Impopulaire meningen #3

Ik ben een keer per ongeluk vergeten een broodtrommel af te wassen, op begeven moment merkte ik dat de deksel een beetje hoger stond. Hele ding vol pluizig schimmel, was echt fascinerend (en moest een beetje kokhalzen). Rook het totaal niet eigenlijk, snap ook niet waarom ik pas toen ik het zag een fysieke reactie kreeg maar dat zal wel instinct zijn met je brein die denkt “oké ff een signaal geven dat ze echt geen schimmel moet eten”

4 likes

Het zag er ook echt zacht en pluizig uit, beetje als knuffelvulling.

2 likes

Ja dat vind ik dus ook! Toch leuk om met mensen een praatje te maken! Heb ook zo’n hekel als mensen zulke plaatjes posten:

Oké is goed, ga de caissière wel even vragen hoe ze over de dood en aliens denkt :roll_eyes:

33 likes

Haha ja ik wil ook niet altijd kletsen hoor. Maar bijv pas vroeg de medewerker tijdens het boodschappen doen of ik recent nog leuke films had gezien en hebben we staan praten over Netflix en elkaar tips gegeven. Dat soort momentjes vind ik echt leuk en gezellig. En soms wil ik gewoon 5 minuten voor me uit staren terwijl ze mijn boodschappen scannen.

12 likes

Ik had ooit iets soortgelijks, een boterham in een trommel die er best wel fancy uitzag. Maar ik gooide altijd mijn brood weg (echt lullig) en had een keer die broodtrommel als verhoging voor mijn bureaulamp gehad. Toen was ik een keer mijn brood vergeten weg te gooien. Dus toen ik eindelijk dat ding openmaakte, was het heel raar en zwart en pluizig, maar dan echt alsof het allemaal haartjes had, echt heel fascinerend inderdaad!

6 likes

Ik mis de sneeuw.

9 likes

Nieuwe handdoeken vind ik echt vies aanvoelen. Pas na een aantal keren wassen word ik er blij van.

24 likes

Ja ik ook! Het lijkt ook dat ze niet goed water opnemen die eerste paar keer. Er blijft dan zo’n dun laagje vochtigheid op mn huid achter. En dat ondanks dat ik ze altijd eerst een keer was voor gebruik.
Ruwe oude handdoeken > nieuwe

6 likes

dit vind ik ook altijd zo’n nutteloze kutvraag, maar verder vind ik een concretere vraag idd helemaal prima (van mij mag je zelfs over het weer lullen je moet toch ergens beginnen, als het daarna maar over iets anders gaat).

1 like

Ja en niet met iedereen wil je ook praten over diepere onderwerpen. Waarom zou ik tegen een vage Jannes die toevallig ook op eenzelfde verjaardag van een vriend aanwezig is, mijn diepste gedachten willen blootleggen? Ik wil 9 van de 10 keer überhaupt niet met die Jannes praten. Laat staan lange diepe gesprekken voeren.
Hij mag me vragen hoe ik de jarige ken, dan geef ik daar kort antwoord op, luister even hoe hij hier is beland, en zoek daarna een reden naar de andere kant van de ruimte te verdwijnen voordat hij aan de rest van zijn levensverhaal kan beginnen :thumbsup:

4 likes

jaaa dit! en al die pluisjes ook overal, ondanks het wassen. grrr.

1 like

Ik vind een visgraat vloer heel lelijk… Het klopt in mijn hoofd gewoon niet :’)

9 likes

Ik vind Kirsten Stewart een goede, knappe en leuke actrice. Ook in Twilight.

13 likes

Ik vind lang haar in 95% van de gevallen saai en niet mooi. De meeste mensen hebben er gewoon het haar niet voor en dan hangt het maar zo’n beetje te hangen en alleen maar lang te zijn.

51 likes

Ja dat vind ik het eigenlijk ook, haha. Knip er gewoon een mooi model in zodat die haren weer lekker lucht hebben en kunnen dansen, knappen ze van op - en het gezicht erachter meestal ook.

10 likes

Dit is ook gewoon echt precies mijn probleem met m’n eigen haar nu. En dan doe ik een knot in, want urrhggh, en dan hangt die na een half uur weer los of heb ik aan 't eind van de dag hoofdpijn omdat het te zwaar is.

Wil gewoon naar de kapper, maar eigenlijk ook gewoon niet.

4 likes

Ik deel deze mening en ik heb lang haar. Elke keer als ik het weer afknip is het veel mooier. Misschien toch binnenkort maar weer doen.

1 like

Ik hield van mijn golvende lange haar tot bijna mijn broekriem, maar ik ben dat altijd na een tijd weer zat en dan haal ik het er weer af. Ik vind vooral van dat sliertige, veelal blonde lange haar bij tienermeiden vaak zo lelijk. Dat zijn vaak de meisjes die je altijd spot in een superstrakke blauwe skinny jeans en witte nikes.

haar

image

12 likes

Same, mijn haar is nu ook te lang en niet mooi. Als ik naar de kapper ben geweest is het alleen vaak net te kort waardoor het te vol is rond m’n gezicht. dus dan laat ik het wat groeien maar dan is het snel te lang en dan ga ik weer niet want wil niet dat het weer te kort is etc.

2 likes

Ik laat het altijd lang groeien en dan doneer ik het, dit is een beetje de cyclus waar ik in zit.

2 likes