Ik ben zelf niet-wit en ik heb alleen maar witte vrienden omdat ik in een witte omgeving ben opgegroeid (ondanks dat ik in Amsterdam woon) Dus soms is het ook geen bewuste keuze maar is het de omgeving waarin je woont en opgroeit.
Daarom zeg ik ook expres mensen die veel vrienden hebben binnen activistische kringen. Als je niet veel vrienden hebt is het inderdaad anders.
Ik weet niet of het hier een populaire mening is maar ik zie het steeds vaker. Ik word zo verdrietig van palmbomen in Nederlandse tuintjes.
Waarom word je dat?
Ik vind het zó treurig staan, van die sneue winterharde palmboompjes. Om het vakantiegevoel op te roepen ofzo?
Ik ben echt gek op palmbomen en ze geven mij het ultieme vakantiegevoel, maar wel op plekken waar ze horen en niet in een Nederlandse vinex-wijk (of welke wijk dan ook).
Ik vind kleine palmpjes en andere ātropischeā planten binnenshuis wel heel gezellig.
Ik vind de geur van regen zo vies, behoorlijk impopulair in mijn omgeving kwam ik net achter.
stond een stuk over in NRC. was wel grappig.
Ah ik kan het niet lezen :ā(
ik zit te denken hoe ik het kan delen⦠kan het niet via privacy browser ofzo? daar hoor ik hier wel eens wat over.
Incognito modus
In de tuin van onze vorige woning stond ook een palmboom. Nooit begrepen waarom, denk ook om dat āzomervakantiegevoelā te krijgen, want er stond ook een jacuzzi naast (het was een rijwoning, iedereen zag je zitten, totaal niet ontspannend volgens mij). Mij boeide die palm niet zoveel, in de zomer is het wel fijn maar in de winter past dat dus echt niet in die tuin. Hij stond ook echt in het midden Maar echt iedereen die onze tuin zag vond dat dus echt heel erg leuk
catchy wel!
Oh ja dit vind ik ook zo erg. En dan lekker midden in zoān grindbak tuin. Het echte Benidorm gevoel naar Badhoevedorp halen.
Ik vind chocolade overrated en krijg enorm de kriebels van die āOMG chocolade is leven en ik kan echt niet een dag zonder chocoladeā mensen.
Oeps, at vroeger echt een reep per dag⦠Maar ja snap hem maar chocola is niet mijn leven maar meer een toxic boyfriend.
Ik ben vaak blij als er een vlieg in huis zit. Ik ga dan zo stil mogelijk zitten in de hoop dat hij op mij komt, vind dat kriebelige gevoel heerlijk ontspannend
Ik denk alleen maar aan de kak waar dat beest zojuist in heeft gezeten.
Haha ja dat zeggen mensen in mijn omgeving dus ook, maar dat idee doet mij vrij weinig
Ik heb een dode muis in mn achtertuin liggen en wacht nu tot mn vriend zo thuis is en hem weghaalt.
Genoeg vliegen dus hier als je nog even gekriebeld wil worden, kom maar langs HAHA.