Impopulaire meningen #3

Ik heb nog nooit in mijn leven op natuurijs geschaatst, alleen op een ijsbaan en die aantal keren kan ik ook op 2 handen tellen haha

Misschien telt het ook mee dat ik uit het zuiden van het land kom, dus van die jeugdherinneringen over ‘schaatsen in de polder’ waar ik anderen wel eens over hoor, heeft bijna niemand daar volgens mij.
Ik vond het een tijd lang ook leuk als ik ergens heen ging waar de trein door een polderlandschap reed, want dat was voor mij dus echt een onbekend uitzicht :joy:

1 like

Dat vind ik van (totaal iets anders) spekkoek. Het proeft naar niks, kost uren om te maken, is duur om te kopen (als je puur alleen naar de prijs kijkt) en ook nog eens ongezond.

5 likes

Beter dan het origineel.

4 likes

Ik hou van het platteland, ik hou van dorpjes en ik zou best ergens in het noorden van Nederland willen wonen. De stad trekt mij gewoon niet meer zo, ik krijg van dorpjes een warm gevoel en ik kijk nu op omroep Max (love die omroep ook) de Kinderdijk en ik denk alleen maar ik wil daar wonen

27 likes

Ik vind al die kou-gerelateerde activiteiten echt niet boeiend. Half Nederland is aan het sleeën en schaatsen maar doet me echt niks

34 likes

Ja same, dit heb ik trouwens ook met wintersport. Waarom zou je dat willen doen als vakantie?

25 likes

Ja maar echt, lol. Waarom zou je voor je plezier de sneeuw en kou op gaan zoeken? En wintersport zou in mijn geval waarschijnlijk eindigen in een gebroken been, of twee. En dan iedereen altijd “ja maar als je eens bent geweest dan wil je elk jaar!!”. Bedankt maar NMSVPE. Ik zit liever met mijn reet op het terras ergens met 25 graden in Lissabon ofzo.

24 likes

Same!!! Ik ben vorig jaar de stad uit gegaan en het is zoooo heeeeeerlijk burgerlijk hier in de wijk. Ik vind het top.

4 likes

Ja heerlijk hé, gewoon zo veel meer ruimte om je heen.

Ook in je eentje? Ik twijfel heel erg of ik in de stad wil blijven wonen of niet.

Ja. Ik ben blij ook met de rust. Geen toeterende auto’s. Non-stop helicopters, geen studenten(feestjes) in de buurt, met de auto boorschappen kunnen doen, vrijwel nergens betaald parkeren. Ik kan nog wel even doorgaan. Ik had ook dikke winst op mijn appartement dus ik kan hier in de vinex lekker wonen!

2 likes

Nou ik ben vorig jaar voor het eerst op wintersport geweest en ik hoef echt nooit meer te gaan hoor!
Ik vond het skiën gewoon echt niet zo leuk. Het ging boven verwachting goed hahaha, maar ik had er zo weinig plezier in.
En ik vond het ook een beetje gek om zo op een berg te zitten in een artificieel ski-dorp. Ik hou niet van apres-ski en verder is er natuurlijk ook geen reet te doen hahaha

5 likes

Helemaal mee eens. Geen duizenden bezorgscooters, optrekkende bussen. Heb nu een eigen voor en achtertuin, plek voor de auto, heerlijk!!
M’n slaap is echt tien keer zo goed.

1 like

Ik snap niet dat iedereen tegenwoordig vloerverwarming wil in zijn huis. Ik geniet zo van de stralingswarmte van een radiator en vind het gevoelsmatig dat ook sneller warm in een huis.

Afgelopen weekend had ik een huisje gehuurd en daarin was alleen vloerverwarming, duurde lang voordat het warm was en stond het al op 25 graden :expressionless:

6 likes

Maar volgens mij is het met vloerverwarming ook beter als je die op een constante temperatuur houdt.
Dus niet continu van bijv. 15°C naar 21°C switchen.
Ben het wel met je eens dat een radiator veel sneller warmer uitstraalt

1 like

Ik ben ook fan van onze vloerverwarming! Heeerlijk

Ja ik ben er ook zeker blij mee! Maar als je dus van een lage temperatuur komt en je wilt snel je kamer warm hebben, dan is een radiator sneller voelbaar vind ik.
Maar inderdaad, heerlijk aan je voeten en gewoon niet die radiatoren aan de muur.

Klopt, mijn vriend had het in zijn eigen huis maar daar was minimaal 21 toch wel nodig om het een beetje aangenaam te hebben.

Nu loop ik zelf ook de hele dag op sloffen dus daarvoor zou ik het zelf ook niet direct doen.

Ik vind Valentijnsdag echt zo overdreven, ik zou het ook echt niet leuk vinden als mijn vriend wat zou doen. Heb gewoon echt niets met dat soort dagen.

5 likes

Normaal zou dit ook post van mij kunnen zijn, maar nu in de lockdown vind ik het wel voor een keer leuk om wat leuks te regelen.

2 likes