Ja dat was landelijk idd.
In emc; was Diederik ook niet betrokken bij die 1e prik? Even champagne momentje
Leggings zijn gewoon broeken hoor.
Amen
Sue me. Nee maar echt, tot voor kort leidde ik een leggingloos leven maar nu ik ze heb ontdekt is het hek van de dam. Ik moet er wel bij aantekenen dat de ene legging de andere niet is. Ik selecteer natuurlijk de smaakvolste exemplaren.
Lijkt me wel koud met dit weer!
Heb je linkjes naar de smaakvollere exemplaren? Naarstig op zoek naar één waarmee ik naar werk kan.
Ik had er vandaag nog een panty onder aan tbh.
Ik schertste maar wat. Hoewel deze met visgraad (sic) dessin er misschien nog wel mee door kan. Als je er een lange trui over draagt.
Oh die vind ik nog best leuk ja! Ik raak al bijna overtuigd… hahaha
Smaakvol genoeg voor mij
In kpop doen ze dat wel nog 
Ik denk dat veel mensen bij een “legging” nog steeds een plaatje in hun hoofd hebben van die witte driekwart lange onderbroeken onder een tuniek die veel vrouwen met kort pittig kapsel droegen 
Pastasaus is zo lekker maar de pasta zelf maakt het zo niet lekker🙈
Waarom kan dat niet knapperig
Gewoon niet koken
Gnocchi maken en dan niet koken maar opbakken in een koekenpan
Dit is zooo lekker 
Jaaaa maar laat het de italianen niet horen dat we gnocchi opbakken want dat is volgens mij echt heiligschennis
Toegegeven dit heb ik nog niet geprobeerd🙈
eet smakelijk
Neehoor ik heb echt precies een zwarte legging van jerseystof met niks van zakken of detail met een te kort shirt erop in mn hoofd. Leggings are not pants.
Dankjewel!
zou dit ook werken met bloemkool of wortel ipv courgette?