Daarom kan ik Jochem meijer ook niet uitstaan.
Ja die valt in dezelfde categorie als beer Visscher, beetje drukke kleuterhumor ofzo. Dat hele drukke trek is sowieso niet.
Vons vroeger zo’n grote Britse vrouw wel grappig. En die vrouw van fleabag, maar weet niet of die ook cabaret doet
Lubach valt denk ik niet onder cabaretier 
Voordat ik het druk had met werk en studie vond best veel leuk.
Geld trouwens ook voor boeken, films en tv programma’s, kan ik me denk ik niet toezetten als ik het drukheb ofzo
Ik vind Paulien Cornelissen en Aaf Brandt Corstius ook erg grappig. Heb van die laatste overigens nooit een show gezien dus ik baseer in dit geval alles op een podcast (eeuw van de amateur) maar vind hun manier van praten en oa hun zelfspot daar iig heel leuk.
Ik ben gek op paarden
Ik vind cabaretiers ook niet snel grappig, maar Daniel Arends vind ik nog wel leuk. Ik lach alleen nooit hardop om cabaretshows. Zit altijd gewoon zo te kijken:
. Mijn omgeving denkt daarom vaak dat ik het echt niet grappig vind.
Als ik t zo lees is t eerder impopulair als ik zeg dat ik veel caberatiers wel heel leuk vind haha. Ik vind Bert Visser echt fantastisch (helaas nog nooit een medestander gevonden) en Philippe Geubels ook. Ronald Goedemondt, Veldhuis en Kemper, Van der Laan en Woe, Claudia de Breij, Tineke Schouten, Herman Finkers, Paulien Cornelisse en Harrie Jekkers vind ik ook leuk! Jochem Myjer, Guido Weijers en Javier Guzman vind ik bij vlagen leuk. Cabaratiers als Hans Teeuwen en Theo Maassen vind ik dan weer echt helemaal niks, blegh.
Oeh en Daniel Sloss is geweldig! Er staan 2 shows van hem op Netflix en ik ben de forummer die hem aanraadde nog steeds dankbaar daarvoor.
Bert Visscher is mijn favoriet 
Oooh Daniel Sloss en Herman Finkers vind ik ook leuk! Daniel Sloss ook vanwege het forum gekeken toen.
Omg yes eindelijk!!
Iedereen kijkt altijd zo als ik over Bert Visscher begin
dus vet blij dat ik eindelijk een medestander heb haha
Ugh hoe vergat ik Herman Finkers?! Echt al van jongs af aan m’n favoriet.
Soundos El Ahmadi heeft een special op Netflix die ik wel kon waarderen.
Ik vind Tim Fransen een goede cabaretier en ga volgend jaar voor de derde keer naar een voorstelling van hem. Vaak niet te simpel grappig (soms ook wel), goede context, interessante verhalen en juist niet de ene na de andere grap en dat kan ik wel waarderen.
Daniel Arends is favoriet en Peter Pannekoek kan ik ook wel waarderen.
Ik lach niet heel makkelijk maar bij een goede show kunnen de tranen over mijn wangen lopen.
Ik vind het leuk om te horen wat andere mensen gedroomd hebben
Ik heb met mijn vriend een paar keer Daniël Arends gezien op Netflix en dat vonden we best geinig, dus ik heb een keer kaarten voor zijn show gekocht. Tegen het einde van de show ben ik letterlijk in slaap gevallen, dus dat was niet echt een succes 
Zij is de presentatrice van Nailed It hahaha echt een geweldig mens
Ik vind bijna niemand grappig, maar mannen over het algemeen wel grappiger dan vrouwen. Heel jammer, maar ja ik hou ook gewoon niet zo van die shows. Vind Eva van Klikbeet wel heel leuk inderdaad, maar heb haar nooit alleen ergens gezien.
Team Ronald Goedemondt (jeans, denim jeans) en Patrick Lauerij (muffin). Love it. 27 jan komt op SBS zn nieuwste show op tv.
Ik ben in maart naar een show van Pieter Derks geweest, die vond ik ook heel leuk!
Haha my god echt niet oké.