Impopulaire meningen #3

Ik vind pannetjes altijd minder goed werken dan de bakplaat, maar wel leuker omdat je dan je eigen gedeelte hebt (en dan kan dat vleessap van anderen niet op mijn vega hoekjes komen)
Eigenlijk wil ik laten van die mini bakplaten zodat iedereen zijn eigen bakplaat heeft

2 likes

Je kan ook zo’n uitklapbare tafelgrill kopen met verwisselbare platen zodat er ook een bakplaat bij zit. Dan heb je een vega kant en een vlees kant en mengen die sappen niet.

1 like

Ik heb nog nooit iets gaar gekregen in zo’n pannetje

1 like

Nee, de keren dat ik het deed werd het niet gaar of juist super taai.

Je gourmet ook niet om gaar vlees te eten :sweat_smile:

1 like

Precies, en na het gourmetten na de wc rennen omdat je zo hard moet poepen en dan denkt ja dat ene stukje vlees had toch langer gemoeten :ok_hand:

15 likes

Of de princess dinner 4 all, dat zijn ook bakplaatjes, ieder heeft dan een eigen.
Ik heb er ook een en je kunt ze los gebruiken, ik biecht ik gebruik die wel eens in mijn eentje love it :heart_eyes:

3 likes

Jaaaa! Pannenkoekjes of omeletjes in de pannetjes bakken :heart_eyes: en vlees/vis/groente bovenop de plaat
Als je niet te veel beslag doet krijg je heerlijk krokante pannenkoekjes, beetje suiker erop en :heart_eyes:

3 likes

Ik had een keer een huisgenoot die dagen ziek is geweest van de pizzarette. Dus zelfs dan ben je niet veilig. Het duurde ook wel heel lang voor dat een beetje gaar was trouwens.

2 likes

Voor het eerst?!?!

3 likes

Enjoy!

41 likes

Ik vind echt niets en niemand leuk bij 3FM.

25 likes

Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zich zo druk maken over kerst als ze niet gelovig zijn. Zijn toch maar gewoon datums, je kan ook gourmetten met je fam op 2 april of 5 augustus of 10 februari als je het in de winter wil. Je kan lichtjes ophangen op elk moment van het jaar? Zijn maar gewoon een paar dagen

38 likes

Heb denk ik de afgelopen 15 jaar niet 1x kerst gevierd op 24, 25 of 26 december. Overigens mijn verjaardag ook niet op mijn verjaardag. En met herdenkingen vind ik het denk ik nog mooier als jij de tijd ervoor neemt op het moment dat je er echt aan denkt, niet dat je stil bent of “stilstaat” bij iets omdat anderen het ook doen terwijl je er met je hoofd niet echt bij bent :sweat_smile:

2 likes

Ja ik weet niet hoe jij daar in staat, maar ik had het hier dus net met iemand over. Ik vind dat hele cadeautjes geven zo een vreemd concept. Zo van je spreekt een bepaald bedrag af en dan zeg je wat je wil en dat geef je dan aan elkaar, maar dan kan je het toch net zo goed zelf kopen? Je weet toch al wat je krijgt haha. Maar is ook denk ik omdat ik mezelf niet echt zo zie zitten met mijn vriend op die manier haha :sweat_smile:.

11 likes

Oo echt dit!
Snap niet waarom mensen überhaupt specifiek dit jaar zich zo druk maken om kerst.
Normaal gesproken is het al erg met dat hele kerst gebeuren maar lijkt dit jaar wel extra belangrijk te zijn.

4 likes

Dan zijn de gourmet minis niet in de aanbieding…

13 likes

Hahaha okay enige goede reden tot nu toe om met kerst te gourmetten. Maar zelfs dan kan je ook wel burgers in stukjes snijden ofzo, of andere mini stukjes vega (en vlees/kip voor de niet Vega’s) maken wanneer de grote versie in de aanbieding is door ze klein te snijden

Maar als je dan met kerst met iedereen samen wat wil eten is gourmetten echt fijner dan een menu zegmaar. Geen gezeur iedereen kan kiezen wat je erop doet🙈

Denk omdat het niet alleen om de individuele beleving en je eigen viering gaat maar juist om de hele collectieve cultuur die erbij hoort en alle tradities en gebruiken die daarbij horen die veel bijdragen aan het speciale gevoel dat veel mensen hebben. Het is meer dan alleen gourmetten met je fam, dat kan inderdaad op iedere dag van het jaar. Ik ben zelf geen kerstaficionado trouwens maar dit is even vanuit cultureel oogpunt bekeken.

26 likes