Impopulaire meningen #2

Echt zo mee eens. Sinds Disney+ kwam heb ik deze film al twee keer gezien en allebei zo hard gehuild. Alle aandacht van Frozen hoort naar deze film te gaan. Ook het verhaal is veel origineler en pakkender.

Ik vond m ook wel goed, is gewoon weer meer diepgang in de HP wereld en als je niet zo die hard fan bent kan je dat denk ik minder waarderen?

2 likes

Nee, denk het niet. Ik ben wel een fan van HP, maar vond deel twee van fb gewoon niet goed. Het was een ontzettend warrig verhaal en vond die monoloog van Depp met dat gedeelte “i hate Paris” echt cringe worthy. Goed, niet dat mijn mening bepaald of het goed of slecht is, maar om te illustreren dat ook fans het een slechte film kunnen vinden

2 likes

Ik ben ook die hard fan (heb zelfs een tattoo), maar fb kan me echt gestolen worden. De beesten zijn leuk, maar het verhaal is zo’n onzin en zo ontzettend vergezocht. En die ontknoping/cliffhanger, als dat in de volgende film echt waar blijkt te zijn gaat JK denk ik echt een hoop fans verliezen…

2 likes

Ik vind Chantal Janzen de volwassen versie van een RGK. :upside_down_face:

29 likes

Zij heeft ook altijd die typische Leco-look. Saaaai :sleepy:

4 likes

Ooh nee ik ben echt geen die hard hp fan en m’n vriend ook niet. Films 1 x gezien en de boeken 2 x gelezen ofzo

Wat is de leco-look?

image

Deze man smeert op iedere BN’er een zelfde soort make-upje

4 likes

Misschien kun je het in een spoiler zetten, maar wat dan? Weet even niet meer waar het verhaal heen ging :upside_down_face:

Ik vind het ook altijd apart dat het haar van Chantal Janzen zit alsof ze een pet met een klep op heeft.

5 likes

Haha, wat bedoel je?

1 like

Ze heeft altijd zo’n kapje/dakje van die pony gemaakt. Alsof het de klep is van zo’n pet!

9 likes

Ja, dat!

1 like

Ook relevant: Het grote Rob Geus kinderen ontmaskeringstopic

5 likes

Bij de televizier ring, en eigenlijk altijd als het over succes gaat, zeggen mensen in hun speeches: ‘Ja dit is heel mooi, maar zonder mijn geliefde/familie was het allemaal niets waard.’

Ik houd heel erg van mijn vriend, maar mijn mentaliteit is dus meer dit:

29 likes

Oh wow, als ik naar die Instagram kijk snap ik hem helemaal. Inderdaad precies hoe elke BN-er eruit ziet, maar ik had er nog nooit de vinger op gelegd waar het aan lag.

2 likes

Ik vind dit een leuk liedje (en videoclip vind ik ook leuk)

11 likes

Oh maar mening werkgever staat klaar om je te naaien hoor, je spaargeld kan ook om allerlei redenen zo op zijn, je educatie misschien Maarja wat betekent dat in een land vol hoogopgeleide mensen die noodgedwongen laag opgeleid werk moeten doen. En als de economie in het slop raakt betekent het allemaal geen fok meer.

Het enige wat je echt niet zal verlaten is eerder goeie vrienden dan familie, zeg maar nadat je zo’n 25/30 bent en de bezem hebt gehaald door de niet waardigen en je loyale/goeie vrienden overhebt.

En je eigenwaarde uiteraard, als je van jezelf op aan kunt, heb je sowieso verder weinig nodig. :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

20 likes

Dat is geen impopulaire mening hoor op dit forum :stuck_out_tongue:

8 likes