Impopulaire meningen #3

Nou ik had wel echt een band een keer met een straathond in Albanië, terwijl ik honden haat. Hij is de hele nacht mee geweest, zelfs in bars en uit eindelijk hebben we samen Döner geklapt, dat was z’n beloning.

Hij was ook super racistisch, maar wel heel consequent daarin. En anti-man.

12 likes

Ik vind Leonardo DiCaprio echt creepy en dat heeft voor een groot deel te maken met het feit dat hij alleen jonge vrouwen datet. Wel legaal enzo, het mag natuurlijk en menig man zou in zijn plaats vast hetzelfde doen, maar ik vind het heel vies. Ik zag net dit plaatje op Instagram en ik kreeg er weer een beetje de kriebels van:

63 likes

Leo ging met Blake lively??? Nieuwe info voor mij

4 likes

Ik vind Too good to go niks. Dan heb je een box die je meestal rond laten we zeggen 17:00 kan ophalen. Dan heb ik al niks meer aan losse broodjes bijvoorbeeld. Je kan invriezen natuurlijk maar vaak vind ik die broodjes al best droog aan het eind van de dag. Ook eet ik alleen volkorenbrood dus als ik dan 3 witte broden krijg vind ik ook zonde. Als het gebak is is leuk maar ik probeer een beetje gezond te doen dus zou niet zo snel op een random dinsdagavond gebak gaan eten. Dan heb je natuurlijk nog pakketten met vlees, groente en fruit enzo maar eigenlijk altijd weet ik rond de standaard ophaaltijd van een box al wat ik die dag (en dagen erna) ga eten. De volgende dag is veel echt al niet meer goed lijkt me.

Ik word gewoon een beetje zenuwachtig van het hele idee zelfs :sweat_smile: maar op zich is het natuurlijk een prima initiatief om verspilling tegen te gaan.

12 likes

Ik heb ook te vaak gehad dat de pakketten tegenvallen en dan is het eigenlijk ook gewoon zonde van het geld.

1 like

Van de fruit en groente pakketten eten wij vaak nog 3-4 dagen. Misschien ligt dat een beetje aan de aanbieder, maar hier dus een groot succes. De dag na het ophalen van de box haal ik meestal de aanvulling die ik nodig heb voor de maaltijden. Heb je al eens een box van de Lidl geprobeerd?

Helemaal met je eens.
Waarom dieren uit het buitenland halen als er hier genoeg dieren zijn die graag een baasje willen.

1 like

Ja dit.

Echt het toppunt van je eigen probleem het probleem van een ander maken. ‘Ja maar hoe moet ik het opruimen dan??’ Ja het is jouw paard, jij loopt hier, weet ik veel, los het op ofzo.

14 likes

Ook het idee dat die honden daar echt een vreselijk leven hebben. :cry:

1 like

Ik vind dat nieuwe programma Gewoon Bloot voor kinderen eigenlijk helemaal niet zo heftig ofzo, schijnt impopulair te zijn als ik mn social media open

16 likes

Nee! Maar vaak is al voor een paar dagen bedacht wat we gaan eten en wil ik die spullen gewoon alvast in huis hebben. Ben niet zo’n ster in een doos ophalen en dan op basis daarvan bedenken wat we eten :sweat_smile:

Hier op t forum was het overgrote merendeel juist voorstander paar dagen geleden, dus hier niet impopulair iig!

5 likes

Oh dan loop ik een beetje achter, maar tof dat het grotendeel hier ook voorstander is!

Zie net op linkedn dat er een petitie tegen het programma loopt, zo jammer weer

1 like

Ik ben gewoon te oud voor Leonardo :rofl:

10 likes

K3 moet maar de tekst aanpassen:

Ik ben te oud voor Leonardo, Leonardo Dicaprio
Blijf maar weg, ik wil niet verdrinken.
Net als op die grote boot.

@Maestoso

Op social media zag ik 3 dingen:

Links: positief
Rechts: vaker negatief
Islamitisch of Christen en dat duidelijk in de bio of op basis van de laatste posts: ontzettend tegen

15 likes

Oh ja :sob:

Ik vind bieten en papaya echt een bedrieglijke groente/fruit. Door de kleur denk je oeh lekker vast een smaakexplosie, maar nope ze proberen je gewoon te misleiden.

17 likes

Dat had ik ook met pitaya/dragon fruit!

7 likes

Daar is de buitenkant vooral bedrieglijk idd die mooie roze kleur! Al ziet het fruit zelf er niet zo boeiend uit.

1 like