Impopulaire meningen #3

Oh ja dit vind ik ook zo erg. En dan lekker midden in zo’n grindbak tuin. Het echte Benidorm gevoel naar Badhoevedorp halen.

9 likes

Ik vind chocolade overrated en krijg enorm de kriebels van die ‘OMG chocolade is leven en ik kan echt niet een dag zonder chocolade’ mensen.

23 likes

Oeps, at vroeger echt een reep per dag… Maar ja snap hem maar chocola is niet mijn leven maar meer een toxic boyfriend.

6 likes

Ik ben vaak blij als er een vlieg in huis zit. Ik ga dan zo stil mogelijk zitten in de hoop dat hij op mij komt, vind dat kriebelige gevoel heerlijk ontspannend

4 likes

Ik denk alleen maar aan de kak waar dat beest zojuist in heeft gezeten.

9 likes

Haha ja dat zeggen mensen in mijn omgeving dus ook, maar dat idee doet mij vrij weinig :woman_shrugging:

1 like

Ik heb een dode muis in mn achtertuin liggen en wacht nu tot mn vriend zo thuis is en hem weghaalt.

Genoeg vliegen dus hier :joy: als je nog even gekriebeld wil worden, kom maar langs HAHA.

2 likes

Dit zijn de echte impopulaire meningen

14 likes

Haha als die vliegen op mij gaan zitten ipv op de dode muis, dan zegt dat wel iets over mij :joy:

12 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Dit heb ik ook wel inderdaad! Maar mijn leven bestaat dan ook uit chips eten.

2 likes

Ik ben zo haha. Maar ik heb dan weer niks met chips, friet, pizza, pannenkoeken, frituur, borrelhapjes, snoep etc etc

ik vind die mondkapjes eigenlijk niet eens zo hels zoals de meesten dat vinden!
tegenwoordig stap ik niet vaak meer de trein in, maar ik zou dit zo chill hebben gevonden toen ik nog dagelijks in de spits moest reizen, al die niezende en hoestende mensen om je heen, mensen die uit hun mond stinken, mensen die allerlei stinkende shit aten op onmenselijke tijdstippen (ok eten/drinken mag volgens mij wel? maar dan nog lijkt het me dat dat nu veel minder snel gedaan wordt) en enigszins privacy, want je halve gezicht is bedekt haha! dit had me best veel ergernissen gescheeld, denk ikkk ;p
(tot nu toe heb ik het zelf nog niet zo vaak hoeven te dragen hoor, maar even los daarvan)

29 likes

Ik vind in de trein naar de wc gaan helemaal niet zo erg, en ik ga ook gewoon op de wcbril zitten.

24 likes

Ik snap ook niet dat zoveel mensen er een probleem van maken. Dat een stoffen mondmasker met deze hitte onaangenaam is is inderdaad waar maar voor de rest is het zoiets simpel en ‘als dat het maar is’ om het virus te verhelpen is dan mijn gedachte. (ik moet het nu hele dagen dragen voor m’n werk en voor mij is dat nu ook gewoon normaal geworden)

3 likes

Ik word best zen van een mondkapje op. Een beetje hetzelfde idee als wanneer je onder een verzwaarde deken ligt.

2 likes

Oh echt? Ik ben nog nooit een schone wc tegen gekomen maar ik moet zeggen ik durf bijna op geen 1 wc bril te zitten, in openbaar doe ik het nooit

2 likes

Mensen zoals jij (haha lekker over 1 kam) zijn de reden dat dezelfde mensen niet op de bril gaan zitten, maar erboven hangen en alles onderzeiken. Als iedereen gewoon zou zitten zou er nooit pis op de bril liggen want dat is onmogelijk.

39 likes

Klopt maar ga jij zelf altijd zitten? Ondanks een viezige wc? Wat doe jij dan als ik vragen mag?
Ik stel het vaak uit tot ik thuis ben, in uiterste nood heb ik wel eens geplast op een wc van de ns maar naast een hele vieze wc hing er ook echt een hele erge urine walm, ruik dat wel eens vaker als je er langs loopt.

1 like

Ja als ik moet dan moet ik. Ik pak een stuk wc papier en dan veeg ik eerst de pis van mijn hangende voorgangers weg en dan ga ik zitten.

47 likes