Impopulaire meningen #3

Ik denk al dat ik een band heb met alle vogeltjes in de tuin, maar die komen hier inderdaad echt alleen voer halen.

8 likes

Mensen projecteren graag hun eigen gevoelens op een dier. Misschien denkt mijn asielkat wel de hele dag 'Helvegen, wanneer zijn de scholen weer fulltime open, dan ben je eindelijk vaker opgedonderd.".

16 likes

Hahah true. Maar in dat geval heb je het beestje tenminste nog zelf geaaid en (dus inderdaad vaak) gevoerd voor je de beslissing nam hem in huis te nemen. En doe je zelf de moeite het beestje de grens over te krijgen en in te enten etc.
De meeste mensen die ik ken die een beestje uit het buitenland hebben, hebben gewoon online geshopt. Lekker makkelijk. Maar lopen vervolgens rond met een air alsof ze hoogst persoonlijk het zwerfdierenprobleem van een ander land hebben opgelost

3 likes

Ik heb dit laatst ook al eens gezegd, maar zo makkelijk is het natuurlijk niet. Je moet dan ook van je paard af, je paard vasthouden terwijl je het opruimt en maar hopen dat ie er niet van schrikt of laten staan en maar hopen dat ie stil blijft staan?

En even als disclaimer hoor: ik snap het wel en o.a. om deze reden rijd ik met mijn paard in de binnen- of buitenbak of op ruiterpaden ipv op straat. Maar zo makkelijk van ā€œneem een veger en blik meeā€ is het niet.

11 likes

Ik vind paardenpoep ook lang niet zo vies als hondenpoep. Van dat laatste ga ik echt over m’n nek als ik het alleen al zie, het stinkt ook zo, gadverdamme. Paardenpoep niet.

13 likes

Vrienden van mij hebben zo’n zwerfhondje uit RoemeniĆ« en het is zo’n onbeest. Al-tijd blaffen, zo angstig, zo waaks. Echt zielig. Ze hebben er ook spijt van hoewel ze er alles aan hebben gedaan qua thuisblijven, trainingen, cursussen en opvoeding heeft het niet zo uitgepakt als ze hadden gehoopt.

3 likes

Ach zo lang de hele straat er niet onder ligt vind ik het ook echt gezeik om niks hoor. Als je paardenstront ziet liggen kun je er toch gewoon omheen lopen?

2 likes

Ik was eigenlijk sarcastisch. Al is ā€œniet makkelijkā€ al heel iets anders dan ā€œonmogelijkā€.

1 like

Omg ben jij een paardenmeisje?? Even mijn beeld bijstellen.

1 like

Hahaha wat was je beeld? Benieuwd wel. Maar ja ik ben o.a. wel een paardenmeisje denk ik :joy:

2 likes

Ik had het beeld van een gewoon normaal persoon. Needless to say, je gaat er helaas niet op vooruit :stuck_out_tongue:

5 likes

Ja dat kan! Moet je wel het paard ervoor hebben, sommige paarden worden er gek van haha

@Lula haha nee dat had ik inderdaad al verwacht šŸ„²šŸ˜‚

1 like

Ik gok de meeste.

1 like

Ik vind paardenmest trouwens wel echt lekker ruiken :sweat_smile: weet niet of dat echt een onpopulaire mening is.

@Mila wel lekker warm op je rug op een koude dag!

7 likes

Beter nog, rugzak op mn buik met de klep open!

5 likes

Nou ik had wel echt een band een keer met een straathond in AlbaniĆ«, terwijl ik honden haat. Hij is de hele nacht mee geweest, zelfs in bars en uit eindelijk hebben we samen Dƶner geklapt, dat was z’n beloning.

Hij was ook super racistisch, maar wel heel consequent daarin. En anti-man.

12 likes

Ik vind Leonardo DiCaprio echt creepy en dat heeft voor een groot deel te maken met het feit dat hij alleen jonge vrouwen datet. Wel legaal enzo, het mag natuurlijk en menig man zou in zijn plaats vast hetzelfde doen, maar ik vind het heel vies. Ik zag net dit plaatje op Instagram en ik kreeg er weer een beetje de kriebels van:

63 likes

Leo ging met Blake lively??? Nieuwe info voor mij

4 likes

Ik vind Too good to go niks. Dan heb je een box die je meestal rond laten we zeggen 17:00 kan ophalen. Dan heb ik al niks meer aan losse broodjes bijvoorbeeld. Je kan invriezen natuurlijk maar vaak vind ik die broodjes al best droog aan het eind van de dag. Ook eet ik alleen volkorenbrood dus als ik dan 3 witte broden krijg vind ik ook zonde. Als het gebak is is leuk maar ik probeer een beetje gezond te doen dus zou niet zo snel op een random dinsdagavond gebak gaan eten. Dan heb je natuurlijk nog pakketten met vlees, groente en fruit enzo maar eigenlijk altijd weet ik rond de standaard ophaaltijd van een box al wat ik die dag (en dagen erna) ga eten. De volgende dag is veel echt al niet meer goed lijkt me.

Ik word gewoon een beetje zenuwachtig van het hele idee zelfs :sweat_smile: maar op zich is het natuurlijk een prima initiatief om verspilling tegen te gaan.

12 likes

Ik heb ook te vaak gehad dat de pakketten tegenvallen en dan is het eigenlijk ook gewoon zonde van het geld.

1 like