Inderdaad als wapen. Als je een (auto)sleutel met de punt van de sleutel naar je elleboog in je hand vastknijpt, kun je er iemand een harde ram mee geven. Het is dan wel handig om je hand in je zak te houden vooraf, anders zien ze je sleutel en zorgen ze misschien eerst dat je die kwijt bent.
Ik kreeg dit geleerd tijdens lessen zelfverdediging op de middelbare school. Maarja die man vertelde ons ook dat we moesten lachen als iemand ons wilde aanranden/verkrachten omdat de persoon in kwestie dan in de war zou raken zodat we konden ontsnappen.
Dit is trouwens niet de manier. Je kan beter maar 1 sleutelgoed vasthouden
Pff maar echt… ipv zelfverdediging zouden mannen een cursus zelfbeheersing moeten krijgen.
Zie je een vrouw 's avonds in haar eentje lopen? Laat haar met rust.
Heb je de neiging om vieze dingen te roepen? Geef jezelf een klap
En vooral: ga niet als een enge creep achter ons lopen, ook niet als je geen enge creep bent. Passeer gewoon.
Ja @Echo je voordeursleutel tussen je duim wijsvinger met je duim erop geklemd, dan kun je daarmee steken en heel snel binnen zijn als je bij je deur bent
Ja precies!
Hier staat waarom mocht iemand het willen weten, was vorig jaar een heel ding op insta!
Ik vind e-readers niet fijn lezen. Wil een echt boek lezen en vasthouden.
E-readers ruiken ook niet lekker
Maar ze doen wel minder pijn als ze op je hoofd vallen tijdens het lezen in bed (in geval van hardcover / dikke boeken dan).
Ik vind forummen op telefoon helemaal niks. Ok voor een beetje lezen wel maar als ik wil schrijven moet ik echt een toetsenbord.
Wat is Lana Del Rey toch een verschrikkelijke artiest. Helaas komt ze elk uur op de radio.
Ze zingt ook zo traag, schiet gewoon op
Net een doos macarons (9 stuks) gekocht bij een nieuw zaakje waar iedereen op internet lyrisch over is maar ik vind ze mwah. Te zacht, kunstmatige smaken, en gewoon niks bijzonders.
Kan ik mooi even de nieuwe functie uittesten
Waar vandaan?
Dutch Homemade Macarons
Heb ik laatst ook weer gehaald. Veel te duur voor wat je krijgt.
Ja, ook echt duur inderdaad! Ben er gewoon ingestonken door die mooie kleurtjes en een algeheel gevoel van coronaverveling