Impopulaire meningen #3

Neeeeee dit is mijn droom

3 likes

Mijn vriend is 1.97 en ondanks dat ik hem een sexy beest vind, voel ik me soms ook net een kleuter als ik naast hem loop. Vooral als ik voor elke stap die hij zet twee stappen moet nemen. Net zo’n teckel

54 likes

Hahahah dit heb ik ook, voel me dan net een kind

3 likes

Ik zou dat gevoel zo graag willen maar dan past m’n denkbeeldige man denk ik niet meer onder deuren door enz :joy:

3 likes

Mijn vriend is best lang en dat vind ik erg fijn voor de hoogste keukenkastjes als ik dan geen trap hoef te pakken

Vind zelf mijn 1,65 ook meevallen, toch word ik altijd dat kleine meisje genoemd🙈

Mijn ex was 1.93 en ik 1.80.Ook met mijn favoriete hakken aan stak hij nog iets boven me uit.Perfect dus :+1:t2: Zijn huidige vriendin is 1.55,lijkt me echt onhandig.
Maar zoveel mannen liegen over hoe lang ze zijn,”ja ik ben 1.80 hoor!!”.Gozer,ik kijk over je heen.En 1.80 als vrouw is nou ook weer niet zó lang.

3 likes

Dit!

2 likes

No one cares, maar ik wil het toch even kwijt: ik vind Dr Dray echt verschriiikkelijk! Ik neem alle skincaretubers ook gelijk minder serieus wanneer ze stukken uit haar video’s aanhalen.

2 likes

Hoezo? Ik vind alleen haar manier van spreken niet zo fijn

Ik vind haar heel langdradig, onaardig overkopen, te ongenuanceerd wat bepaalde dingen betreft (parfum, alcohol), veel sponcontent plaatsen. Haar video over henna was voor mij de druppel, daarin was ze looovend over een (uiteraard spon!!!) haarverf op hennabasis die in verschillende kleuren verkrijgbaar was, al in vloeibare vorm (dat is per definitie geen henna meer, ook al kan er wel henna in zitten), en zei ze dat het volledig natuurlijk was en het suuupergoed is voor je haar(?). Ik vind het kwalijk dat ze omdat ze dermatoloog is heel serieus wordt genomen, ook wanneer ze dit soort dingen zegt. Ik vind haar video’s over leefstijl/eten etc ook zorgwekkend, en hoewel het natuurlijk niet haar schuld is als ze een eetstoornis heeft, vind ik het superonverantwoord dat ze die content plaatst terwijl mensen haar echt een goeroe beschouwen!

4 likes

Dat onaardige heb ik bij haar ook soms. Idk she rubs me the wrong way (geen idee hoe je dit ij Nederlands zecht)
Heb wel soms vid van anderre professionals gekeken en die kwamen veel vriendelijker en netter of respectvoller) over.

1 like

Ik heb exact hetzelfde!

1 like

Ik heb nooit gesnapt dat die man grappig zou moeten zijn.

2 likes

Lijkt wel een forumexit

6 likes

Het is me nu in een paar posts van je opgevallen maar het is ‘zegt’.

8 likes

Woeps haha zulke dingen gaan echt automatisch. Thx

1 like

Ik vind dit soort liedjes eigenlijk echt geweldig soms (vooral als ik dronken ben) en vind carnaval het leukste feest van het jaar. En ja ik weet dat daardoor waarschijnlijk de corona uitbraak in NL is begonnen. Maar vind het echt heel jammer dat het volgend jaar waarschijnlijk niet doorgaat.

4 likes

Ooh wat verdomd kut als een kerel lult over zn lengte. Tering, ook echt iets wat gewoon niet te verbergen is, dat zie je meteen op date, je kan beter je 8 kinderen bij 3 verschillende vrouwen verzwijgen. Ik was ooit met iemand heel gezellig aan het praten enzo en ik weet nog dat het kerst was (misschien ook niet want ik zet de boom al in september op) en we hadden het over mijn boom en toen vroeg hij hoe lang mijn boom is, dus ik zeg 1.80, zegt hij OK ik ben zo’n 10 cm langer dan je kerstboom (random want ik vroeg er niet eens om), ik denk hulllllak een gezellige grote vent, vervolgens gingen we afspreken en echt Mag Ik Het Effe Wete DIE GAST WAS ECHT MIJN LENGTE OF IETS KLEINER ZELFS (ik ben 1.70) echt aspirini voor ontbijti

37 likes

Het is een beetje een doffe kleur.