hahaha ik moest hardop lachen
Als er geen coroon was vond ik t wel tof. Mja nu mag je er wss toch niet heen als je niet daar woont dus dan hoeft het van mij ook niet zo hahaah.
Ik hou van dat gedweep over de Elfstedentocht.
Ik geniet INTENS van de sneeuw en de koude temperatuur. Ik leeeeeeef hiervooooorđ
Ik hou heel erg van het idee dat het misschien kan maar niet mag. Volgend jaar mag het prima van mij ook, maar geniet nu gewoon te veel van leedvermaak.
Kan niet wachten tot Lubach eindelijk gestopt is
Huh wat heb ik gemist?
@bostons wat miste je dan? Hij zong grotendeels live (dat doet JLo bijvoorbeeld hem niet na) en klonk vind ik heel goed.
Sorry The Weeknd stan hier. Die transitie van House of Balloons naar Blinding Lights wauw wauw wauw, chefâs kiss!
Ik vond hem niet per se slecht maar gewoon oninteressant. Vond alles en iedereen rondom hem leuker om naar te kijken. Maargoed, ik ben sowieso geen fan haha.
Wat is er met zân tanden? Op Google zie ik mooie witte tanden.
Ik vind mijn verjaardag de stomste dag van het jaar. Gelukkig nog maar 20 minuten te gaan. Kan het mij niet voorstellen dat er mensen zijn die echt naar zoiets uitkijken
En nu is het voorbij
Godzijdank
Ik miste de Trilogy was zo blij toen ik HOB hoorde. Maar zijn micro stond iets te stil. Ga nog even Gone opzetten voor ik ga slapen.
Ik vond het er echt net wat te nep uitzien, maar misschien lag dat aan mij haha. Echt van die kauwgompjes
Ik zit dit nu terug te kijken maar hij mag dus: âwhen im fucked upâ niet zingen? Jezus
Ja, die politici moeten echt even wegblijven en er niet mee aan de haal gaan.
Ah zo! Ik dacht hele gekke of gele tanden ofzo dus ik zag niks raars.
Ik in september 2022 in Antwerpen EINDELIJK haha.
Schaatsen op natuurijs is overrated.
Al die bobbeltjes waar je dan overheen gaat en bijna door op je bek pleurt