Impopulaire meningen #2

Ik vind kerstbomen versieren zo’n rare traditie? Vind het zo gek hoe we met zn alleen massaal een boom naar binnen halen, er wat slingers en lampjes in gooien en het allemaal hartstikke gezellig vinden. En na oud en nieuw weer lekker weggooien. Ik vind de kerstbomen vaak niet eens mooi, met van die ruimtes tussen de takken of lelijk versierd. Ik snap de traditie oprecht niet en vind het maar raar allemaal.

28 likes

Wat ontzettend goed verwoord! Je schrijft precies hoe ik en meer mensen met mij er over denken.
Nu werk ik zelf in de psychiatrie dus kan er misschien net iets minder bevooroordeeld naar kijken door ervaringen, maar ik erger me ook behoorlijk aan de afleveringen om de redenen die jij beschrijft.

1 like

Ik haaaaat het als ik op m’n werk snoep/chocola krijg (bijvoorbeeld voor Sinterklaas of Pasen) en ik haar het ook als iemand op bezoek komt en ineens chocola of snoep heeft meegenomen als kleinigheidje. Vind het heus heel attent, maar als ik het krijg gaat het ook open ik wil het helemaal niet eten. Ik kan wel de keuze maken om het niet te kopen, maar niet om het niet te eten. Ik bedank er wel altijd voor uiteraard maar in m’n hoofd baal ik enorm en ik wil het vaak weggeven maar dat komt dan ook zo ondankbaar over.

2 likes

Zo eens! Ik kreeg laatst een tablet van luxe chocola en heb het aan het eind van de dag weer teruggedaan in de doos & een andere collega heeft het op straat weggegooid. Wij beide hebben gewoon een slechte stopknop op eten en het was echt 500 gram chocola.

Ja snap dat gevoel maar weggooien van goed eten vind ik echt niet oké, dus dat doe ik niet. Ik wil het gewoon niet krijgen.

11 likes

Ja, eens hoor. Maar als je echt problemen hebt met beheersing snap ik ook dat dat je noodoplossing is. Buiten dat we het kunnen weigeren! Dat hadden we moeten doen.

Goeie!!! Dat ga ik onthouden.

1 like

Ik snap je helemaal! Maar om even een tegengeluid te geven zodat niet iedereen opeens geen lekkers meer geeft: ik ben er wel altijd heel blij mee, want ik mag het nooit voor mezelf kopen en als ik het dan van iemand krijg kan ik toch eens wat lekkers eten😍.

7 likes

Gewoon aan iemand geven of ergens leggen zou ik dan doen. Een luxeproduct weggooien vind ik best erg. Voor de gever en voor alle anderen die ervan zouden genieten :grin:

6 likes

Herkenbaar, maar dan anders. Ik ben gewoon niet zo heel dol op chocolade. Als iemand dan weer es met een tony chocolonely aan komt zetten met een of andere funky smaak, dan ben ik echt niet blij haha. Hou alleen van basic smaken eigenlijk, maar dan nog een klein beetje en dan ben ik er alweer zat van. Heb er ook nooit trek in.

(ben overigens wel een mega snoepkont maar dan met hartige dingen)

3 likes

Ik vind rituals cadeau krijgen echt zo kut, ik vind de producten overrated en duur.
Er zijn maar weinig van hun producten die ik zou willen gebruiken maar ik krijg op een of andere manier altijd die domme setjes.
En die geef ik gewoon weg aan iemand die het wel waarderen kan.
Volgens mij ben ik juist niet moeilijk om wat leukers voor te bedenken. Rituals komt op mij over als ik weet niet wat ik je moet geven dus hier ga je maar wassen want dat moet toch gebeuren.

42 likes

Die laatste zin :joy: haha. Biecht: ik geef regelmatig Rituals omdat ik dacht dat ik me daar geen buil aan kon vallen, en moet echt vaak cadeaus kopen voor mensen die ik niet zo goed ken, bijv. voor werk. Je kan altijd in ieder geval zien dat er wat geld tegenaan is gesmeten dus dat vind ik er wel handig aan, komt niet gierig over in ieder geval.

8 likes

Jaa precies dat denk ik er bij, zo van ik geef een luxe cadeau, en dat klopt ook. Die setjes kosten ook iets van €20. Maar ik denk wel dat je die collega’s blij maakt hoor, daarom ook in dit topic!

2 likes

Ik vind drugs echt verschrikkelijk. Heb vroeger wel eens wat gebruikt en ben een paar keer flink fout gegaan. Heb ook een boel mensen in mijn omgeving er heel erg van naar de klote zien gaan.

Eigenlijk kijk ik heel erg neer op mensen die drugs gebruiken. Vind het totaal niet stoer en verschrikkelijk dom.

21 likes

Gezien de war on drugs die nu gaande is, denk ik niet dat dit echt een impopulaire mening is eigenlijk?

2 likes

Ik denk dat er best wel wat mensen hier wel eens drugs gebruiken. Aangezien er ook een drugs topic is.

1 like

waar niemand elkaar aanspoort om drugs te gebruiken of andere dingen die wellicht onverantwoord zijn! Dat zou natuurlijk in strijd zijn met de forumregels

3 likes

Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in!

Oh wauw. Als ik 11:11 zie op mijn telefoon denk ik HEUJJJJ CARNAVAL ZUIPEEEEN HOSSEEEEN WAAR IS M’N KIEL WE GAAN!

4 likes

Eens en ik vind het ergens triest dat je drugs (of alcohol) nodig hebt om een leuke tijd te hebben.

3 likes