Dit is wel alles in een inderdaad

3 likes

Waarin scheelt trouwen dan met ‘gewoon’ fiscaal partner zijn bij de inkomstenbelasting?

Ik vind het stom dat zoveel protestborden van de klimaatstaking in Den Haag in het Engels zijn.

4 likes

Ik irriteer me zwaar aan dat BEC wat nu overal op t forum opduikt 

12 likes

Misschien is het je ascendant? hahaha :joy:

1 like

Ik vind Doc Martens echt zo lelijk, altijd als ik er iemand mee zie moet ik aan van die clownsschoenen denken.

18 likes

Ik vind ze ook veel ste lomp, ik ben meer van de laarsjes en pumps

1 like

Ik heb ooit weleens een sms gestuurd naar die astrologielijn, en toen kreeg ik allemaal sms’jes met:’ Ik ben de kaarten aan het schudden’ . ’ Ik leg de kaarten neer
’. ’ Ik spreid de kaarten uit op tafel’. Dat was gewoon een cocktease van een chat joh hahaha en op alles moest ik reageren anders kon je de rest niet zien, echt wat een geldverspilling was dat. Ze sms’ten mij nog net niet
:’ Ik ga nu even naar de wc, ben zo terug’ .
’ Ik heb een grote boodschap voor je’ .
’ LOL snap je hem?’ .
’ Sorry ben bijna klaar hoor’ .
’ Ohhh het WC papier is op’.
’ Heh godverdomme wat moet ik nu doen’.
’ Ik ben wel helderziend maar deze zag ik toch even niet aankomen’.
’ Kan jij er misschien 1 voor me halen, we praten nu toch’
‘Meestal gebruik ik page, maar als het echt niet anders kan is een huismerk ook prima’.

Hahaha sorry :joy: liet me even meeslepen

41 likes

Wat is dat?

Ik zit hier hardop om te lachen :joy::joy:

2 likes

Bitch eating crackers, iemand waar je je al aan irriteert als ze alleen maar ademt

Hahaha!

Als je enkel kijkt naar inkomstenbelasting niets, maar qua andere dingen wel en mensen vinden trouwen dan vaak het gemakkelijkst/snelst/goedkoopst om alles in één keer geregeld te hebben.

Er zijn nog veel meer manieren om het goed te regelen natuurlijk, maar als je het hebt over of mensen te snel trouwen of niet dan ben ik van mening dat je beter kunt trouwen dan dat je niets geregeld hebt.

Maar goed ik ben net zo’n arts die zelf rookt want ik heb zelf helemaal niets geregeld.

3 likes

Blond Amsterdam :heart::heart::heart:

2 likes

het lukt mij echt niet om sympathie op te brengen voor het boerenprotest/de boeren ook al zou ik dat misschien wel willen

13 likes

dit is een woord dat ik speciaal op ga schrijven om het vaker te gaan gebruiken in m’n taal

9 likes

Ik wil geen tips, vraag geen tips en loop liever zelf in zeven sloten tegelijk.

De enige van wie ik tips aanneem zijn ervaren collega’s, omdat mijn werk soms echt ingewikkeld en onbekend terrein is.

Maar tips over reizen, landen, Netflix (!!!), aankopen & smaken koffie. :x::x::x:

3 likes

Het doel van een spelletje is toch gewoon iets leuks doen? En ik vind het met alcohol nog leuker.

7 likes