Ik heb nooit gesnapt dat die man grappig zou moeten zijn.
Lijkt wel een forumexit
Het is me nu in een paar posts van je opgevallen maar het is ‘zegt’.
Woeps haha zulke dingen gaan echt automatisch. Thx
Ik vind dit soort liedjes eigenlijk echt geweldig soms (vooral als ik dronken ben) en vind carnaval het leukste feest van het jaar. En ja ik weet dat daardoor waarschijnlijk de corona uitbraak in NL is begonnen. Maar vind het echt heel jammer dat het volgend jaar waarschijnlijk niet doorgaat.
Ooh wat verdomd kut als een kerel lult over zn lengte. Tering, ook echt iets wat gewoon niet te verbergen is, dat zie je meteen op date, je kan beter je 8 kinderen bij 3 verschillende vrouwen verzwijgen. Ik was ooit met iemand heel gezellig aan het praten enzo en ik weet nog dat het kerst was (misschien ook niet want ik zet de boom al in september op) en we hadden het over mijn boom en toen vroeg hij hoe lang mijn boom is, dus ik zeg 1.80, zegt hij OK ik ben zo’n 10 cm langer dan je kerstboom (random want ik vroeg er niet eens om), ik denk hulllllak een gezellige grote vent, vervolgens gingen we afspreken en echt Mag Ik Het Effe Wete DIE GAST WAS ECHT MIJN LENGTE OF IETS KLEINER ZELFS (ik ben 1.70) echt aspirini voor ontbijti
Het is een beetje een doffe kleur.
Nee vorige maand opgeruimd
Gewoon meetlint meenemen naar de eerste date en vragen waar die achtergebleven 10cm dan zijn
Ik vind komkommer dus echt vreselijk. Als ik ze uit een salade pluk krijg ik of de opmerking: “juist lekker fris toch” of “maar er zit helemaal geen smaak aan”. Nee mensen, komkommer heeft daadwerkelijk een smaak en die vind ik niet lekker.
Zelfde voor van die goedkope ijsbergsla/kropsla. Dezelfde opmerkingen en ja, ook daar vind ik de waterige smaak in combinatie met rare crunch gewoon niet lekker. Gebruik gewoon luxere sla in je salade, zelfs rucola smaakt beter.
Helaas zitten deze beide ingrediënten in bijna alle salades, dus durf ik nooit een salade in een restaurant te bestellen en ben ik heel kieskeurig met de maaltijdsalades van de supermarkt.
Nou ik kan het antwoord bij dit type mannen wel raden!
Hoera! Eindelijk een gelijkgestemde. Ik vind dit ook zo vies! Komkommer smaakt gewoon heel muf. Ik heb het zoveel jaren geprobeerd te eten maar het lukt gewoon echt niet.
Ik vermijd alle supermarkt salades dan weer omdat werkelijk overal rucola in zit. Zo vies. En als je ergens een broodje besteld zit het er ook al standaard op, rot op met je rucola.
JAAAA omg ik haat rucola waarom gooien mensen soms hele gewassen van dat spul op een fucking broodje? Onbegrijpelijk. Echt tour de france levels van appalling
Haha, mooi hoe smaken verschillen want ik heb een salade nu expres uitgekozen dat hij met rucola en zonder ijsbergsla is.
Edit: al begrijp ik wel dat meer mensen rucola niet lekker vinden, soms kun je echt een verkeerd zakje hebben en smaakt alles bitter.
Ik heb ook een pizza besteld waar een hele achtertuin aan rucola op lag.
Waaaaaarom?!?! het is een pizza geen bio flora haha
Hahaha geeen idee. Volgens mij was het ook gewoon een tonijn pizza. Maar ik zag door de rucola die hele pizza niet meer.
Was in noordwijk btw. Mocht je daar een x heen fietsen bestel geen pizza
Nee ik vreet echt nog liever een hele achtertuin aan rucola, dan fruit van de duivel.
Ik vind het echt heel fijn en rustgevend om met regen onder m’n parasol te zitten. Dat je die regen zo voelt druppelen, lekker fris en die wind ook. Dus ik gebruik mn parasol ook als paraplu.