Ja ik had het wat tactischer kunnen verwoorden, iedereen die ermee bezig is moet ook vooral zijn ding doen hoor maar bedoelde ook meer dat je mij er in het algemeen niet blij mee maakt.
Ik mis het naar voetbal gaan ook echt heel erg
Ik mis het ook om een in de twee weken een dag alleen thuis te zin, als mijn vriend naar zijn club is. Dan komt ie meestal wel vrolijk thuis en heb tijd voor mezelf gehad.
Ik mis dit ook zo hard! Ik heb zo een zin in een entrada en dan ongegeneerd springen schreeuwen zingen en bier drinken
Haha ja als er al iemand transfoob is is het Rupaul zelf die geen transvrouwen in de show wil(de) maar oké.
serieus? jeetje ik vond het al een conservatieve show.
Jup Ru paul is niet zo lief als hij lijkt haha.
Ja echt jammer he? Vind het programma leuk maar dit wel echt stom
Ik vind scrunchies lelijk.
Als ze uit de mode raken dan zal ik ze voor je maken om je platte haren te redden
Je hebt gelijk, sorry mijn opmerking was te snel geplaatst en ook in context niet kloppend.
Waar ik op doelde was eigk wat @jeg zegt.
En rokjes
Wie is die onderste? Yung Adam Sandler?
Kid Cudi 
Ik had exact die video in mijn hoofd toen ik die foto zag.
ooomg
Ik word hier zooooo vrolijk van. En mijn God wat is die zanger van MGMT lekker zeg.
Ik vind het echt kut dat het eerste vaccin in het Erasmus MC is geprikt door een man, bij een mannelijke IC verpleegkundige. Terwijl veruit de meeste verpleegkundigen vrouw zijn.
vanochtend op het nieuws hoorde ik juist dat de eerste gevaccineerde een vrouwelijke verpleeghuis medewerker is? of gaat het hier specifiek om erasmus haha, want dit was ergens in brabant