Impopulaire meningen #2

Waarom wordt dit geflagged? Het is een impopulaire mening, maar die mag ze toch hebben?

1 like

Het bericht is geflagged in het opbiechttopic waar het niet thuis hoorde.

Ahh zo, die is logisch ja

Ik geef wat ik niet gebruik weg als cadeautjes gedurende het jaar door! In een kalender met eten zal je ook niet alles lusten toch?

1 like

Ik snap het gehaat op U2 ergens wel een beetje, Bono vooral is natuurlijk een enorm pedant mannetje en dat wekt nou eenmaal ergernis op. En hun nieuwere albums zijn meestal heel erg meh. Maar alles t/m Achtung Baby is gewoon ontzettend goed. One is een van mijn lievelingsnummers, en Sunday, Bloody Sunday kan ik niet horen zonder brok in mijn keel. En ze waren politiek geƫngageerd voordat het salonfƤhig was, ook dat kan ik ze echt niet kwalijk nemen.

10 likes

Reken maar dat ik in een adventkalender met chocola alles lust hoor :chocolate_bar:

9 likes

Dat klinkt ook perfect!

Verdere jaren 90 hebben ze ook nog geweldig werk verricht; prachtplaten nog gemaakt (Zooropa bv) en ook op politiek vlak, met de oorlog in BosniĆ« (https://en.wikipedia.org/wiki/U2_concert_in_Sarajevo). Voor mij is het vooral sinds 2000 bergaf gegaan, qua houding werd Bono te veel ā€œpreacherā€ en love dit love dat platen. Maar ik blijf fan van hun oudere werk en vind het ook heel mooi te zien hoe ze al zolang meegaan (40 jaar) met nog steeds de originele bezetting.

2 likes

Maar dat valt dan toch ook voor crempjes en doucheproducten wel te zeggen? Voor visite of cadeautje of als alles op is of voor in de wc…

2 likes

Eens dat het verspilling van verpakkingsmateriaal is (wel heel leuk, I love mini’s) maar van bepaalde merken zoals TBS of Rituals zou ik serieus wel alles gebruiken. Als ik een kerstpakket zou mogen kiezen zou het of zo’n ouderwets vretpakket zijn of een mini’s pakket van een van die twee merken.

Ik vind adventkalenders niet zo leuk omdat ik eerst wil weten wat erin zit voor ik het koop en dan is de lol er wel vanaf.

1 like

Ik vind ook dat er veel opvulcadeautjes inzitten, maar ik vind dat met etenskalenders niet anders. Behalve die met die kleine chocolaatjes, die vind ik top :smiling_face_with_three_hearts:

Keane is mij lefuh!

11 februari concert yaaaaas

1 like

Haha, ik had dit weekend een festival en ik dacht uit te pakken met wimpers. Dus ik had wispies gekocht, ik weet dat er mensen op dit forum bij zweren (weet niet meer wie) dus ik dacht: dit moet de goede shit zijn. Dus toen had ik die opgeplakt en ik keek naar mezelf en die veel te lange, wilde kamelenwimpers en ik vond het ook echt niet mooi. Vond het vet uit verhouding. Daarbij had ik opeens een storende schaduw boven mijn ogen tijdens het kijken. Dus ik heb ze er maar weer afgehaald.

En contouring vind ik ook eigenlijk nooit mooi, vaak is dat zo’n bruine veeg bij iemands wang en nepnagels vind ik supertacky (en mag ik trouwens ook niet met mijn werk). Heb echt het idee dat dat zo’n Amerikaanse make-up stijl is (en eigenlijk voor drag queens, niet voor mij). Ik dacht pas nog, vind het jammer dat steeds meer mensen dat doen in plaats van meer Franse stijl van make up. Vrij minimaal, en meer voor het benadrukken van sterke punten en comoufleren van minder sterke punten in plaats van het volledig optisch transformeren van je gezicht. Vind natuurlijke make up vaak veel mooier. Maar er zijn ook mensen die er anders over denken natuurlijk.

22 likes

Ik vind heel veel U2 nummers ook gewoon echt super goed ! Maar South park heeft Bono ook een beetje voor mij verpest :joy:

12 likes

:rofl:

@Damnatio Eens met alles!

1 like

Nepwimpers kunnen echt prachtig zijn, maar je moet echt je perfecte match vinden wat bij je oogvorm past. Ik
had ooit HET perfecte paar gevonden van eyelure, maar gekocht bij de Big Bazaar, dus ze waren al uit productie helaas.

Ik vind Black Friday in Nederland echt nep. Heb het idee dat alles wat ze in de sale gooien, ook na dit weekend gewoon in de sale blijft, en van 10 of 20% korting word ik dus echt niet warm. Vele mensen houden alle deals al weken in de gaten maar nee, ik vind het echt nep.

24 likes

Over een maand begint de wintersale. Ik kan wel even wachten. :thinking: Vroeger kreeg ik echt fomo van alle acties. En ik koop alleen bij webshops die normaal nooit aan sale doen. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

ik zal het weer eens zeggen nu ik alles voorbij zie komen bij black friday, wat vind ik die gymshark kleding toch afschuuuuwelijk. heb het al vaker gezegd maar blijf bij mn mening :rofl:

18 likes

Ik vind ā€œok boomerā€ echt dom en niet grappig.

27 likes