Impopulaire meningen #3

Clubhouse is eigenlijk best leuk

1 like

Ja! Ik heb overigens nog 5 invites, als je ze wil stuur me maar een pb! Ik heb wel je 06 nr nodig…

1 like

Mocht je nog een invite over hebben dan zou ik er ook wel een willen :smiley:

Stuur dan een PB zoals ze vraagt.

25 likes

Hmm nee dat kan niet want je profiel is afgeschermd… kun je mij een pb sturen?

20 likes

heerlijk salty vandaag!

9 likes

Glitter pb dan :rage:

2 likes

Beter dan de poeder pb

Ja dit is echt het ergste. Die Molly (scarlett.o.hair) die Pantalones als voorbeeld gaf gooit daar nog eens het roodharig-zijn bovenop (wat ik nog enigszins kan begrijpen omdat mensen met rood haar zo vaak gepest worden), da’s dubbel kut.

5 likes

Ik vind Veja’s de meest saaie schoenen ooit. Met die vergeelde zolen.

21 likes

Ik vind die standaard Veja-modellen en colorways eigenlijk de volwassen ‘duurzame’ versie van de middelbare scholier/mbo’er met een paar witte airmaxjes.

Ik vind deze bijvoorbeeld een stuk leuker. Maar goed ik loop graag rond met markeerstift met luipaardprint ondergekotste airmaxjes en dat vinden mijn studenten maar raar.

8 likes

ze zijn ook echt ellendig om in te lopen :weary:

2 likes

:sob::sob::sob::sob:

8 likes

Ik hou van bouwgeluiden. ik vind het echt chill als er in een gebouw waar ik werk verbouwd word, ik vind het ook niet erg als het thuis is (bij mezelf of bij anderen) Lekker leven in de brouwerij.

2 likes

Hoe kan je sneakers niet lekker vinden lopen? Ik dacht dat dat een feit was haha :grinning:

8 likes

Kan je uitleggen wat je er niet fijn aan vindt?

Ik hou ook van klusgeluiden, vooral als iemand buiten staat te schuren. Mijn vader is een echte klusser en ik denk dat het me aan vroeger doet denken. Word daar meteen helemaal blij van.

2 likes

Ja precies dat idd! En klusgeluiden klinkt beter dan bouwgeluiden :nerd_face:

1 like

Ik vond die schoenen van Kaag ook niet per se sneakers haha, maar gewoon nette, sportieve instappers. Maar daar zijn de meningen vast over verdeeld :stuck_out_tongue:

Sneaker
wmns-air-force-1-shadow-tropical-twist-sneaker

Kaag’s Schoenen

12 likes

Tijd voor een poll!

Vind je de schoenen van Kaag sneakers?
  • Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers