Impopulaire meningen #3

Die Humble & Crumble koekjes die heel influencerland nu eet lijken me echt niet lekker. Zo’n hap dik klef deeg, nee bedankt.

28 likes

Oeh ja eens. Ik heb dan nog liever de kneuterige pure Zaanse Huisjes ofzo :joy:

5 likes

Die prijs alleen al! 4 koeken voor €16,95 ex verzendkosten?!

8 likes

Heten die pakken net zoals bij de Aldi “kristal helder”? Vind dat zo grappig. Net zoals hun heleas pindakaas. :joy:

1 like

Lidl is niet zo grappig :pensive:

Ze zijn wel echt enorm, je kan ze makkelijk halveren en dan zit je nog bomvol. Maar het is idd wel duur. Gewoon leuk om een keer te proberen en daarna nooit meer hah

1 like

Ik dacht al dat jij dat zou drinken

Ik weet niet of iemand dit al gezegd heeft maar het kan ook niet. Je kunt wonen niet aan de ene kant een basisbehoefte vinden (door bijv. huurtoeslag toe te kennen) en aan de andere kant huizen een investering laten zijn. Dat is gewoonweg belachelijk. Ik vind dat een huis een basisbehoefte is en daarom zou wonen gewoon wonen moeten zijn, geen belegging. Dat is niet links maar gewoon logisch.

17 likes
2 likes

Ik heb dit zowat elke dag de hele dag in mn hoofd echt ik wordt gek

Ik ook en ik heb ook mijn vriend aangestoken met: “en nu mag ik je niet meer zien, maar waarom. Want ik ben toch je vaaaaduur”

3 likes

Ik vind het wel typisch dat altijd als ik ergens graag over praat het een tijdje later wordt bestempeld als een saai onderwerp… zegt vast veel over mijn bruisende persoonlijkheid. 🥲 Ik heb gewoon een passie voor saaiheid denk ik.

19 likes

Klinkt als een kenner. Wat zijn je favorieten? Ik moet dit gewoon eens geprobeerd hebben

Whyyyyyooo, omdat ik nog geen 18 ben?

Zo te zien hebben wij dezelfde smaak (chocolade) dus ga toch maar eens bestellen dan

1 like

En Jopie Appelstroopie niet te vergeten

2 likes

Hahahaha ik dacht dat dit nog over crystal clear ging, mega goor, crystal clear met bueno smaak. Zal wel smaken als zwaar verdunde chocomel met prik

5 likes

Ik weiger echt om maatregelen te nemen tegen straatintimidatie (van die self defense dingen) en als ik snachts alleen over straat loop denk ik vaak if I die I die

26 likes

Ik ken eigenlijk niemand die dat wel doet haha

1 like

Ook niet bellen of doen alsof je appt? Of sleutel in je hand? Lijkt me sterk dat niemand in je buurt dat nog nooit gedaan heeft.

9 likes