Ik bijt heel gecontroleerd alleen in het laagje chocolade, verder komen mijn tanden er niet aan te pas
Eerst de chocola opeten, daarna het ijs.
Idd en met een magnum double caramel kun je het helemaal mooi laagje voor laagje eten.
Ik heb van die liquid caps of in een meer ovale vorm met gladde buitenkant, die krijg ik veel makkelijker naar binnen, miss tip voor jou
Ja vooral bij een Magnum want dat chocolade kraakt dan ook nog zo heerlijk!
Ik doe het ook bij schepijs of een cornetto
Of bij softijs
Nu heb ik zin in softijs.
Ik ben echt al 13 jaar niet naar de kapper geweest denk ik, snap dus totaal niet waarom mensen nu staan te springen van blijdschap om het eventuele nieuws dat ze weer open zouden mogen.
Knip altijd mijn haar zelf of mijn tante (wij zijn allebei geen kappers haha )
Ja, lekker!
Met discodip!
Ik krijg echt kippenvel en een gevoel van walging als ik mensen zuivel zie eten of drinken. Ik kan er echt niet bij hoe mensen dat idee niet ranzig kunnen vinden en kan er ook echt slecht naar kijken. Ben geen veganist, maar het idee van een glas melk, bak yoghurt etc kan ik echt niet aan.
Melk in een glas is echt zo vies om te zien
Ik mocht vroeger nooit melk optimel of chocomel uit een glas want mn moeder vond dat goor, nou ik vond dat dus ook automatisch goor maar mn broertje doet dat dus wel!!! Gatver ik doe het dan gewoon in een mok of stenen beker hoor doei
Ik heb dat als ik mensen vlees zie eten, echt heel goor.
Haha en in een mok minder? Dit herken ik wel. Zuivel moet in een niet-doorzichtig omhulsel zitten
Ja dan heb ik er geen problemen mee. Ik vind dat laagje dat aan het glas blijft kleven er niet fris uitzien
Ik hou helemaal niet van melk. Ook niet van karnemelk. En werd vroeger als kind ook echt aangekeken alsof ik een kind van de duivel was omdat ik het niet lekker vond en weigerde te drinken. Want melk drinken hoort en is gezond!!!