Ik ook haha! Kauw er daarom ook altijd op
Haha nee ik kauw erop! En slik het dan wel door met een beetje water.
Jaloers, ik moet van die nasmaak altijd kotsen haha. Dus paracetamol innemen is een hele onderneming. Gelukkig heb je tegenwoordig ook liquid caps enz
Dit is een biecht! Kippenvel alleen al bij de gedachte aan paracetamol die je niet goed weg krijgt, waardoor je heel lang die smaak in je mond hebtā¦
Mijn ouders āpraktenā vroeger een paracetamol tablet tussen twee lepels, en legden het poeder bovenop een lepel yoghurt. Ik vond dat ook echt heel lekker smaken.
Maar dat is toch super bitter? Of proeven jullie iets anders?
Ik denk serieus dat ik liever een rauw ei doorslik dan op een paracetamol kauw
Superbitter en zoān superirritant droog mondgevoel, brrrrrrr nee dankje,
Die microseconde dat paracetamol soms per ongeluk je tong raakt is al naar genoeg
Ja en dat je daarna nog een heel glas water moet drinken om die vieze smaak weg te krijgen maar het niet helemaal weg wil
Ik kan het me gewoon echt niet voorstellen, haha
Hardcore
Ja is ook bitter! Maar ja geen idee haha. Liever 20 paracetamols dan een rauw ei hoor
Brr ja zo achter op je tong vooral. Ik gruwel al bij het idee!
Dit is tot nu toe echt de meest verbazingwekkende mening lolā¦had nooit gedacht dat iemand op deze planeet paracetamol LEKKER kon vinden
Je hebt wel van die paracetamol met blauwe bessen smaak, dat kan ik nog wel begrijpen als je die lekker vind. Maar gewone paracetamol is die hard hoor. Wel praktisch ergens, ik neem vaak geen paracetamol als ik pijn heb omdat ik zo gruwel van de hypothetische smaak
Vinden de mensen die paracetamol lekker vinden dan ook bitter eten heel lekker? Het hart van witlof en goed bittere spruitjes bijvoorbeeld?
Tip om paracetamol niet te hoeven proeven: neem het in met een lepeltje vla of zoiets in plaats van water. Begraaf de pil zodat hij er helemaal in zit en neem dan een hap, dan hoef je hem helemaal niet aan te raken in je mond.
Hahahaha lekker met een bolletje straciatella
Ik gruwel als patiƫnten erop gaan kauwen. Snap echt niet dat je het niet gewoon gelijk inslikt.
Ik doe er ook op kauwen, maar dat komt omdat mijn vader altijd zei dat ik hem niet in 1x in mag slikken.
Dan zou je een maagzweer oid kunnen krijgen?!
Heb nooit opgezocht of dat nu echt zo is, dus ik kauw er altijd maar braaf op.
Nu neem ik nauwelijks paracetamol, dus dat scheelt haha