Deze grap is één van mijn grootste ergernissen van het moment. Vooral als mensen het gebruiken omtrent corona want hihaho geen actieve herinnering aan regels en maatregelen.
Het kantoor waar mijn moeder werkt heeft de regeling dat iedereen 2 extra vakantie dagen krijgt voor inderdaad dat soort gelegenheden. Als je moslim of joods of andere religie bent kun je die dagen inzetten voor je eigen feestdagen.
Ik vind het ook fascinerend om naar te kijken! Met piercings heb ik dit ook.
Ben je al bloeddonor?
Haha nee! Wel al meerdere malen over nagedacht dus bedankt voor de herinnering, ik ga me eens aanmelden
Ik heb er geen enkel probleem mee dat voetballers à la Kevin De Bruyne zoveel geld verdienen. Ik heb niets met voetbal en vind het onnozel dat er zoveel gedoe is rond voetbal, maar ik gun de spelers wel het loon.
Tijd om verpleegkundige te worden😉
Ah dat is dan weer niks voor mij, maar het prikaspect… ja, dat is wel leuk
Dan adviseer ik psychiatrisch vpk, weinig ADL maar wel veel prikken
Ja je zit gewoon weer op Sandertje te geilen natuurlijk! Met z’n houthakkersblouse, wel een keer een verrassende look.
Ik word echt net iets te vrolijk van dat nieuwe nummer van Frans Duijts.
Ik hou ervan. Maar donnie is dan ook al jaren mijn idool.
Dit nr blijft echt zo hangen. Als ik t 's morgens luister, kan ik het de hele dag neuriën/zingen
Ik zag het boek The Midnight Library hier meerdere keren voorbij komen daarom ben ik hem ook gaan lezen. Maar ik vond er echt niks aan, ik heb me zelfs enorm geërgerd.
Ik vond m ook matig! Wat vond je er irritant aan?
Oh ik ben ook wel benieuwd waarom! Boek staat bovenaan mn to-read lijstje namelijk;).
Ik vond het concept wel heel interessant maar ik vond het niet zo goed uitgewerkt verder. Ik vond het niet per se echt diepgang hebben en kreeg er een beetje self help vibes van. Ik houd daar niet zo van als het er te dik op ligt.
Ik ergerde me er ook aan dat ze steeds een leven in ging maar geen kennis/herinnering van dat leven erbij kreeg. Alsof je als wetenschapper kan werken zonder die bijbehorende kennis, beetje een plot hole waardoor je vanaf het begin al wel kan raden hoe het gaat eindigen.
Ja precies dat! Het concept is zo vet, maar er is gewoon nul diepgang. Ik vind het echt zonde van het idee. De schrijfstijl heeft ook een hoog YA-gehalte. Het einde laat zich idd al raden vanaf bladzijde 10 ofzo…
Het is zeg maar zo’n boek wat je kan lezen als je een dagje langs het zwembad ligt ofzo. Dat je half leest, half kletst met je vrienden, elke keer weglegt om te gaan zwemmen/chips eten en zonder problemen weer verder kan lezen met een half oog. Goed boek voor dagje uit in 2024 dus.
Nou dit doet pijn