Impopulaire meningen #3

Ik vind dit net zo smerig als van die broodjes met kaas die meegenomen werden op kamp en dagjes uit en dat het was gesmolten.

17 likes

Gatver ja, of van die lauwe fristi die je dan door het hele lokaal rook

10 likes

ik heb dit altijd gehad, en ik vond het verschrikkelijk. Gooide altijd mijn melk weg en tot op de dag van vandaag vertik ik het om melk te drinken. (Bedankt ma)

Ik liet als kind altijd stiekem een restje in mijn beker en draaide hem dan niet goed dicht. Net zolang totdat mijn ouders mijn lekkende beker zat waren en pakjes meegaven :innocent:

53 likes

Mijn moeder wilde geen zuivel kopen en ze heeft echt een discussie moeten voeren met de leraren om mijn broers/zussen uit te sluiten van die gewoonte.

Een paar van mijn leerlingen (groep 6) hebben dit ook standaard mee en ik walg er nog altijd iedere keer weer van als ik het zie of als ik zo’n beker stinkmelk moet helpen opendraaien. Het toppunt (of ja, dieptepunt?) is nog wel als zo’n kreng gaat LEKKEN en alles zuur gaat ruiken, je overal melk in de gang hebt en je vervolgens die tas in de week kan gaan zetten. GAD-VER-DAMME. :face_vomiting:

6 likes

Ja :heart_eyes: Of met choco, mensen die nootjes kiezen als dip vertrouw ik niet.
Softijs is echt mijn lievelings.

3 likes

Ik overweeg een grijze bank te kopen, maar ik twijfel omdat dat hier zo wordt afgekraakt :grimacing:.

2 likes

Ik heb medelijden met je. Zouden die ouders dat nou ook niet vies vinden? Die moeten dus elke dag zo’n beker met stinkende warme restjes uit een schooltas halen en afwassen.

1 like

Ik zou je echt niks aantrekken van een stel vreemden op het internet hoor.

53 likes

Ik ruik deze weeeige fristi geur nu gewoon haha!

3 likes

ik heb een keer op internet gevraagd wat mensen van een bepaalde meisjesnaam vonden. Er kwam 1 hele negatieve reactie en toen heb ik die naam, wat een serieuze optie was, van mn lijstje geschrapt. sad but true haha

2 likes

Jouw huis, jouw paleis.

1 like

Alsof de meerderheid hier uberhaupt smaak heeft. Ligt puur aan de bank.

18 likes

Lekker doen groetjes vanaf m’n grijze bank :heart_eyes:

1 like

TW emetofobie!

Ieieie, ik vergeet nooit hoe ik in groep 6 eens een klasgenootje mocht helpen om haar laatje op te ruimen/schoon te maken en er zo’n beker inlag met melkbrokken. Ik dronk als kind al geen zuivel en heb nog jarenlang gekokhalst als ik eraan dacht, zo zo zo vies. :sob:

2 likes

Deze grijzebankreacties wou ik even horen! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Was ik jouw vriendin ? :joy: is mij te vaak overkomen…

1 like

Haha tussen de zwetende hormonale pubers valt een beschimmelde boterham niet op :rofl:

2 likes

Ik heb op de basisschool ooit een keer mijn beker teruggevonden (die ik dus was kwijtgeraakt) na maanden en toen ik m opendeed boven de gootsteen kwamen er allemaal samengeklonterde grijs/bruine brokken chocomel uit die bij elkaar gehouden werden door een soort vlies/vel. Deze herinnering staat ruim 20 jaar later nog steeds op mijn netvlies gebrand.

15 likes