Ik vind Veja’s de meest saaie schoenen ooit. Met die vergeelde zolen.
Ik vind die standaard Veja-modellen en colorways eigenlijk de volwassen ‘duurzame’ versie van de middelbare scholier/mbo’er met een paar witte airmaxjes.
Ik vind deze bijvoorbeeld een stuk leuker. Maar goed ik loop graag rond met markeerstift met luipaardprint ondergekotste airmaxjes en dat vinden mijn studenten maar raar.
ze zijn ook echt ellendig om in te lopen
Ik hou van bouwgeluiden. ik vind het echt chill als er in een gebouw waar ik werk verbouwd word, ik vind het ook niet erg als het thuis is (bij mezelf of bij anderen) Lekker leven in de brouwerij.
Hoe kan je sneakers niet lekker vinden lopen? Ik dacht dat dat een feit was haha
Kan je uitleggen wat je er niet fijn aan vindt?
Ik hou ook van klusgeluiden, vooral als iemand buiten staat te schuren. Mijn vader is een echte klusser en ik denk dat het me aan vroeger doet denken. Word daar meteen helemaal blij van.
Ja precies dat idd! En klusgeluiden klinkt beter dan bouwgeluiden
Ik vond die schoenen van Kaag ook niet per se sneakers haha, maar gewoon nette, sportieve instappers. Maar daar zijn de meningen vast over verdeeld
Sneaker
Kaag’s Schoenen
Tijd voor een poll!
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Maar, dat voorbeeld zoals boven heeft ze toch ook in dr kast staan? Ik snap wel dat ze het over sneakers heeft (zeker als al je vrouwelijke collega’s op hakken lopen), en dat ze voor het filmpje de schoonste eruit trekt.
Welke nikes zijn dit??
Die twee rechtsonder misschien wel ja. Maar ze zei ‘mensen kennen mij van sneakers’ (en dan zag je die voorbeelden voorbij komen), toen dacht ik wel ‘Ohh?’
@Luzarl https://www.sneakersquad.nl/nike/air-force-1/wmns-air-force-1-shadow-tropical-twist-sneaker-866076/
Ik vind het zo chill dat zij altijd sneakers draagt. Het beeld sneakers = niet netjes en enkellaarsjes en hakken = wel netjes vind ik zooooo achterhaald. Echt zo’n haat heb ik voor die domme kledingvoorschriften.
WMNS AIR FORCE 1 SHADOW “TROPICAL TWIST” SNEAKER
Maar zijn volgens mij overal uitverkocht
Ja precies! En ook goed dat ze laat zien dat succesvolle vrouwen ook platte schoenen mogen dragen. Als je tv kijkt zie je altijd vrouwen in beeld (bijv nieuwslezers, vrouwen in panels, politici…) met hakken aan. Zelf draag ik nauwelijks hakken dus ik kan dat alleen maar aanmoedigen haha
Haha sneaker-shaming, ook al een begrip.
De mensen die dit geen sneakers vinden, vinden dit misschien wel gYmPeN. Hahaha haat dat woord.