En je moet bij die douchegel best veel kracht zetten om het eruit te krijgen. Dat vind ik zo onhandig onder de douche.
Verder kan je mij ook blij maken met rituals hoor.
Sterkte boemboem! Klinkt bekend dat je je zo afgevlakt voelt. Je gevoel komt wel terug!! Je hebt alles nog in je.
Ik heb echt een totaal andere ervaring met het schuim haha. Ik heb juist super weinig nodig, ik doe een klein beetje op mijn hand (zeg een euromunt) en zodra er water bij komt heb je vet veel schuim om jezelf mee in te smeren. Ik vind het daarom ook heel handig op een washandje 
Oja oja Rayen Panday vond ik ook best grappig.
Ugh oh echt?
Ik ben wel benieuwd naar de Kater van 2020
Zelfgebakken oliebollen worden nooit echt lekker. Als ik ergens kom waar ze oliebollen hebben, en dan blijken ze zelf gebakken te zijn, ben ik teleurgesteld.
Ik vond hem vroeger ook grappig. Maar toen maakte hij wat meer maatschappelijke grappen enzo. Nu is hij vooral die boze man die vroeger alcoholist was.
Mijn vriend kwam thuis met een pak voor oliebollen uit de oven⦠dat is volgens mij de overtreffende trap van niet lekkere oliebollen⦠Nu gaan vrienden de ook voor ons bakken. Als ze niet lekker zijn weet ik niet hoe snel ik alsnog een oliebollenkraam opzoek 
Haha wel lief bedoeld van ze! Als vrienden het hebben gemaakt en ze zijn erbij zou ik er uit beleefdheid wel eentje eten hoor, maar je maakt me er niet blij mee.
Mijn schoonzusje kwam deze week ook een zakje zelfgemaakte oliebollen brengen. Die hebben we toen ze vertrokken was direct zonder ze aan te raken weg gegooid (of kan ik beter door naar het biechttopic?
). Mijn vriend was het er gelukkig mee eens.
Ik heb net alsnog maar gewoon 2 oliebollen gekocht bij een kraampje, heb ik tenminste nog 1 lekkere oliebol op vandaag 
Wow ik vind zelfgemaakte juist het lekkerste, bij de bakker/supermarkt heb ik het idee dat het allemaal automatisch gaat en niet op een positieve manier en bij de kraam dat ze niet lang genoeg gerezen hebben
Smoutebollen >>>>>> oliebollen
Probeer ze maar eens op een Belgische kermis!!!
Ik vind het ergens zo stom dat we allemaal zo hyped doen over het eind van een kalender jaarā¦
hallo je vergeet de nieuwe kalenderdag van het eerste jaar. die hoort hier ook bij om gehaat te worden.
Smaken ze oprecht anders?
Ik vond 2020 eigenlijk best wel een top jaar⦠En dat is best wel iets dat ik als extrovert die normaal best wel van feestjes houdt dat zeg denk ikā¦
Vind jij het ook niet raar dat zij ze per stuk kunnen bestellen? Bij ons is het 9 of niks 

@Kurisu @nello zelf heb ik ze nog nooit gegeten maar een Belgisch-Limburgse vriendin van me kent voornamelijk oliebollen en vindt smoutebollen toch een pak beter.
Smoutebollen zijn luchtige deegballen met een megakrokant korstje, ondergedompeld in poedersuiker. En er zit nooit vulling of krenten in. Blijkbaar zijn ze luchtig omdat er bruiswater aan te pas komt?
@Daelyss hahaha doe maar ineens 15 
Ik ben blij als maandag het normale ritme weer begint. Ik kan niet zo goed tegen die onrust en dat alle dagen een soort van samensmelten tot 1 lange feestdag.
Ugh same here, werd echt wakker met een soort van leeg gevoel dat ik even niet meer wat weet ik moet doen vandaag.