Impopulaire meningen #3

Telt alleen als je “huis” 20m2 of kleiner is :raising_hand_woman:t4::gun:

1 like

Tiny House Nederland zegt maximaal 50m2. Maar de hardliners gaan voor maximaal 25m2 geloof ik haha.

Maar idd, belachelijk zeg dat daarmee geadverteerd wordt. Helemaal als het appartement verder geen ecologische/duurzame elementen heeft.

2 likes

Ik ben altijd blij als de Kruidvat weer Patty Brard spullen heeft. Liefde voor luipaardprintje en Patty :heart: (mijn vriend deelt deze liefde trouwens niet maar helaas voor hem :ok_woman:t3:)

40 likes

Andersom zie ik vaak op airbnb een “tiny house” maar dan is het letterlijk een soort schuurtje waarbij vier muren om een bed zijn gebouwd. Echt verder helemaal niks, geen badkamer, keuken, stroom etc.

Dat is toch geen tiny house, dan kan ik net zo goed gratis een tent ergens opzetten.

Dit is gewoon een hok met een bed erin.

29 likes

En daarnaast meteen nog een hok.
Niet eens nog een beetje privacy buiten dan haha wat een ellende dit :cry:

1 like

Voor 147 dollar per nacht ook nog :woozy_face:

Voor 147 Zimbabwaanse dollars zou ik het doen.

5 likes

Wel een koopje want verder zijn alle normale appartementen op die plek minimaal $450/500 per nacht :sob:

En dan natuurlijk nog een cleaning fee van $200, service fee $180 en occupancy taxes (??) van $150, geen grap.

Deze heb ik toevallig vanmiddag ook besteld haha, kan vast niet heel veel voorstellen voor die prijs maar vond m toch te leuk :star_struck:

Ik vind het jammer dat mijn planten groeien. Mijn monstera heeft nu echt een perfect formaat en mijn kleine pannenkoekenplantje ook. Ik vind ze beide echt zoveel minder leuk als ze écht groot worden.

(Ik ben inderdaad errug origineel met mijn planten.)

13 likes

Bij de monsters kan je een top stek maken en dan de rest weg geven?

3 likes

Ik ben dus echt heel gelukkig dat de terrassen weer opengaan.

21 likes

In het FF boulevard topic geloof ik een impopulaire mening, maar ik geef echt 0,000 om alle Barbie drama. En dat terwijl ik wel echt van juicy celeb nieuws houd en iemand als Fawry volg. Maar het kan me gewoon echt niet interesseren wat zij doet met haar leven. Zelfde geldt trouwens voor André en Bridget/Monique/wie dan ook.

17 likes

Ik heb desinteresse in die hele discussie die al de hele dag gaande is het andere youtubers topic, over dat stomme crypto gedoe. Echt who the f*ck cares en waarom moet dat nou weer in dat topic.

21 likes

Ik vind dat fragment van ‘MAND’ niet leuk. Het komt onprettig op me over zoals die man wordt bejegend en ik kan het daardoor niet grappig vinden.

37 likes

Ja ik vind het ook niet grappig en juist best zielig voor die man :pensive:

2 likes

Hij heeft het overleefd hoor

14 likes

De interviewer is volgens mij Maxim Hartman, dus tjah.

1 like

Zo ver was ik ja, zijn zoetgevooisde stemgeluid herken ik uit duizenden.

6 likes

Is hij nou ook van die reclame over grote mannenklauwen?

5 likes