Impopulaire meningen #2

Ik vind teddy jassen niet mooi

16 likes

Teddy jassen vinden jou ook niet mooi.

22 likes

Ik las net dit en moet aan jouw post denken :joy:

HAHAHAHA ‘Ik word helemaal geabsorbeerd door de muziek en kan bij wijze van spreken niet meer logisch denken’

5 likes

Ik ook, in mijn omgeving niet echt een impopulaire mening!

Jammer

3 likes

Nav dit bericht heb ik big hero 6 net gekeken en hij was inderdaad echt zĂł leuk!! :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Nee joh. Nou draag ik dat ding alleen als het onder 0 is maar ik zweet niet hoor. Wel heel lekker warm.

Ik zie liever Jort Kelder in een teddyjas dan Giel Beelen daar in. Ik vind die radio DJ sowieso meer het type voor zo’n vuilniszakjas of dekbeddenjas.

Ik vind vooral veel jassen er tegenwoordig zo goedkoop uit zien. Zowel sommige goedkope teddyjassen als bepaalde ‘stoffen’ tussenjassen waarvan de stof aanvoelt en eruit ziet als een sorbodoekje. Als ze geel zouden zijn of in een andere felle kleur zou ik dan echt de behoefte krijgen om het aanrecht er schoon mee te maken.

8 likes

Ik zie hem liever helemaal niet

28 likes

Hahaha dit is zo herkenbaar. Ik heb best een degelijke baan, maar luister in de auto keihard kraantje pappie HET ANTWOORD OP JE VRAAG IS JA JA JA JA JA, en TRAAG TRAAG TRAAG. En maar hopen dat ik mijn autoraam niet per ongeluk open heb staan als ik de parkeerplaats op rijd.

Edit: oh wauw sorry ik reageer op een bericht van 60 jaar geleden.

6 likes

Ja idd! En ze gaan ook zo snel pillen, dus goedkoop en duurkoop :weary:

1 like

Ik vind tonys een overated product. Het valt toch altijd tegen voor mij.

Oh en ik vind Lil kleine tof. Vooral die mini docu serie op youtube (van new wave)

6 likes

Voor mij is Frasier echt de beste sitcom ever hands down. Geen Friends, how I met your mother etc. Die komen niet eens in de buurt qua hilariteit naar mijn mening :grimacing:

10 likes

Ik vind solliciteren en vooral sollicitatiegesprekken echt heel leuk.

6 likes

Eens in de zoveel tijd kijken we hier Frasier, Seinfeld en Friends opnieuw. Vind Frasier in Nederland echt ondergewaardeerd. Ik doe hem graag na als we ergens een wijntje drinken of op een ander pretentieuze plek zijn.

1 like

Met de beste outro van een serie tot op heden!

5 likes

Ja echt! Zo underrated! De meeste mensen kennen het niet eens en dat doet pijn aan mijn hart haha :joy:. Nog nooit heb ik zo vaak echt keihard moeten lachen om een serie. Die aflevering met die clown bijvoorbeeld is echt te geniaal haha.

@Gelatelli tossed salaaad and scrambled eggs! :grin:

1 like

Wil je het voor mij doen :sob:?

2 likes

Ik heb Frasier nooit gezien maar How I Met Your Mother haat ik echt zo intens. Friends vind ik al niet leuk maar als ik Comedy Central aanzet en ik zie HIMYM word ik gewoon boos???

16 likes