Ik mis Windows 8 en hoe chill dat gewoon icm een touchscreen werkte
Ik vind het dus eigenlijk best relaxed om niet iedere dag met mijn vriend te slapen (we wonen niet samen maar hij slaapt hier regelmatig). Misschien ben ik een koude bitch maar wat is het een genot om mijn bed voor mezelf te hebben, geen gezeik om de dekens en wat is het HEERLIJK om niet constant wakker te worden door zijn gesnurk. Ik ga vannacht echt slapen als een roos.
Dit! Ik heb momenteel geen relatie, maar als ik die wel heb, ik wil niet samen slapen. In het weekend prima, maar als ik moet werken: nee. Ik slaap al best wel slecht van mezelf, en dat er dan ook nog eens iemand naast me ligt te bewegen en geluiden te produceren, nee dankjewel! Dit is ook echt een voorwaarde voor een relatie bij mij haha. Wil je perse samen slapen? Next! Maar iedereen die ik dit vertel zegt dan: nou dat lijkt me echt niks/heel ongezellig.
Wij hebben daarom aparte dekens!
Volgens mij is dit ook een zeer populaire mening juist hahaha. Ik tel de dagen af dat mijn vriend weer een weekend naar zijn familie gaat alleen om deze reden
Kan ook genieten van het uurtje dat ik soms doordeweeks voor mezelf heb als ik later op kan staan
Ik ben zooooo jaloers.
Op afspraak winkelen met een beperkt aantal mensen, het mag van mij eeuwig duren.
Ik moet nog even over die drempel heen denk ik, ik voel me verplicht om iets te kopen dus maak steeds geen afspraak.
Ik heb morgen toevallig een afspraak staan bij een winkel, omdat ik een spijkerbroek nodig heb. Alleen moet ik er echt altijd 1000 passen voordat ik een geschikte heb gevonden en ben echt bang voor boze blikken als ik er geen vindt (BINNEN DE TIJD VOORAL!!!). Hoop niet dat ik er maar gewoon een meeneem uit een soort van medelijden voor de winkelmedewerkers.
Of koop iets goedkoops wat je toch wel vaak nodig hebt in die zaak, als je niks kan vinden-, een onderbroek of sokken of zo.
Ja, dat is waarschijnlijk precies wat ik ga doen. Yay, nog meer sokken
Ik vind het echt verschrikkelijk om naar de markt te gaan. Raak er gestrest en overprikkeld van, dus koop veel liever mijn groenten en fruit overpriced bij de appie.
Misschien kun je heel vroeg in de ochtend gaan of bij slecht weer? Dan is het in mijn grote stad zelfs nog rustig op de markt. Sorry als je niet op ongevraagd advies zit te wachten, haha
Dit heb ik ook, terwijl ik eigenlijk liever naar de markt zou willen haha. Vind de markt altijd zo’n chaos en heb het idee dat ik heel onhandig doe.
Ja dat kan natuurlijk, maar zo’n behoefte heb ik ook weer niet alles van de markt te halen. Soms in de zomer ga ik wel, als er veel vers fruit is (en van fruit heb ik nooit genoeg!), maar ik maak slecht beslissingen onder druk, dus heb al iets te vaak gehad dat ik met 10 komkommers, 2 kilo spinazie en koriander (ook al vind ik dat naar zeepsop smaken) thuis kom wat vervolgens de rest van de week ligt te vergallen in mijn koelkast.
@pastelzwart Ja, ik wil dus wel altijd naar dezelfde kraam, wat in mijn ogen de beste is. Maar daar is het altijd zo ontiegelijk druk, en dan zit er ook nog eens een hoek in de stal, waardoor ik niet alles kan zien. Ahhh, keuzestress.
Ik ging trouwens wel eens naar een groenteboer, waar je lekker op je gemak wat spulletjes in je mand kan gooien en waar bij de kassa door de eigenaar met een half oog naar je spullen gekeken werd waarna je 5 euro moest afrekenen (of 10, in ieder geval altijd een rond bedrag), maar zie dat hij ook al 2 jaar geleden gestopt is (voor de groningers, Fré in de Oosterparkwijk )
Ik voel me echt een debiel op de markt. Weet nooit hoeveel ik van wat wil, heb het gevoel dat ik snel moet kiezen en daar raak ik gestresst van. En dan koop ik dingen die ik helemaal niet hoef, of veel te veel van iets.
Zo herkenbaar dit. En ik ga dus ook naar de AH. Ook omdat de markt altijd op voor mij zware werkdagen is en de helft van de kramen vaak al weg is als ik klaar ben met werk.
Oja dit herken ik. Vooral als ze dan dingen over onsjes en pondjes gaan roepen. Hallo ik ben van na 1950, ik snap dit niet, praat gewoon normaal.
Haha ja! Voor ik weet heb ik per ongeluk drie vuilniszakken vol met druiven gekocht.