Impopulaire meningen #3

ik moet lachen om hoe pretentieus de antwoorden van hem zijn in het begin.
de koffie is zoveel slechter dan bijvoorbeeld … in Italië.
Oke man.
Ook zo kinderachtig, ik vind het niet leuk dus ik stop ermee.
Het is een interview dus stelt ze vragen, je doet eraan mee om jezelf in een goed licht te zetten, dus daar maakt hij lekker gebruik van. Dit heeft ie gewoon van tevoren bedacht lijkt het.
Maar alsnog doe ff normaal (maar ja oke domme vraag want dat kan hij natuurlijk niet en dat wil hij ook niet want idd lekker punten scoren)

4 likes

Heb je dit hier eerder verteld? Dit verhaal komt me opeens bekend voor… Wat vreselijk ranzig zeg, dat je dit zelf als gewoonte hebt oke, maar voor je gasten pak je toch even een schoon bord of schaaltje???

Ik heb dit ook wel eens verteld geloof ik haha. Echt nachtmerries nog steeds.

1 like

Deden wij vroeger ook. Kan me er niks meer bij voorstellen, zo goor.

1 like

Dit was vroeger in heel veel huishoudens gebruikelijk, dus er zullen wel meer forummers zijn die dit hebben verteld

13 likes

Vla is gewoon dikke melk. Wannebe yogurt

4 likes

Oh ja ik snap dit ook niet. Heb ook een collega die allemaal zielige documentaires probeert te pushen bij mij. “Ik zat echt jankend op de bank!” Alsof dat een selling point is. Ga weg joh

2 likes

is kaas dan… een pak melk wat opgedroogd is??

9 likes

Ik vind dit weer juist fijn, als niet slank persoon. Enige moment dat ik ervan kan/kon (het gaat iets beter met m’n zelfbeeld) genieten zonder meteen zoveel lichaam te hoeven laten zien. Je kan nog lekker een broek en een trui aan maar het is wel zonnig. En anders is de oplossing altijd een lange jurk/rok met een broekje eronder. Chic en werkbaar in de hitte

En, ten overvloede, je bent geen vieze blob hallo :yellow_heart:

9 likes

Ik ben dik en ik leef pas echt als de zon schijnt en het warm is.

9 likes

Heehee praat es niet zo over jezelf! Je bent géén dikke vieze blob :heart:

24 likes

Hartje gegeven als steun!

Hoop dat je je zelf en je lichaam kan waarderen voor wat het is! Je mag net zoveel genieten van dit weer en ik hoop dat je op een punt komt dat je dat ook doet! Zo warm is het ook niet, dus je kan jezelf gewoon bedekken als je daar je fijner bij voelt. :slight_smile:

4 likes

Love het dat ik geen kriebelende panty of te strakke spijkerbroek aanhoef, maar gewoon een flatterende maxijurk die ook nog eens heerlijk zit

3 likes

Ik ook. En ik trek ooo gewoon een korte broek of topje aan. Als mensen niet naar mijn vetjes willen kijken draaien ze hun hoofd maar om, bye bitch

10 likes

Dan blijven ze maar lekker thuis. Nog minder mensen op straat vanwege corona is dan eigenlijk een win win situatie.

3 likes

Dat snap ik ook nooit! Ik haat het ook altijd als ik verder een leuke serie kijk, maar dan moet er weer een jankaflevering zijn waarin iemand doodgaat met de focus op begrafenis en emotie etc. Ik wil gewoon chill kijken, niet janken!! Ik heb om deze reden ook Titanic nog nooit gezien, en ik ben het ook zeker niet van plan.

3 likes

Ik vind blob echt een leuk woord!! Maar jij bent het niet. Wel leuk, maar geen blob.

4 likes

Dat hoop ik ook.
Weet je ook wat het is, uiteindelijk staat comfortabel in je lichaam wonen niet gelijk aan hoe zwaar of licht je bent.
Je fijn voelen over jezelf is gewoon iets wat gewoon altijd mag.
Ik hoop dat je het beetje los kan laten en gewoon lekker gaat dragen waar jij je goed in voelt en daardoor meer straalt!

9 likes

Ik vind de nasmaak van paracetamol lekker

5 likes

Neem je het bijv dan ook het liefst zonder water, gewoon droog? Of los je het op in water zodat je er nog meer van kan genieten?