Ik denk me dan in dat je dan net zo’n hoofd trekt als op je profielfoto
Haha ja ik heb deze foto wel gekozen omdat ik in het echte leven daadwerkelijk vaak zo’n kop trek. Misschien moet ik me toch eens gaan omringen met mensen die wel leuke grapjes maken.
Ik heb het topic hier ook op de negeer omdat ik er zo hebberig van werd, en voor wat? Spullen die je niet nodig hebt en 20% korting inderdaad.
Ook omdat mensen het zeggen over/tegen mensen die geen boomers zijn. Iemand van 50 is geen boomer.
Ik twijfelde er eerst ook aan of ik het ‘grapje’ wel snapte, omdat ik zoveel mensen het verkeerd zie gebruiken. Vind het alsnog niet grappig hoor, hoe het ook gebruikt wordt.
Tot welke leeftijd is iemand eigenlijk dan wel een boomer? Want las ergens dat dat mensen zijn die tussen '45-64 geboren zijn, maar dat zijn dus mensen vanaf 55 nu? Maar dacht altijd dat m’n ouders net geen boomers waren maar volgens deze definitie wel. Vind dat alleen een beetje gek want mijn oma’s waren nog niet eens meerderjarig aan het eind van de oorlog dus het is niet alsof ze het krijgen van kinderen dan uitgesteld hadden of in alle vreugde daarna opeens snel een kind wilden :")
Volgens mij moet je tussen 1945 en 1955 geboren zijn, net na de oorlog.
Maar ik vind het persoonlijk niet zo grappig omdat ik het ook niet grappig vind als het andersom is en ze ons de patatgeneratie noemen of wat wij dan ook zijn.
Dan ben ik liever de frietgeneratie
Ik vind het leuk om (korte en bondige) Sinterklaas gedichten te schrijven maar verschrikkelijk om naar die van anderen te luisteren. Vooral als het van die veel te lange ~intellectuele~ gedichten zijn waar iedereen na 10 regels al niet meer naar luistert, behalve de schrijver die het “hilarisch” vindt en de ontvanger die zuchtend door gaat met voorlezen.
Doe gewoon niet
Elk jaar weer liefde voor micks rijmwoordenboek, zeker sinds ik heb gelezen dat hij elk jaar nog geld ontvangt voor zn site waar hij van op vakantie gaat maar verder een normale random man is haha
Wil je ruilen? Bij ons zijn er elk jaar minstens twee mensen die een gedicht van 3 pagina’s schrijven, als je pech hebt deels in het Frans of Oud-Grieks is.
Ik vind zelf gedichten schrijven wel leuk, ook een impopulaire mening, misschien moet ik er toch maar een handeltje in beginnen
Hahaha Mick! Eindelijk een gezicht bij z’n site.
Je mag mijn boom wel komen doen hoor!
ik word juist kriebelig van perfecte kerstbomen
Same, net of je in een warenhuis loopt. Geeft mij maar zo’n chaosboom met een verzameling van verschillende ballen en kleuren, die door de jaren heen bij elkaar verzameld zijn.
en bij voorkeur staat de boom ook een beetje scheef
Dan ga je onze boom leuk vinden. Alleen de voorkant is versierd en bevat licht, met verschillende kleuren ballen door de kinderen uitgezocht. Twee pieken in de boom en de achterkant is gewoon leeg.
Ohh die warenhuiskerstbomen. Zo nep, zo sfeerloos. Alsof ze een doos open hebben gedaan en er een opgetuigde kerstboom uit hebben gehaald. Een kerstboom hoort een soort familie erfstuk te zijn, het liefst met gedeukte kerstballen van je oma, mislukte gehaakte hangers en half kale slingers.
Ik vind kerstbomen uberhaubt kut