Ik kan betere dingen verzinnen om op mn verjaardag te doen.
Pizeretten?
Dat heb ik echt nooit begrepen. Even een mini pizzatje versieren en dan een half uur naar een schildpad staren.
Gister nog gedaan. Vind dat als vegetariƫr 100000x chiller dan gourmet en qua stank in huis ook. Maar ik maak al die deegjes van te voren en ook vrij dun dus duurt helemaal niet zo lang voor ze klaar zijn.
Is toch qua concept niet anders dan gourmetten? Anders zou je ook kunnen zeggen gooi gewoon een biefstuk in de pan.
Ok diehard pizzarettefan hier.
Na 2 van die pizzas zit ik wel vol. Bij gourmetten heb je verschillende mini shizzle die je dan kan vreten.
Ik ga zoān ding bestellen! Lijkt mij zo fijn om dit gezellig met de familie te doen.
Ik gier hahaha. Ja gooi dan gewoon een Oetker Uutker pizza in je normale oven
2 pizzaās??? Die dingen zijn mega klein.
Dan is het toch precies het zelfde maar dan met groente.
Ja echt goed omschreven. En je moet heel voorzichtig zijn want als er ingrediƫnten op de bovenkant komen gaat het stinken omdat het helemaal aanbrandt
Maar als je pizza in de oven is kan je vast een nieuwe beleggen. En je moet 1000 ingrediĆ«nten op tafel zetten natuurlijk voor allemaal verschillende pizzaās. maar bij ons duurt het max 10 minuten voor de klaar zijn.
Ik heb ook een keer bij iemand een hele sushitafel gehad, dat was echt mega leuk.
Stond de tafel helemaal vol met allerlei ingrediƫnten en rijst en kleine norivelletjes en dan maakte je gewoon steeds kleine sushi hapjes.
En daarnaast stonden er ook allemaal verschillende sausjes en gyoza en sojaboontjes en zeewiersalade enzo.
Was heel lekker en gezellig en geen stank of lang wachten steeds (en volledig vegan).
Het komt niet over hoe veel dit is, maar die plank is echt gigantisch groot:
Ik heb dit met Boer Zoekt Vrouw. Wat een dom programma, snap de populariteit totaal niet
En ik vind (jonge) mensen die dat kijken ook gelijk niet meer leuk
same vind yvon jaspers ook zo vervelend
Ik vind het leuke aan cadeautjes geven ook het mooi inpakken, een gedicht schrijven, gewoon algemeen aandacht er aan besteden. En als je geen kant en klare lijsten aanlevert is het ook leuk om iets voor iemand uit te zoeken. Mijn zusje vraagt bijvoorbeeld vaak āeen boekā en ik heb er dan echt plezier in om in de boekwinkel iets voor haar uit te zoeken waarvan ik denk dat ze het leuk vindt. Als ze om een specifiek boek vraagt dat je met ƩƩn klik op bol kan bestellen is het inderdaad minder speciaal maar zulke cadeaus probeer ik dus altijd te vermijden. 
Dat snap ik wel die kant! En met dat boek is inderdaad leuk om er dan zelf een voor iemand uit te zoeken! Ik heb vaak dat inderdaad dat mijn vriendinnen een kant en klaar lijstje hebben dus op die manier snap ik het niet echt.
Dat vind ik ook zo gezellig eten! Ik heb zo ook een keer Mexicaans gegeten, Ottolenghi en Aziatisch. En het is ook gewoon fijn als je een diner geeft en je alles kan voorbereiden en je zelf kan kiezen wat je eet, dan is het eigenlijk altijd goed!
Ik vind dus geen enkele cabaretier grappig
Noem 1 grappige cabaretier zou ik zeggen
Niet zo lullig doen. Misschien heeft ze wel kinderen. Schijnt dat je humor dan word weggehaald tijdens de bevalling.