Impopulaire meningen #3

Van de fruit en groente pakketten eten wij vaak nog 3-4 dagen. Misschien ligt dat een beetje aan de aanbieder, maar hier dus een groot succes. De dag na het ophalen van de box haal ik meestal de aanvulling die ik nodig heb voor de maaltijden. Heb je al eens een box van de Lidl geprobeerd?

Helemaal met je eens.
Waarom dieren uit het buitenland halen als er hier genoeg dieren zijn die graag een baasje willen.

1 like

Ja dit.

Echt het toppunt van je eigen probleem het probleem van een ander maken. ‘Ja maar hoe moet ik het opruimen dan??’ Ja het is jouw paard, jij loopt hier, weet ik veel, los het op ofzo.

14 likes

Ook het idee dat die honden daar echt een vreselijk leven hebben. :cry:

1 like

Ik vind dat nieuwe programma Gewoon Bloot voor kinderen eigenlijk helemaal niet zo heftig ofzo, schijnt impopulair te zijn als ik mn social media open

16 likes

Nee! Maar vaak is al voor een paar dagen bedacht wat we gaan eten en wil ik die spullen gewoon alvast in huis hebben. Ben niet zo’n ster in een doos ophalen en dan op basis daarvan bedenken wat we eten :sweat_smile:

Hier op t forum was het overgrote merendeel juist voorstander paar dagen geleden, dus hier niet impopulair iig!

5 likes

Oh dan loop ik een beetje achter, maar tof dat het grotendeel hier ook voorstander is!

Zie net op linkedn dat er een petitie tegen het programma loopt, zo jammer weer

1 like

Ik ben gewoon te oud voor Leonardo :rofl:

10 likes

K3 moet maar de tekst aanpassen:

Ik ben te oud voor Leonardo, Leonardo Dicaprio
Blijf maar weg, ik wil niet verdrinken.
Net als op die grote boot.

@Maestoso

Op social media zag ik 3 dingen:

Links: positief
Rechts: vaker negatief
Islamitisch of Christen en dat duidelijk in de bio of op basis van de laatste posts: ontzettend tegen

15 likes

Oh ja :sob:

Ik vind bieten en papaya echt een bedrieglijke groente/fruit. Door de kleur denk je oeh lekker vast een smaakexplosie, maar nope ze proberen je gewoon te misleiden.

17 likes

Dat had ik ook met pitaya/dragon fruit!

7 likes

Daar is de buitenkant vooral bedrieglijk idd die mooie roze kleur! Al ziet het fruit zelf er niet zo boeiend uit.

1 like

Je hebt ook dragon fruit die ook roze is van binnen. Smaakt helaas niet beter dan de witte variant.

2 likes

Oooh joh dat wist ik helemaal niet! Thanks voor de waarschuwing, dan ben iig niet teleurgesteld mocht ik het ooit tegenkomen haha

1 like

Die zijn wel iets zoeter maar als nog zwaar teleurstellend!

1 like

Ik vind winkelen op afspraak echt het meest stompzinnige ooit en stiekem voel ik judgement naar iedereen die het doet. Wat heb je nou ECHT nodig dat je een halfuur in een of andere winkel in je agenda zet terwijl je het ook online kan kopen?
Maargoed, ik ben biased want ik vind ‘winkelen’ sowieso een ontzettend irritant concept.

20 likes

Nou ok, uitzonderingen daargelaten. Kan me heus voorstellen dat er bepaalde dingen echt belangrijk zijn om instore te kopen wat afgelopen maanden niet kon.