Impopulaire meningen #3

Bestand -> Account -> Office Insider
image

Ik moest trouwens eerst nog lokaal een registry key toevoegen (met cmd als admin), maar dat kan liggen aan de licentie van mijn werk.

Echt mega chill, want nu kan ik werken aan een gedeeld document, maar mijn eigen filtering (view) toepassen, zonder dat dit voor andere verspringt. Love het office insider te zijn!

@Jinxy gelukt?

2 likes

Ohhhh ik had het er vanmiddag nog over dat ik zo graag een excelcursus zou doen. Ik wil ook die Magic hebben.

1 like

Vraag vaak collega’s om hulp hoor! En de meeste dingen worden ook geboren uit laksheid. Maar ohh ik kan er zo van genieten als ik bijvoorbeeld in notepad ++ een macro draai waardoor ik amper meer iets handmatig hoef te doen :heart_eyes:

1 like

Het klinkt alsof jullie heel slim zijn!

1 like

echt zo saai maar ik lust geen ijs :confused: of ja, ik kan het wel eten maar ik word er niet warm of koud van
gisteren was ik met anderen ergens op een park en toen gingen we ā€˜lekkerr ijsjes halennn :blossom: :heart: :drooling_face:’ nou, ik vind daar dus echt niks aan.

wat ik weleens lekker vind, zijn bijv. perenijsjes ofzo. maar die bolletjes ijs… :confused:

15 likes

Ik ben blij als de vakantie periode weer voorbij is. Ben zelf alleen maar aan het werken en ben klaar met alle vriendinnen die alleen maar met hun muts op vakantie gaan en niet eens een baan hebben.

4 likes

Ik snap dan mensen die van waterijs houden dan weer nietšŸ˜… ijskoude frisdrank vind ik dan veel lekkerder 3n niet zon pik en wespen bende

1 like

Begrijpelijk dat je een beetje salty bent. Heb ik altijd met vriendinnen die minder geld zorgen hebben want ze hebben redelijk rijke ouders. Anderre kant, heb zelf bijv geen werk kunnen vinden en heb niet persee extra geld nodig nu dus ben ook gewoon aan het genieten van mijn vrijheid.

Dit soort slechte materialistische nummers waar iedereen van walgt vind ik soms even heerlijk

3 likes

Het is ergens bij mij ook wel logisch, ik ben de eerste afgestudeerde en de eerst met een ā€œgrote mensenā€ baan. En moet zelf ook wennen dat dit het een beetje is…

Maar het helpt totaal niet als ik reisjes naar IJsland ziet (die pappie heeft betaald) en ze ook nog eens een auto heeft gehad zonder een dag in haar leven te hebben gewerkt.

Verder is het een top vriendin die heel lief is, dus dit is ook gewoon mijn jaloezie op dit gebied.

Ik vind verbranden en het gevoel dat je aan het verbranden bent heel lekker en smeer mezelf ook expres niet in soms om dat te voelen

1 like

Ik vind de muziek van Dua Lipa zo kut en vind het vervelend dat het overal steeds te horen is.

14 likes

WOW gelukkig is dit niet opbiecht zonder omg want dan moest ik echt op m’n vingers zitten!!
Ik schrik hiervan. Is toch pijnlijk!!

wel echt heel goed voor dit topic want dit is denk ik echt heel impopulair itt ā€œik hou niet echt superveel van chocola maar ik eet het soms welā€

5 likes

Ja ik vind t ook wel lekker. Niet echt zo kreeftenrood maar gewoon een touch.

1 like

misschien wel insmeren en dan iets te lang blijven om toch die touch te krijgen! je kan dat rozige gevoel ook krijgen als je je wel insmeert.
ik ga er niet verder over zeuren na deze post want het is opzich je goedrecht haha

1 like

Wel lief dat je je om me bekommert!!!

Hahaha hij werkte vroeger in dezelfde supermarkt als mijn vriend :joy::joy: alles met geld van papa

Ik begrijp niet hoe sommige witte activisten het voor elkaar krijgen om niet met ƩƩn iemand met een niet-witte huidskleur bevriend te zijn. Ik ben het eens met het argument dat het hebben van een niet-witte vriend je niet per definitie een niet-racist maakt, maar ik vind het andersom wel vreemd als je je begeeft in activistische kringen en je veel vrienden hebt daarbinnen, niemand daarvan een niet-witte huidskleur heeft.
En nee je moet je vriendschappen niet selecteren op huidskleur, maar in een multiculturele samenleving vind ik het wel opvallend.

1 like

Sommige mensen hebben gewoon niet zoveel vrienden?

18 likes

Bij mij op school zaten veel minder niet-witte dan witte mensen en ik heb op plekken gewerkt die ook redelijk wit waren. Op de hogeschool zat ik ook in een witte klas. Zou echt niet weten wat ik daar anders had moeten doen. Ik ging gewoon met iedereen om, maar raakte gewoon niet met veel mensen bevriend. Nu kon ik zelf niet op een club om meer mensen te ontmoeten, maar anders had ik dat wel gedaan natuurlijk.
Denk dat dat voor veel anderen ook geldt, dat je wel met iedereen omgaat, maar er geen vriendschap is. Je kan zoiets ook niet van ienand dwingen.

1 like