Impopulaire meningen #3

Zie net op linkedn dat er een petitie tegen het programma loopt, zo jammer weer

1 like

Ik ben gewoon te oud voor Leonardo :rofl:

10 likes

K3 moet maar de tekst aanpassen:

Ik ben te oud voor Leonardo, Leonardo Dicaprio
Blijf maar weg, ik wil niet verdrinken.
Net als op die grote boot.

@Maestoso

Op social media zag ik 3 dingen:

Links: positief
Rechts: vaker negatief
Islamitisch of Christen en dat duidelijk in de bio of op basis van de laatste posts: ontzettend tegen

15 likes

Oh ja :sob:

Ik vind bieten en papaya echt een bedrieglijke groente/fruit. Door de kleur denk je oeh lekker vast een smaakexplosie, maar nope ze proberen je gewoon te misleiden.

17 likes

Dat had ik ook met pitaya/dragon fruit!

7 likes

Daar is de buitenkant vooral bedrieglijk idd die mooie roze kleur! Al ziet het fruit zelf er niet zo boeiend uit.

1 like

Je hebt ook dragon fruit die ook roze is van binnen. Smaakt helaas niet beter dan de witte variant.

2 likes

Oooh joh dat wist ik helemaal niet! Thanks voor de waarschuwing, dan ben iig niet teleurgesteld mocht ik het ooit tegenkomen haha

1 like

Die zijn wel iets zoeter maar als nog zwaar teleurstellend!

1 like

Ik vind winkelen op afspraak echt het meest stompzinnige ooit en stiekem voel ik judgement naar iedereen die het doet. Wat heb je nou ECHT nodig dat je een halfuur in een of andere winkel in je agenda zet terwijl je het ook online kan kopen?
Maargoed, ik ben biased want ik vind ‘winkelen’ sowieso een ontzettend irritant concept.

20 likes

Nou ok, uitzonderingen daargelaten. Kan me heus voorstellen dat er bepaalde dingen echt belangrijk zijn om instore te kopen wat afgelopen maanden niet kon.

Sommige mensen kunnen geeneens dingen online kopen en zijn echt afhankelijk van goedkopere winkels.

7 likes

Ik vind dat juist van online winkelen. Voel juist judgement tegenover mensen die van alles laten thuisbezorgen en niet zelf de moeite nemen om naar een winkel te fietsen. Wat heb je nou echt nodig dat het de slechte, onderbetaalde toestanden in de distributiecentra en pakketbezorging waard is?

Edit: helemaal als het over kleding gaat. Liever een afspraak maken en passen in een winkel zodat je iets meeneemt dat goed past en leuk is dan online op de gok van alles in je mandje gooien wat bij terugsturen doodleuk verbrand wordt.

27 likes

Kleding als je een moeilijk figuur hebt. Geen zin om van alles te bestellen, weer te moeten retourneren, een andere maat bestellen etc. (ook niet goed voor het milieu). Ik winkel veel liever in het echt dan.
Maaaar ik kan er ook weer niet tegen dat de verkoopsters zo snel naar je toe komen terwijl je gewoon even rustig wil kijken, en het lijkt me dat dat nogal snel gebeurt als er verder niemand in de winkel is. Voel me dan toch te veel bekeken ofzo en verplicht om iets te kopen.
Eindstand: ik rouleer al maanden drie outfits haha

4 likes

Ja, dat is wel een voordeel inderdaad. Ik vind het alleen vervelend om al die zakken in huis te hebben, steeds te moeten bijhouden wat je wel/niet al betaald hebt, langs het pakketpunt gaan etc.
Zijn allemaal kleine dingen haha maar het houdt mij een beetje tegen.

1 like

Ik vind het ook een stom systeem en tot een zekere hoogte niet een klantvriendelijk systeem

Ik vind het vooral grappig dat alle maatregelen zijn om funshoppen tegen te gaan en dat er vanaf begin Corona wordt gezegd dat winkelen geen uitje is en vervolgens maken ze een soort pretpark van de winkels. Ja ik ben zo iemand die er heel gevoelig voor is een keer de Hema voor mijzelf te hebben :joy:

Ik denk dat je bij ‘gewone opening’ sneller de bizarre run kwijt bent dan bij dit. Ja risico omdat veel mensen tegelijk in de winkel zijn, maar nu gaat heel Nederland achter elkaar tien minuten :joy:

7 likes

Maar dat is dan toch veel minder een ‘bizarre run’ dan wanneer alle mensen tegelijk mogen? Nu is er zoooo weinig kans op besmetting, juist omdat al die mensen niet tegelijk mogen.

3 likes

Ik vind dat Nederland (eigenlijk de wereld, maar vooruit, vooral Nederland) ‘vol’ zit en dat we daar veel meer mee moeten zouden doen dan er nu gebeurt.

Nu ligt de focus telkens op groei van ongeveer alles. Meer huizen bouwen, meer vliegvelden bouwen, meer alles. Maar inmiddels heerst er een pandemie die zich mede door onze bevolkingsdichtheid snel spreidt, zitten we al hutje mutje op elkaar en moeten er NOG meer huizen bij, verdwijnt natuur overal om plaats te maken voor ons en staan de files op elke snelweg.

Het is een mega lastige discussie want je krijgt dan enge dingen als een maximaal aantal kinderen beleid en stop van immigratie en daar kun je het natuurlijk ‘eigenlijk’ niet over hebben. Vergrijzing is natuurlijk ook een probleem.

Maar we kunnen toch niet eeuwig door gaan met het aantal inwoners uitbreiden? Ideaal gezien zitten we al lang over de grenzen heen.

25 likes