Ik vind die Greta een irritante dramaqueen. How dare you
Ik snap niet waarom sterrenbeelden opeens zo’n ding lijken te zijn, ik heb het echt al niet meer over sterrenbeelden sinds ik de fancy niet meer lees (+10jaar)
Ik word er oprecht opgefokt van…
Zo maar echt en dan ook al die sterrenbeelden in het engels. Ik heb steeds geeen idee waarover het gaat. En dan die memes met omg dit is zooo dit sterrenbeeld. Nee trut het is een karaktertrek die bijna ieder dramatische puber heeft staph it.
En dan nog maar niet te beginnen over “elk willekeurig sterrebeeld-season”
Ja die seizoenenen en birth of moonsigns snap ik ook echt niet, en eigk vind ik het ook zo’n onzin dat ik het niet hoef te snappen.
En ik weet amper de namen van de Nederlandse sterrenbeelden en dan is 't opeens een virgo??
Oh ja dat was wel goud!
Ik neem aan de geboortdag! Want het heeft toch te maken met de stand van de maan/zon/sterren etc op het moment van de geboorte?
Goeie vraag.
Ik ben ruim 2 weken te laat geboren en herken mezelf totaal niet in mijn officiële sterrenbeeld. Het sterrenbeeld van mijn uitgerekende datum herken ik juist veel meer.
Ik vind sterrenbeelden ook onzin maar ik voel me altijd wel beledigd als iemand mijn sterrenbeeld stom vindt
Ik vind het ook onzin, maar ik ging net wel googlen of mijn sterrenbeeld en dat van mijn vriend bij elkaar passen. Google zei dat het moeilijk gaat worden en dat vind ik wel kut. Ik. geloof. hier. niet. eens. in.
Daarom ben je ook eerder geboren toch? Je voelde aan dat die datum beter bij jou paste
Ik ben zo iemand die mezelf echt een waterman vindt en ik herken het ook meestal wanneer iemand anders een waterman is . Vissen pik ik er ook snel uit om de een of andere reden. En ik ben weleens naar iemand geweest die zo’n chart ging voorlezen, en echt hij was zo ontzettend spot on over mijn vader (een steenbok ) haha.
Ik haat de waarheid en ik word ook zeer graag gebruikt. Maar ik ben dan ook geen schorpioen, natuurlijk.
Volgens die site houd mijn sterrenbeeld niet van wachten. Dat klopt wel echt hoor!
Oké helemaal eens dat je als volk je verantwoordelijkheid moet nemen, maar ik vind dus juist dat de verantwoordelijkheid maar makkelijk bij het volk wordt gelegd ipv dat er eens wat bedrijven aansprakelijk worden gesteld voor hun gigantische impact. (die het zich dus ook nog eens kunnen veroorloven en het beter kunnen bevatten itt diverse inwoners)
Wow bij deze opmerking voel ik gewoon dat jij een libra bent en mercurius retrograad om je heen draait.
Ik heb geen idee wat ik hier zeg.