Hahaha geen idee, toen ik in de schoenenwinkel werkte werden dat gympen genoemd en dingen met grovere zolen sneakers, ben nooit achter het verschil gekomen hahaha
Haar sneakers zijn wel vuil. Mijn broer zou hier echt niet goed van zijn. Maar hij gaat dan ook trouw aan de slag met zijn schoonmaakset en een tandenborstel om alle vuiligheid eraf te krijgen.
Ja joh, sneakers is toch gewoon een cool woord voor gympies.
Hahaha ik doe dit ook! Mijn schoenen zullen ook nooit versleten zijn/eruit zien.
Ik zou mij doodschamen, op tv komen voor je sneakers en die zien er dan zo uit.
Haha bij mij de meeste ook niet idd. Soms krijg ik de vraag of ik nieuwe schoenen heb, eh nee die heb ik al 3 jaar maar ik hou ze gewoon netjes?
Ik heb dus ook nog hetzelfde met Dr. martens. Sinds iedereen en zijn moeder ze draagt merk ik dat binnen bepaalde omgevingen het veel meer geaccepteerd is om wat stoerdere boots te dragen als je aan het werk bent.
Heb je een tip tegen wat je kunt doen als een blauwe spijkerbroek heeft afgegeven op de tong van witte airforce?? Ziet er zoooo smoezelig uit
Dit is zou kut! Ben hier ook echt een keer extreem verdrietig van geweest
Hmmmm nee niet echt, je zou misschien tandpasta kunnen proberen of vanish, daar maak ik dan een sopje van. Sommige dingen krijg je er gewoon niet uit echt zuur.
Ja mee eens. Ik draag ze altijd naar kantoor, eerst werd daar nog een beetje op neergekeken, maar het is nu veel normaler. Vind het fijn, want dat zijn zo ongeveer de enige schoenen die ik draag.
Ja die hebben we ook maar dat gebruik je alleen op de zolen toch? Kun je niet mee op het leer of de stof gaan.
Wel oppassen met die trouwens want als je over natte stoep loopt laat je voetstappen achter. Op werk was de baas er niet zo blij mee op donkere vloerbedekking en ik zag laatst mān voetstappen helemaal tot aan de supermarkt haha
Ik heb deze over mn hele Air Force gebruikt toen ze na een dag over zanderige wandelpaden banjeren een beetje viezigvaalroodachtig waren uitgeslagen en ze zijn nu weer spierwit. (Ben er ook mee over de stof gegaan want erger kon toch niet en zelfs dat hielp haha)
Kantoorkoffie is eigenlijk best okƩ.
Ligt toch aan wat voor koffie je op kantoor hebt
Koffie is sowieso niet te drinken.
Ja het leek me wel een geschikte plek om deze mening te delen
Hee maar als dit koffie is, is het wel een slap bakje ofniet? Heb het veel te vaak gekeken omdat ik dacht huh moet het nou koffie of thee voorstellen.
Ook een impopulaire mening dan maar Americano is mān favo soort koffie. Waarschijnlijk ook omdat ik dan meer kan drinken voordat ik maagzuur krijg want koffie is leven
Ik merk dat ik Americano soms echt onderwaardeer. Wij hebben op werk 2 koffiemachines. 1 voor de normale koffie/espresso/cappuccino/koffie verkeerd en 1 voor Americano. Normaal drink ik dan cappu maar eens in de zoveel tijd neem ik dan een Americano en dan geniet ik er extra van ofzo