Impopulaire meningen #3

Ik ging eens Netflixen bij een date thuis en in het keuzemenu stond zo’n show van Daniël Arends. Dus ik een heel betoog houden waarom die niet grappig is. Bleek het zn favo show te zijn en in zn eigen lijst te staan. De chill daarna was zeg maar niet de gehoopte soort chill :sweat_smile:

15 likes

Gelukkig kwam je hier al tijdens de datefase achter en niet pas in een relatie :eek:

4 likes

Haha ik zei toevallig pas nog tegen een vriendin dat er niets een grotere red flag is dan een kerel die van Bert Visscher blijkt te houden.

7 likes

Theo Maassen!

5 likes

Hans teeuwen…

7 likes

Oranje vlag :orange_circle:

Haha ja, ook walgelijk 🥲

Ik las even over de post van @Berlin heen en dacht dat de rest op @Xiomara reageerde.

3 likes

Blijf een zwak voor Philippe Geubels houden :heart:

9 likes

Ik vind Daniël Arends heel grappig :pleading_face:.

Ik vind Tineke Schouten echt kutte humor, maar geen idee of dat impopulair is.

16 likes

Ik vind Daniël Arends ook wel oké, Philip Geubels kan ik ook wel om lachen en Patrick Laureij kan ik echt stuk om gaan. Ga ook graag met m’n vriend naar Toomler voor Comedytrain en we gaan altijd wel minimaal 4 keer per jaar naar een cabaretshow in het theater. Ik lach makkelijk, denk ik.
Bert Visscher zijn we overigens bij weggelopen in de pauze in februari, dat kon ik écht niet uitzitten.

1 like

Ik vind Theo Maassen echt sexy

Ronald goedemondt, Daniel Arends en Theo vind ik de enige leuke cabaretiers in Nederland trouwens. Vind geen enkele vrouwelijke Nederlandse comédienne leuk. Echt jammer

16 likes

Moest even googelen want ik denk altijd aan Mental Theo. :scream:

10 likes

Vind ik ook kut. Ik wil vrouwen net zo grappig vinden als mannen. Vind mezelf overigens grappiger dan de meeste mannen. #humblebrag

Ik vind die vrouw van Klikbeet en Promenade wel grappig meestal, Eva Crutzen, die heeft ook een solo-show, maar weet niet of dat echt cabaret is. En die twee van Toren C vind ik meestal ook wel grappig, maar heb die nooit in een theatershow gezien.

Maar Sara Kroos vind ik 10x niks, Claudia mwah mwah, Tineke Schouten vreselijk, Brigit Kaandorp ook niks aan, Soundos vind ik best een tof mens, maar vind haar niet per se grappig… Bah teleurstellend dit.

9 likes

De enige comidiene die ik wel aan kan is Paulien cornelissen.

9 likes

Ja om hen moet ik ook altijd lachen, maar heb ze nooit in een cabaret-achtige setting gezien.

1 like

Ja precies ik vind het dus kut omdat ik ook vind dat vrouwen leuk zijn, maar ik kan nooit een Nederlands voorbeeld aandragen.

Ook die van toren c doen me heel erg cringen als ze iets anders doen bijvoorbeeld. Ik vind Katherine Ryan echt fantastisch en grappig, die is Canadees. Maar zelfs in het buitenland heb ik verder eigenlijk amper vrouwen die ik súper grappig vind (Chelsea peretti vind ik wel leuk, maar niet geniaal ofzo en alle andere Netflix comedy stand up vrouwen die ik tot nu toe heb gekeken vind ik heel erg niet leuk)

3 likes

Wanneer komt jouw debuut?! Ik kom!

Kan ik een uur vullen met een beetje paniekerig lachen op t podium?

(Ik wou vroeger wel caberatier worden hahaha sneu)

3 likes

Ik heb bij Nederlandse vrouwelijke cabaretières vaak het gevoel dat ze er altijd kleinkunstelementen in moeten verwerken.

Dan gaan ze weer zingen of op een instrument tokkelen en dat trek ik niet. Ik vind liedjes in cabaret sowieso zwaar matig.

44 likes