Ik zit hier hardop om te lachen
Bitch eating crackers, iemand waar je je al aan irriteert als ze alleen maar ademt
Hahaha!
Als je enkel kijkt naar inkomstenbelasting niets, maar qua andere dingen wel en mensen vinden trouwen dan vaak het gemakkelijkst/snelst/goedkoopst om alles in één keer geregeld te hebben.
Er zijn nog veel meer manieren om het goed te regelen natuurlijk, maar als je het hebt over of mensen te snel trouwen of niet dan ben ik van mening dat je beter kunt trouwen dan dat je niets geregeld hebt.
Maar goed ik ben net zo’n arts die zelf rookt want ik heb zelf helemaal niets geregeld.
Blond Amsterdam
het lukt mij echt niet om sympathie op te brengen voor het boerenprotest/de boeren ook al zou ik dat misschien wel willen
dit is een woord dat ik speciaal op ga schrijven om het vaker te gaan gebruiken in m’n taal
Ik wil geen tips, vraag geen tips en loop liever zelf in zeven sloten tegelijk.
De enige van wie ik tips aanneem zijn ervaren collega’s, omdat mijn werk soms echt ingewikkeld en onbekend terrein is.
Maar tips over reizen, landen, Netflix (!!!), aankopen & smaken koffie.
Om dronken te worden
Ik snap niet wat het voordeel is van invisibobble. Ik krijg alsnog deuken in mn haar en ze glijden alsnog mn haar uit.
Het doel van een spelletje is toch gewoon iets leuks doen? En ik vind het met alcohol nog leuker.
Bij mij glijden ze ook altijd uit ja. Wat dat betreft is een gewoon elastiekje of scrunchie veel chiller
Ik heb het ook nooit begrepen. Alcohol drink ik op mijn eigen moment, in mijn eigen tempo en ik bepaal zelf de hoeveelheid. Ondenkbaar dat anderen mij gaan dwingen te drinken en dat dat dan als ‘leuk’ wordt beschouwd.
Peer pressure is wel echt een ding hoor. Nu zeg ik ook gewoon nee, maar heb tot een stuk in mijn 20s toch wel vaak de druk gevoeld dat ik niet leuk gevonden werd als ik niet mee deed, en dat was mijn grootste angst, dus dan deed ik toch maar weer mee, ook al vond ik het niet leuk.
Meh, bij de drankspelletjes die mijn vrienden speelden was het standaard adten, kleine slokjes was echt geen optie. Gelukkig zijn we inmiddels allemaal volwassen(er). We kunnen nog steeds zuipen, maar dan wel gewoon op ons eigen tempo
Haha nee inderdaad, en ik doe ook uiteraard niet mee. Dwingen was het verkeerde woord. Ik bedoelde dat als je wel meedoet dat je op bepaalde momenten ‘moet’ drinken. Ik vind dat een heel gek fenomeen, omdat alcohol een behoorlijke heftige uitwerking op je heeft.
Ik ben 32, vond en vind Telekids geen hol aan. Leeftijdgenoten lijken altijd zo zwaar geschokt als ik dat vertel alsof het ze persoonlijk beledigd ofzo
Ik vind pink tax echt onzin. Althans wel als het gaat om dat bijv. vrouwenscheergel veel duurder is dan mannenscheergel. Iedereen weet toch dat je extra betaalt voor een roze verpakking en een bloemengeurtje. Eigen keuze of je dat koopt of niet. De vergelijking met tax is echt dom.
Ik heb dit alle 3 nog nooit gezien. Ook impopulair denk ik?
Ja Tolkien vind ik hier ook niet bij horen, weet niet hoe jullie fantasie is maar die man heeft eigenhandig 2 erkende talen ontwikkeld (twee vormen van Elfs) en nog een heel aantal bijna ontwikkelde talen, hij heeft zelfs dialecten aangebracht in de taal.
Hij is lotr ook gaan schrijven omdat hij de talen die hij ontwikkeld had wilde kunnen gebruiken. Das toch wel level genie, imo.
en dit blijft goud.