Als het niet op instagram staat, is het dan wel echt
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand die roept dat hij lekker kan koken en het héél zonde vindt om uit eten te gaan daadwerkelijk ook maar in de buurt van restaurantkwaliteit komt. Vooral als ze gaan voor een short cut/niet-authentieke versie van het gerecht. Nee, jouw kipfilet wrap met cherry tomaatjes en stukjes avocado is niet hetzelfde als goed gekruid vlees dat uren heeft lopende sudderen, op een maistortilla met goede guacamole. Foodsnobmodus uit.
Moet je voor etsy je inschrijven bij kvk? Zouden al die chicks dan ene kvk hebben voor hun gehaakte sjaals?
Niet dat ik er verder iets tegen heb. Lof dat mensen zo creatief en ondernemend zijn. Of je het koopt is aan jou haha.
Ik ook. Mijn vriends familie eet bijvoorbeeld mega veel en ik geef liever 100 euro uit aan pizzaâs/afhaal dan dat ik voor ze moet koken. Jammer dat het niet sociaal geaccepteerd is. Ik hou daarnaast ook niet van koken. Krijg er stress van. En ik wil ze ook niet entertainen wanneer mijn vriend aan het koken is. Dan is corona wel een uitkomst, omdat er nog maar 1 mag komen 
Voor mijn werk doe ik nu een project met podcasts en bij het selecteren kwam ik ook echt shit podcasts tegen en dat je de makers zelfs voor 50 - 100 euro per uur kon inhuren want die waren direct -professionals-. En dan genoot ik van de fouten in de transcripten. 
En ben ff een podcast en insta maken over spijker poepen met affiliatelinks naar Ali en shein.
Als je nu ook nog even zelf spijkerpoep tools gaat knutselen kun je ook direct een Etsy shop openen. Dan telt het natuurlijk pas echt als âondernemingâ 
#shitgirl #fitgirl #spijkerenspijker
Niet jaloers zijn, hobbyâs zijn leuk omdat ze hobbyâs zijn. Zodra je er geld aan gaat proberen verdienen, creĂ«er je verwachtingen en is de lol er al snel af.
Anekdotisch bewijs van mijn stelling
Mijn vader begon nog voor ik geboren was met programmeren, ging dat in bijberoep doen. Toen ik een jaar of 4 was, begon hij met judo (het programmeren was niet leuk meer) en ging hij judoles geven. Toen ook dĂĄt niet meer leuk was, ik was ongeveer 18 denk ik, ging hij fotograferen. Als hij niet overleden was, was hij waarschijnlijk weer 3 hobbyâs verder.
En ik ben een kind van mijn vader dus heb dat trekje ook geĂ«rfd en struggle nog steeds om hobbyspullen te kopen zonder te denken âhoe kan ik hier uiteindelijk weer geld aan verdienen?â.
Kan bevestigen. Ik had jaren terug een hele grote hobby en heb daar uiteindelijk werk in gevonden. Dacht echt dat ik mijn droombaan bemachtigd had. Werk bleek kut te zijn en zodra ik mijn hobby begon te zien als werk was de lol snel weg. Ontslag genomen en die hobby nooit meer beoefend. Echt jammer als ik er over nadenkâŠ
Ha ja dat zegt mn pa ook altijd, als je van je hobby je werk maakt, ben je vaak je hobby kwijt.
Ik vind de Unox (vega) groentesoep uit zak gewoon echt mega lekker.
Ooh nou dan snap ik het wel dat mensen nu sneller een webshopje maken. Je bent eigeblijk dommer bezig als je het niet doet haha
Ik kan me dit zo voorstellen! Ik haak, vind ik geweldig om te doen, en ik word ook wel eens gevraagd om iets voor een ander te maken maar dat doe ik niet. Dan wordt het iets wat moet, ik wil mn hobby uitvoeren wanneer ik het wil, niet omdat ik een deadline heb. Met mn vorige hobby hetzelfde, ik maakte kaarten met stempels, en een vriendin van me zat in een designteam om voorbeelden te maken. Ze snapte niet dat ik dat niet wilde, want je kreeg van alles gratis! Ja, dat zal best maar een hobby moet voor mij geen moetje worden, dan is de lol er af voor mij.
Bijna.
Ik weet niet hoe het zit met deze lipgloss, maar ik heb een webshop waar ik zelfgemaakte zeep, shampoo- en conditioner bars en bruisballen etc verkoop. Dit mag niet zomaar, je moet je recepten laten controleren door erkende cosmetische chemici. Dit kost handenvol geld. Dus ik ben ook zo, heel cliché, vijf jaar geleden als hobbyist, maar maak nog steeds geen tonnen winst hierdoor.
Ik vind de muziek van MEROL dus echt kut en niet âedgyâ ofzo, gewoon kut en irritant
Haha
Is ook gewoon zo!
Ik vind het coronanummer met Arjen Lubach nog wel leuk:
Maar daar heeft zij verder ook weinig invloed op gehad behalve dat ze het ingezongen heeft, dus misschien is dat de reden.