Impopulaire meningen #3

Ik vind het leuk om koffie/thee te zetten voor klusjesmannen (-mensen?).

39 likes

:rofl:

18 likes

Mensen die zingen dat ze verliefd zijn op een alien moet je sowieso niet vertrouwen.

8 likes

Vind deze vrouw annoying.

1 like

@Pantalones ik vond het juist mega praktisch omdat ik soms alleen even de puntjes hoefde te doen en als ik uit bed rolde het er prima uitzag. Nu heb ik veel meer werk aan alles, het gaat heel erg bol staan en moet ik het bijhouden. :’)

Ooooh haar haar is echt mooi vol. Vaak is het zo slierterig als het echt lang is.

Haha jaaaa en ik vind het dan ook prima als ze me mevrouwtje noemen en domme kutgrappen maken. Ik lach wel mee hoor. ā€œJullie nog een bakkie?ā€

Ehhh

1 like

Wow dit vind ik wel heel mooi… mis lang haar en spelen met krultangen en papillotten :sob:

https://www.instagram.com/p/B9AYM5ehBKX/

1 like

Paracetamol tabletjes mag je malen, dus erop bijten mag ook ;). Een maagzweer krijg je er niet van hoor! Dat kan je wel krijgen van nsaids zoals ibuprofen en diclofenac (daarom moeten mensen dit o.a. niet te lang nemen of bv met een maagbeschermer).
En inderdaad sommige capsules mag je absoluut niet doorbreken of openmaken omdat het werkend middel al heel vroeg wordt afgebroken in het spijsverteringskanaal. Dus soms zit er een capsule omheen zodat het maagzuur niet meteen alle werkende stof ā€œopeetā€. Of dat je bv een bloeddrukverlagend middel neemt en in een keer alle werkzame stof in je bloed krijgt waardoor je een hele lage bloeddruk krijgt. Ben verpleegkundige, en moet wel eens bij kinderen medicatie via de maagsonde geven dus na een tijd weet je wat je wel/ niet mag malen :grin:.

1 like

ja of met vans en dan een zwart leren jackje

Ik heb een hekel aan termen als cat mom, plant mom en nog dingen in die trant

32 likes

Ik denk dan altijd aan een Furby

Dacht ff aan furries

Wel leuk als je ervoor uitkomt dat je mom van een furry bent

Ik vond vooral Lowlands echt een nachtmerrie. Was echt de uren aan het aftellen tot ik alsjeblieft weer naar huis kon.
Paaspop het jaar daarvoor vond ik ook maar matig, maar in elk geval 100x beter dan Lowlands.

4 likes

YES!! Meerdaagse festivals is gewoon echt niks voor mij. Dagenlang mensen en drukte en 0 persoonlijke ruimte… 1x gedaan en ik was blij dat het klaar was. Mijn man vind het wel leuk en voor ons is dit echt een activiteit waarbij ik het meer dan prima vind dat hij een paar dagen met z’n vrienden de hort op is.

5 likes

Ik vind hier lezen over andermans belastingaangifte echt het saaiste ooit

67 likes

Ik krijg er altijd een beetje stress van. Lees je berichten van mensen die super veel geld terug krijgen en ik moet altijd maar betalen. Haat belasting invullen, vind het vreselijk.

6 likes

Echt een tatta aangelegenheid, met zijn allen als aasgieren de website van de belastingdienst refreshen en dan even komen posten wat je terug krijgt.

21 likes

Ik snap ook niet hoe je zo veel geld terug kan krijgen. Wat doe ik fout. Ik heb dit nooit?

1 like