Wow dit vind ik wel heel mooi… mis lang haar en spelen met krultangen en papillotten
Paracetamol tabletjes mag je malen, dus erop bijten mag ook ;). Een maagzweer krijg je er niet van hoor! Dat kan je wel krijgen van nsaids zoals ibuprofen en diclofenac (daarom moeten mensen dit o.a. niet te lang nemen of bv met een maagbeschermer).
En inderdaad sommige capsules mag je absoluut niet doorbreken of openmaken omdat het werkend middel al heel vroeg wordt afgebroken in het spijsverteringskanaal. Dus soms zit er een capsule omheen zodat het maagzuur niet meteen alle werkende stof “opeet”. Of dat je bv een bloeddrukverlagend middel neemt en in een keer alle werkzame stof in je bloed krijgt waardoor je een hele lage bloeddruk krijgt. Ben verpleegkundige, en moet wel eens bij kinderen medicatie via de maagsonde geven dus na een tijd weet je wat je wel/ niet mag malen .
ja of met vans en dan een zwart leren jackje
Ik heb een hekel aan termen als cat mom, plant mom en nog dingen in die trant
Ik denk dan altijd aan een Furby
Dacht ff aan furries
Wel leuk als je ervoor uitkomt dat je mom van een furry bent
Ik vond vooral Lowlands echt een nachtmerrie. Was echt de uren aan het aftellen tot ik alsjeblieft weer naar huis kon.
Paaspop het jaar daarvoor vond ik ook maar matig, maar in elk geval 100x beter dan Lowlands.
YES!! Meerdaagse festivals is gewoon echt niks voor mij. Dagenlang mensen en drukte en 0 persoonlijke ruimte… 1x gedaan en ik was blij dat het klaar was. Mijn man vind het wel leuk en voor ons is dit echt een activiteit waarbij ik het meer dan prima vind dat hij een paar dagen met z’n vrienden de hort op is.
Ik vind hier lezen over andermans belastingaangifte echt het saaiste ooit
Ik krijg er altijd een beetje stress van. Lees je berichten van mensen die super veel geld terug krijgen en ik moet altijd maar betalen. Haat belasting invullen, vind het vreselijk.
Ik snap ook niet hoe je zo veel geld terug kan krijgen. Wat doe ik fout. Ik heb dit nooit?
En allemaal hadden ze het ook totaal niet verwacht
Veel geld terug krijgen van de belasting is voor mij het zelfde als de loterij winnen. Lukt toch nooit maar toch trap ik er terkens weer in.
Ik denk een koophuis en de hypotheekrenteaftrek in 1x ontvangen ipv maandelijks. Of twee banen, dan kun je maar 1x loonheffingskorting aanzetten en krijg je een lekker bedrag terug. Of in 2020 een eerste baan na studie gevonden, dan wordt er loonheffing ingehouden alsof je het hele jaar dat inkomen hebt gehad dus dan kun je ook best veel terugkrijgen.
Twee jaar geleden ben ik in april begonnen met werken. Toen kreeg ik ook een sloot geld terug omdat ik dan in een lagere belastingschaal terecht kwam.
Ik weet dat Blurred Lines van Robin Thicke vrouwenonvriendelijke daterape garbage is maar ik vind het wel een lekker nummer dat ik vaak opzet in de zomer
Of uit elkaar gaan met de ouder van je kind en co-ouderschap hebben waardoor je inkomensafhankelijke combinatiekorting krijgt. Is ook bijna 2000 euro als je een reguliere baan hebt
Edit: correctie bijna 3000
Ik mocht met terugwerkende kracht stufi van voor het leenstelsel die niet omgezet was naar een gift (desbetreffende master nooit gedaan) aftrekken en dat leverde ook wel een flink bedrag op.
Echt zo flauw om in een topic mensen af te zeiken die een ander topic wél interessant vinden.
Ik heb ook lang 2 banen gehad en heb ook altijd terug moeten betalen!
Het rare was dat ik het door de accountant van m´n baas heb laten checken, die had als uitkomst dat ik geld terugkreeg, ik heb het laten checken door een kennis die accountant is, die had als uitkomst dat het klopte wat de belastingdienst zei, en de accountant van m´n ouders heeft ernaar gekeken, die kreeg als uitkomst dat ik 4x het bedrag van de belastingdienst terug zou moeten betalen.
Ik heb gewoon maar 1 werkgever gezocht.