Impopulaire meningen #3

Ik luister nog liever naar het geluid van een badblazer in combinatie met een boom die wordt omgezaagd dan dat ik 1 nummer van Mariah Carey luister.

6 likes

Love deze Mariah Carey gesprekken.
Ik zal even haar meest agressie opwekkende nummer posten om het nog leuker te maken :joy:

5 likes

Helaas, je hebt zojuist moeten concurreren met een mailtje van een student. Die haalde toch nog beter het bloed onder mijn nagels vandaan. :grimacing:

1 like

Hahaha, zo een heel zwoel nummer waar in elk refrein ineens een autoalarm af gaat.

3 likes

Een van mijn favoriete series is: de regels van Floor . Vind het geweldig en is een kinderserie

6 likes

Zeker een aanrader ! Ik moet altijd zo hard lachen

1 like

Hahah ja mijn ouders zeiden laatst ook dat ik dit moest kijken, zij vonden het ook leuk. Voor een kinderserie is het ook gewoon leuk

Ik mis echt het gevoel van een beugel in mijn mond
Die ging er al uit toen ik 16 was maar ineens heimwee :unsure:

3 likes

ik vind het gros van de designertassen die nu hip zijn, lijken op opgevouwen nickelson jasjes

10 likes

Special snowflake alert: Ik kijk echt niet uit naar het post-Covid tijdperk waarin ik weer verplicht naar verjaardagen moet van vage tantes of studievriendinnen die je amper ziet maar waarbij het toch wel netjes is als je je gezicht even laat zien. Ik wil op vrijdagavond gewoon vroeg naar bed want ik ben moe na een lange week werken. Op zaterdagavond heb ik ook geen zin in die verjaardagen want dan wil ik doen wat IK wil. God ik ben zo verwend geworden door die lockdowns. Ik heb maanden kunnen doen wat IK wil en het wordt echt lastig als ik straks weer aan anderen moet denken🤣 Die social pressure kan ik nog wel even missen.

38 likes

Ik zou dat lekker gewoon doen, mag je toch zelf weten. Als jij daar geen zin in hebt dan dwingt niemand je toch. Je mag je hele leven doen wat jij wil! Geen corona voor nodig hoor.

22 likes

Amai die druk op je tanden ā€˜s nachts was echt vreselijk. Ik deed hem dan vaak half slapend uit (als ie überhaupt uit kon) en werd dan wakker met een beugel onder m’n kussen.
Achteraf zat die beugel blijkbaar veel te strak en moest ie losser haha

2 likes

Dat klopt, als ik 1 ding wil meenemen uit deze crisis is het dat ik vaker ā€˜nee’ ga zeggen.

3 likes

Neee i don’t agreeee dat was juist echt een lekkere pijn ofzo

2 likes

Ah ja ik snap wel wat je bedoelt, zo’n blauwe plek pijn.
Maar achteraf bleek dat die beugel veel te strak zat en hij was alleen om m’n tanden op de goede plek te houden, dus ik geef dat de schuld.
En ik denk dan aan de eerste week van m’n slotjesbeugel dat was echt hels :sob:

Alles daartussen was idd eigenlijk prima. Soms duwde ik dan ook op m’n tanden om de voelen hoeveel pijn het dan nog deed :sweat_smile:

3 likes

Ik zag net advertenties voor een tiny house met alles erop en eraan op 55m2

Hallo daar is niks tiny aan, dat is gewoon een normale oppervlakte voor een appartement hĆØ, als je hip wil doen met je Tiny House dan prop je al je spullen die je niet hebt omdat je zogenaamd minimalistisch bent maar op 12m2 met keuken en badkamer incluis.

41 likes

Sowieso lijkt dat nu een trend op de woningmarkt, kleine appartementen voor een extreem hoge prijs aanbieden en dan ā€˜ja lekker hip toch tiny house’

4 likes

Ja klopt, gooi er er wat moderne termen tegenaan en je kan de prijs verdrievoudigen. Zo kut.

Ik vind een appartement van 50m2 trouwens helemaal top, maar wil er wel een normale prijs voor betalen :joy:

2 likes

Ik woon met alles incluis op 30m2. Heb ik dan een microhouse? Of telt het alleen als het niet in een flat is

11 likes

Ik vind Ben & Jerry’s echt zwaar overrated.

61 likes