Impopulaire meningen #3

Can relate met deze, alleen niet op bevrijdingsdag maar met carnaval :cry:

1 like

O, nee, dat lijkt juist heerlijk. Werken met snikhete dagen in airco :heart_eyes:

@midheavenmoon Dat heb ik vaak met brievenbuspakketjes. Of mensen met een te kleine brievenbus die dan zeggen: ‘o, heb ik dat ook nog besteld? En past het niet?’ Nee, Truus, ik bel aan voor de lol :thumbsup:

3 likes

Enige keer dat ik wel eens bij de Mac kwam was met carnaval maar ook altijd weer spijt, want heel Den bosch had dan 't zelfde idee

4 likes

Ik werkte bij de McDonald’s in het dorp van de Elfkroegetocht en het leek altijd eerder een Elfkroege-en-Mac-tocht, echt zo druk altijd
 Met carnaval naar de Mac is inderdaad niet een heel origineel idee.

2 likes

Ja geen idee, denk dat het vooral mensen waren die nog een stuk naar huis moesten rijden?

Of iedereen had gewoon te veel gedronken om nog zelf te kunnen koken :upside_down_face:

2 likes

Ik ook!

Ik vind het heel moeilijk te begrijpen waarom sommige mensen hun droom is om in een witte jurk naar het altaar te lopen.

33 likes

Ik vind het idee van trouwen best prima maar om €2000 neer te leggen voor een jurk die je één dag draagt vind ik toch wel bizar

4 likes

godverdmmhah veenmollen

22 likes

godverdmmgodverdmm ik ga stuk

8 likes

godverdmmgodverdmmha ik zie het nu pas. Veenmollen :joy:

3 likes

Wat dan? Omdat hij eens terecht gewezen wordt? (En er wss nog mee gaat wegkomen ook).

5 likes

Volgens mij is dat in het westen zo. In ons cultuur is het standaard rood. Veel mooier vind ik.

1 like

Hihi mooi

4 likes

Heb je meedelijde met Bilal omdat hij een kinderpiemel heeft?

8 likes

Ik vind bijvoorbeeld wat men draagt op bruiloften in India zo veel mooier, niet dat ik die kledingstukken zal aantrekken hoor, want het is niet mijn cultuur. Maar het mag van mij wel bonter, kleurrijker, meer uitgesproken.

4 likes

cavia

Oké 1 juno dus die cavia

En 1 juno

2 likes