Impopulaire meningen #3

Patatjes klinkt veel leuker dan frietjes

5 likes

Ben ik de enige die na de verwennerij van dagen 25+ nu denkt :tijd voor te grote truien, pepernoten, chocoladeletters, liters thee, dekentje op de bank en kat op schoot?:see_no_evil:

31 likes

Kannie wachten, vooral weer lekker truien dragen!

3 likes

18 graden maar ik heb m weer aan hoor :rofl:

Ik heb al een (dun) coltruitje aan en heb gister stamppot gegeten. Ik houuu echt van de zomer maar ik vind het ook weer heerlijk als het voorbij is.

3 likes

:arrow_down:

6 likes

Ik ben normaal een ontzettende warmteliefhebber maar zelfs ik verlang hiernaar.

2 likes

Oké oops toch niet zon impopulaire mening :see_no_evil: misschien begeef ik mij in een omgeving met veel vrouwen in de overgang die nu zoiets hebben van: éindelijk alle deuren open, afkoelen!

Ik kon vandaag eindelijk m’n nieuwe joggingsbroek aan :grin: ernstig hoe gelukkig me dat maakt

1 like

Oh heel herkenbaar. Net als single zijn. Iemand die single is MOET gekoppeld worden. Want het leven is alleen compleet als je samen bent!!!
Nee rot op, ik vermaak me prima in m’n eentje en ben, ja je verzint het niet, ook gewoon gelukkig. Laat me met rust.

8 likes

Precies! En het liefst ook nog op een heteronormatieve manier, met iemand die qua uiterlijk goed bij je past “want jullie zouden zo’n mooi stel zijn” :crazy_face:

2 likes

Ook standaard de vraag op verjaardagen: heb jij al een vriend/vriendin? Of erger: heb je nu nog geen vriend/vriendin?!

7 likes

Ik houd ook niet van de herst :stuck_out_tongue: ik vind het gewoon al snel tijd voor lekkere truien, sinterklaas, thee en dekentjes op de bank #koukleum :see_no_evil:

1 like

Vooral in mijn omgeving een impopulaire mening: ik vind koken voor mij alleen dus echt heerlijk.Ik woon alleen en mensen vraag zó vaak: “kook je dan wel elke avond voor jezelf?”.“Dat lijkt me dus echt niks aan en dan ook nog alleen eten!”.
Maar ik vind het echt heerlijk.Heerlijk met een wijntje en een muziekje op gaan koken wanneer ík het wil en wat ik maar wil.Niks geen gezeik van “oh dit lust ik niet” of “maar het is al 8 uur!!”.En het grootste voordeel: je kunt alles zelf opvreten.Niks geen beleefd gezeik of de ander het laatste beetje daarvan wil terwijl je het stiekem eigenlijk zelf wil hebben.Maar ik ben dan ook altijd diegene die zonder schaamte of nadenken de laatste bitterbal van de schaal grist.Nie moeilijk doen.

69 likes

Ik heb het andersom: mij vragen single vriendinnen wel eens of ik niet nog iemand weet voor ze maar ik ken echt niemand die goed genoeg is voor mijn vriendinnen…

13 likes

Heb je ‘ik wil geen kinderen’ al eens geprobeerd?

Moet eerlijk zeggen dat ik er nooit gezeik/vragen over krijg omdat ik er zelf heel stellig in ben en dit echt al jaren 100% zeker weet. Maar bij mensen die me nog niet kennen blijft het een ding.

Trouwen lijkt me dan wel weer wat hebben, maar wel zo basic mogelijk.

Haha je beschrijft het zo goed, ik vind het ook echt heerlijk. Zelfs met vriend zorg ik ervoor dat ik minimaal 3 dagen per week alleen kook, ideaal

1 like

Ik kan er nog steeds niet over uit hoe achterlijk Airpods eruit zien en dat mensen er vrijwillig mee rondlopen. Er zijn toch veel mooiere (en betere) draadloze oordopjes voor dat geld?

39 likes

Maar dat kan toch ook met bluetooth?

Haha dit is bij mijn huisgenootje ook zo. Voor ik het weet kom ik er pas weer achter na een hele monoloog te hebben gehouden :+1:

2 likes