Ah niet gezien, en ook helemaal niet gedacht aan plastic afval. Ik blijf het toch gewoon met je eens en troost me dan maar met de gedachte dat ik die verpakkingen incl dopjes altijd braaf bij het pmd afval gooi.
@Bubbless @Teigetje ik ben zelf wel eerder geneigd om pakken met een flapje eerder weg te gooien dan pakken met een dopje. Ik heb toch het idee dat als je het met een dopje af kan sluiten het minder snel bederft, dus ik verspil er zelf wel minder eten door.
Je kan die ‘ouderwetse’ pakken zo lekker uitwringen. Bij die met een plastic dop blijft alles dan zo hangen.
Ik vind het heerlijk om pakken dan open te knippen en het laatste beetje eruit te lepelen (in geval van yoghurt en vla enzo)
Ik vind het laatste restje uit een pak echt het meest ranzige dat er bestaat. Hou dus ook echt niet van pakken uitwringen enzo. Brr
(sorry @westwood al kunnen we wel mooi samen delen dan)
Ja en ik krijg er echt de rillingen van als er dan een mini beetje yoghurt ‘in’ dat flapje blijft zitten en hard wordt en je yoghurt daarna daarlangs moet, mweee
Vind met die ouderwetse pakken zonder dop ook altijd dat er dan yoghurt/vla aan dat gietgedeelte blijft hangen en dat droogt dan een beetje op en als je dan de volgende dag weer yoghurt erlangs giet gaat er soms zo’n opgedroogd hard stukje mee in je bakje
Aahahhahaha ja precies dit dus
Hahahaha je beschrijft het ook zo lekker grafisch bah
Ja en als dat harde stukje dan inje bakje valt hoef ik dat hele bakje al niet meer
En mensen die dan lekker met hun gore tengels langs dat pak gaan glijden om de lekkende vla/yoghurt eraf te likken
Maar dat is wel echt handig hoor, haha.
Ik vind vla soieso vies.
Same. Snap ook echt de appeal van een kommetje vla niet. Op een oud stageplek werkte een man, die in de pauze vla uit een kartonnen bekertje ging opslorpen. Ik word er nog onpasselijk van als ik eraan denk.
TBH ik vind vla ook wel overschat, de standaard vla bedoel ik dan.
Je had vroegah ‘schepvla’ (zo heette het ook echt, idiote naam) uit een soort pot, wat nu gewoon hetzelfde is als Zaanse Hoeve vla volgens mij, maar dat vond ik toen echt Goddelijk. Normale vla is wat waterig en flauw.
Als ik Emma was had ik moeten huilen lol
In het begin vond ik het wel leuk, verrek, Thierry leek net een mens
Ohhh bahhh, zo herkenbaar!
Of dat je vla beetje oranje werd door de overgebleven spaghettisaus
Oh wauw ‘‘Je hart is dicht’’. Ik vind deze manier van interviewen ook wel irritant ja, maar hij neemt zichzelf ook wel erg serieus