Ik meer dat ik na een week vakantie nog steeds veel te doen heb maar ook nog steeds niet uitgerust ben dus tempo is echt 
Ja en ik slaap steeds tot veel te laat waar ik dan zoân drukkende koppijn van krijg en blegh, mijn hele ritme is naar de Filistijnen.
Ik vind het heel chill om een sinaasappel te pellen, heel rustgevend.
Ik vind die obsessie met lamaâs en alpacaâs stom
Ben jij Renée? (negeer dit maar als je geen wie is de mol kijkt)
Die vond het juist echt vervelend
Ohja shit je hebt gelijk.
Ik haat citroenen

Ik ook. Ik vind die beesten ook echt helemaal niet schattig en rol altijd met mijn ogen als mijn vriendinnen ineens weer beginnen over âeEn kEeRTjE WaNdELeN mEt ALpaCasâ. 
Bij mij in de buurt kan je ook Yoga-les doen met Alpacaâs.
Dan mag je je matje in een wei leggen waar ook alpacaâs staan. Wandelingen bieden ze uiteraard ook aan.
Ik hou van voetbal en kan niet wachten om weer naar het stadion te gaan en mee te doen met de pre match build up. Heerlijk, dan maken we er een weekend van en gaan we los, niets evenaart dat gevoel. Chants schreeuwen, biertjes. Ik durf dit amper toe te geven irl 
Ik vind drag queens echt stom
Volgens mij is dit geen impopulaire mening maar gewoon transfoobâŠ
Ik denk niet dat transfoob het juiste woord is maar het klinkt iig niet erg aardig. Wat is je probleem met drag @NInja?
Heerlijk! Ik mis dat ook echt. Doordeweeks gewoon een net persoon zijn en werken, en dan in het weekend helemaal los gaan en lekker schreeuwen op de tribunes.
Ik vind het gewoon niet zo interessant en vind de persoonlijkheden altijd over de top (snap dat dat erbij hoort maar daardoor vind ik het juist stom)
Snap niet zo goed waarom de transfoob kaart wordt getrokken eigenlijk
Haha mij zou je ook echt niet blij maken met naar een drag show te gaan, of RuPaulâs Drag Race te bingen.
Het is een specifiek type entertainment waar niet iedereen voor te vinden is, hoeft helemaal niks te maken hebben met gender of seksualiteit.