Ha goeiemorrege
Ik vind dit soort ballerina’s nog steeds mooi en wou maar dat ik ze kon dragen maar mijn voet floept altijd uit de schoen, welke vorm of maat ik ook draag. Oh en ik loop als een pinguïn met schoenen die zo plat zijn dus ik zou er niet uitzien als de elegante Parisienne waar ik zo graag op zou lijken, maar goed A GIRL CAN DREAM.
Ja de hiel is het probleem! Bandjes vind ik de vibe een beetje verstoren, dus heb de zoektocht jaren geleden al opgegeven haha.
Bestaan er geen gelpads ofzo die je in de hiel kan plakken waardoor je voet beter blijft “plakken” aan de achterkant?
Dat probleem heb ik ook met loavers. Vind ik ook zo ontzettend leuk, heb hier ook op het topic ook al een paar hele mooie schoenen gespot maar ik kan er niet oplopen. Zo stom. En pumps zonder bandje ook niet.
Oh ik heb alle truukjes al geprobeerd, tot zelfs dubbelzijdige plakband op de zool. Echt niks helpt omdat mijn enkels en hielen vrij recht zijn (idee olifantenpoot haha gewoon helemaal cylindrisch) en er geen welving zit waar de schoen aan kan blijven hangen.
Oh wat kut hahhaha. Ik vind dat soort ballerina’s ook heel mooi maar ik heb dus een hoge/dikke wreef dus het likt bij mij als soort van kamelenvoetjes in een stukje stof hahahha
Ik vind alle muziek van Adele stom. Zodra zij op de radio voorbij komt, ga ik gelijk naar een andere zender.
Dit heb ik met Beyonce. Ze is enorm getalenteerd en haar stem is objectief echt goed maar ik vind haar liedjes gewoon stom.
Ik vind Pasen echt zo’n stomme feestdag. Niet het gelovige gedeelte want ik wil niemand beledigen. Maar dat hele gedoe met paashazen, eieren zoeken, kuikentjes enzo. Ik word echt irrationeel boos van paas versiering ook. Ben echt de paas grinch.
Ik ook. Vind er gewoon niets aan.
Dit vind ik dus ook.
Ik heb dat met Ed Sheeran. Net zoals Adele hartstikke getalenteerd en volgens mij ook leuk om een biertje mee te drinken maar de muziek vind ik verschrikkelijk.
En ik vind bekende bands zoals ColdPlay, Bon Iver etc ook geen reet aan. Het zijn allemaal getalenteerde muzikanten maar ik vind de muziek zo verdomd veilig.
Ik zou Bon Iver niet perse veilig noemen? Die maken niet bepaald radiovriendelijke liedjes.
Alsnog vind ik het behoorlijk veilige muziek (voor mijn doen).
Ik vind ze allemaal ruk. Ik sta bekend als de muzieksnob en meestal hou ik mijn mening daarom maar gewoon voor me. Ik vind eigenlijk 90% van de muziek die nu aan de oppervlakte drijft verschrikkelijk.
Ben het vooral eens dat het allemaal zo veilig en braaf en binnen de lijntjes is.
Ben wel benieuwd naar welke artiesten je wel top vindt. Kan sowieso altijd nieuwe artiesten gebruiken.
Het antwoord is altijd Sean Paul
Dutty yeah!
Ik lees altijd gelijk Sjana pal