Impopulaire meningen #2

Ik denk dat het bij veel (bij mij wel iig) er door kwam omdat ze ineens letterlijk OVERAL te zien was. Je kon de tv niet aan zetten of Maan was daar weer.

3 likes

In plaats van Chateau Meiland had de Beste Zangers de televisiering moeten winnen.

7 likes

Ja :smiley:. Ik kreeg precies wat ik wilde. Dat Floor dat nummer met Henk deed. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik had verwacht dat het heel goed zou zijn, maar dat had ik verkeerd. Het was echt FENOMENAAL!!! ZĂłooooooo geniaal en prachtig, ik ben er nog steeds hyped van.

Nu extra zin in nightwish volgend jaar, tof als Henk ook komt! :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ja! Doen! :blush:

3 likes

Vind ik ook. Nooit gezien, maar vindt chateau Meiland echt heel kut en snap niet waarom iedereen er zo lyrisch over is.

3 likes
fantastic beasts 2 spoiler

Dat Ezra Miller een broertje van Dumbledore zou zijn. En dan niet Aberforth, maar eentje waarvan niemand tot deze film ooit gehoord had, ondanks dat we de hele jeugd van Albus meegekregen hebben in Deathly Hallows


2 likes

Of met “de salsakoning van Nederland” (alsof er ĂŒberhaupt competitie is op dat vlak) die dan wel weer heel Hollands Rolf heet.

1 like

Geen idee waar dit over gaat maar waarom skreeuw jij zo. Niks voor jou :smile:

2 likes

Ik vind dat wijnen wijnen wijnen zo uitgekauwd en irritant. Zat gisteravond in de kroeg en de halve avond door zat zo’n groep dat te scanderen. Ja haha, leuk hoor. Origineel. Ik heb Chateau Meiland niet gezien maar vind het nu al een irritant programma.

30 likes

Ik had dus bij die aflevering van Floor gehoopt dat hij dat nummer zou zingen en toen was ik kort gepikeerd dat hij een ander nummer deed (wat hij trouwens wel geweldig uitvoerde). Dit omdat hij dit nummer zo goed kon en dit bij Nightwish (toen nog met andere zangeres) ook een toffe uitvoering was.

Ik kon mijn geluk niet op dat dit nummer toch werd uitgevoerd maar dan bij de duettenaflevering.

3 likes

Ah nee ik krijg hier echt de rillingen van. Dat trage is echt zo’n trucje waardoor het zogenaamd ineens heel emotioneel/diep/intens moet zijn. En dan al die lui eromheen die zo halfzacht zitten te kijken met zo’n smoel van “kijk mij eens deze muziek waarderen”.

En kom gewoon niet aan nummers die in al hun eenvoud al perfect zijn.

14 likes

Ik kreeg gister vooral de rillingen toen iedereen zei “jaaa Tim die kan Italiaans, wat een talenknobbel! Hij bestelt hier ook alles gewoon in de taal”

Maar ze waren op Ibiza waar ze helemaal geen Italiaans spreken en toen hij dat Italiaanse nummer deed was zijn accent echt een soort raar Spaans en absoluut geen Italiaans.

17 likes

Wijnen, wijnen is het ‘Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij bijzonder.’ van 2019.
Wedden dat er in 2020 ook nog een carnavalsnummer over komt?

Als dit echt zo is dan ben ik dus helderziend en dan kunnen jullie mij inhuren voor readings tegen 5% FF korting.

34 likes

Kan zo in het rijtje ‘goeiemoggel’, ‘de dag die je wist dat zou komen’ en ‘ik zei nog zo, geen bommetje’. Aka een handige graadmeter om te zien dat iemand zelf geen humor heeft en dit als vervanging gebruikt.

23 likes

Klopt. Maar ik vind dit normaal een mooi nummer en kon het niet laten te reageren.

Ja brrr al die reacties zo cliché.

2 likes

Hahahaha ja ik weet niet of dit een ~artiesten~ ding is, maar muzikanten-vrienden van mij moeten als er ergens mooie/goede muziek is vaak even extra laten zien hoe goed/mooi ze het vinden en het toch net even wat dieper ervaren dan de rest.

8 likes

Ik vind die Henk wel echt heel leuk omdat hij gewoon echt een goede zanger is en ook alles uitprobeert. Die vrouw van Nightwish vind ik ook nog wel goed. Verder vind ik het echt een grote circlejerk. Een beetje van het niveau van Giel Beelen die moest huilen omdat hij zichzelf zag huilen op tv.

11 likes

Ik, muziekkenner en genieter , ben altijd vrij subtiel door 30x OMG DIT IS MN LIEVELINGSNUMMER bij elk nummer dat ik waardeer te roepen.

Als ik een nummer niet waardeer, kan je dat subtiel zien doordat ik je dan ontkoppel van de chromecast en je die troep ergens anders mag gaan streamen.

6 likes