Impopulaire meningen #3

Ik ben vorig jaar naar Harrie Jekkers geweest en dat vond ik echt zo onwijs leuk. Heel hard gelachen, en gejankt om een best wel emotioneel lied over zijn vader.

Bert Visscher ben ik ook een paar ik naartoe geweest en dat vond ik ook leuk. Jochem Myjer heb ik ook twee keer gezien. Wel oke, maar denk niet dat ik nog een keer ga.

Over grappige vrouwen: Maya Rudolph vind ik echt top in SNL.

1 like

Hannah Gadsby is ook erg goed. Maar misschien niet helemaal cabaretier. Alsnog moet iedereen Nanette kijken (staat op Netflix!!!)

12 likes

Ja die heb ik gezien, wel indrukwekkend maar zou het nooit opnieuw kijken ofzo. Vond de boodschap goed, maar de grappigheid wel heel matig.

1 like

Oké hier kan ik me mee identificeren

14 likes

Ik bedoelde nanette ook niet als comedy show aanrader haha. Please like me idd wel, maar ik strik graag mensen om nanette te kijken door te zeggen dat ze stand up comedien is

3 likes

Ja please like me vind ik dus helemaal niks, terwijl iedereen om me heen het fantastisch vindt.

Ik kan gewoon heel slecht tegen cringy hoofdpersonen ofzo, kan er niet naar kijken.

3 likes

Ik heb echt een impopulaire mening / wens atm.
Ik mis liefdesverdriet? De ogen uit m’n kop janken om een of andere guy & niet kunnen slapen en eten. Tijdens het doen van m’n make-up moeten stoppen omdat m’n tranen het verpesten. Neplachen op familiebijeenkomsten.

Dat komt omdat ik de afgelopen twee jaar gewoon 0 liefde heb gevoeld voor mannen. Dan heb ik een date die gezellig is maar daarna kan het me geen fuck boeien of die date nog ooit wat van zich laat horen. Geen kriebels, zenuwen, drang om iemand te blijven zien 
 Ik wil gewoon weer echt verliefd zijn en op een of andere manier koppel ik dat gevoel van rock bottom tijdens liefdesverdriet daaraan. Dan voelde ik echt intens veel liefde en pijn door elkaar. Heb ik dat ĂŒberhaupt nog in me?

9 likes

Niemand fan van Henry van Loon? :grinning_face_with_smiling_eyes: ik krijg al de slappe lach als ik aan sommige scĂšnes denk.

14 likes

En die koffiebarserie was ook om te huilen, maar dat negeer ik maar gewoon

2 likes

Door Henry zeg ik altijd Kreem tjeese baggel (vreme cheese bagel)

1 like

Love ‘fuifje’ :joy:

Bij de roasts vind ik hem ook heel goed.

7 likes

“Jij bent een bloem ik bestuif je
Handen in de lucht voor het fuifje”

Ooh heerlijk was dat zeg. Met een drankje te veel op meezingen met fuifje.

17 likes

Ik heb echt geen flauw idee wie al die Nederlandse cabaretiers zijn. De meeste namen die hier worden genoemd herken ik wel, en ik weet dat ze bekend zijn, maar ik zou ze niet op een foto kunnen aanwijzen of iets zeggen over hun humor.

12 likes

Ik heb dit wel met vlagen, maar eigenlijk vooral als ik dan liedjes over break-ups luister of films kijk waarin iemand door een break-up gaat denk ik wel eens: “zou nu echt willen dat ik in hetzelfde schuitje zat, zodat alles nog harder binnen zou komen en ik kon zwelgen in zelfmedelijden”

1 like

Ik vind het zo jammer dat Essence de nagellakflesjes heeft veranderd :sob:
Mensen vonden ze vaak kinderachtig maar ik vond ze zo mooooooi.
Ik vind het bijna het overwegen waard om ze als ze leeg zijn proberen schoon te maken en er nieuwe nagellak in te gieten.

Deze:

29 likes

Ronald Goedemondt all time fave!
Maar ik mis nog Roué Verveer!! Nog meer liefhebbers?

3 likes

Patrick Laureij :heart:

Ander onderwerp: ik ben wél blij dat er een term is als HSP. Ik weet dat hier de meningen niet zo mals zijn, maar ik ben onwijs blij dat ik na jaren iets heb gevonden waarin ik mezelf herken. L

5 likes

Maar waarom is gevoelig als omschrijving niet genoeg?

Ik zou wel blij zijn om Rituals te krijgen als cadeautje. Die kaarsen gaan lang mee, die douchegels ruiken lekker, die stokjes zijn ook prima.
Behalve dan die doucheschuim. Ik snap niet waarom dat bestaat. Het glijdt meteen het douche putje in, je hebt er veel van nodig, het gaat snel leeg, het is geen echt zeep en het kan niet heel handig op een washandje. Volgens mij vond ik het ook onhandig om mee te scheren (ik dacht dan doe ik dat er maar mee).

15 likes

Daar kan ik me ook in vinden hoor! Maar als je al jaren met ‘stel je niet zo aan ik ben soms ook wat gevoeliger/vermoeider’ wordt afgescheept, is het fijn om iets te vinden waarin je helemaal herkent.

Ik kan het niet goed verwoorden, maar zie het vooral als een punt ven herkenning. Dat er andere zijn die hetzelfde ervaren.

11 likes