Bij welk drankje verkrijgbaar bij de supermarkt krijg je vertrouwen in de maaltijd die gaat volgen?
@Juuldie nee please niet een topic met wanhopige mensen komen vervuilen met VVD kennis
Bij welk drankje verkrijgbaar bij de supermarkt krijg je vertrouwen in de maaltijd die gaat volgen?
@Juuldie nee please niet een topic met wanhopige mensen komen vervuilen met VVD kennis
Zullen we dan voor alle discussies hier een apart topic openen. Of alleen als jij je er aan irriteert.
Knap trouwens dat mensen die me niet kennen precies weten hoe ik mn huis gekocht heb (nee, niet even met een simpele torenhoge hypotheek) en denken te weten dat ik anderen napraat (zo niet waar, ik ben toevallig deze week bij de hypotheker geweest).
Iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet, kopen of huren, ik heb alleen maar aangegeven wat de in mijn ogen grote voordelen zijn van kopen.
Crystal clear is ook een soort van dikkig water ofzo. Plus ik vergeet altijd hoe het heet dus dan heb ik het steeds over clearasil…
Maar huren heeft toch zeker voordelen! Als jij een probleem aan/op/onder je huis hebt, kan je de woningbouw oid benaderen. Je hoeft geen geld te sparen om elke zoveel jaar je huis te moeten verven, een nieuwe cv ketel hoef je niet te betalen, ik zie (voor mezelf) alleen maar voordeel!
Niks mis met tonic of bitterlemon, als je dan geen alcohol drinkt, kan je iig een volwassen drankje drinken met een stevigere smaak dan icetea.
En gingerbeer (maar dan wel van bundaberg liefst) vind ik ook respectabel.
Heb geen hekel aan Coca Cola, sprite. De standaard dingen.
Nou ik denk dat er genoeg animo is voor een huur en kopen topic.
En voor een tanden topic. Ook zon saai onderwerp dat altijd ergens random terug komt.
Er is gewoon een huizentopic!
Daar zitten mensen die willen spuien over de huidige situatie en deze boomer meningen niet weten te waarderen.
Ja en hier zitten allemaal mensen die überhaupt geen interesse hebben in de woon carrière van anderen, boomer of niet.
^ dit is een populaire mening
Never forget dat een oude vriend van mij crystal clear direct uit het pak ging drinken en de hele oudjaarsavond boven de wc hing. Later het pak leeggegoten en toen bleek dat er van die dikke witte schimmeldraden in zaten. Maarja, wel eigen schuld want hij had die shit gewoon niet moeten drinken.
Helemaal niet. Als je die cheapo Lidl Crystal Clear drinkt wel, maar de echte niet.
Die cactus Crystal Clear is heerlijk dus allemaal:

Die Humble & Crumble koekjes die heel influencerland nu eet lijken me echt niet lekker. Zo’n hap dik klef deeg, nee bedankt.
Oeh ja eens. Ik heb dan nog liever de kneuterige pure Zaanse Huisjes ofzo 
Die prijs alleen al! 4 koeken voor €16,95 ex verzendkosten?!
Heten die pakken net zoals bij de Aldi “kristal helder”? Vind dat zo grappig. Net zoals hun heleas pindakaas. 
Lidl is niet zo grappig 
Ze zijn wel echt enorm, je kan ze makkelijk halveren en dan zit je nog bomvol. Maar het is idd wel duur. Gewoon leuk om een keer te proberen en daarna nooit meer hah
Ik dacht al dat jij dat zou drinken
Ik weet niet of iemand dit al gezegd heeft maar het kan ook niet. Je kunt wonen niet aan de ene kant een basisbehoefte vinden (door bijv. huurtoeslag toe te kennen) en aan de andere kant huizen een investering laten zijn. Dat is gewoonweg belachelijk. Ik vind dat een huis een basisbehoefte is en daarom zou wonen gewoon wonen moeten zijn, geen belegging. Dat is niet links maar gewoon logisch.