Impopulaire meningen #3

Zeker!

Iedereen gaat crazy over oranje tompoucen, maar ik vind er alles vies aan. Het is te zoet, het plakt, het is niet te eten (nee ook niet als je 'm door de helft doet of eerst de bovenkant opeet) dus nee. Kunnen we die dingen niet gewoon afschrijven?

(zou dezelfde mening kunnen hebben over Bossche bollen, maar die hebben dan iig nog chocolade die de ellende compenseert) #einderant

32 likes

Ik ben zo blij dat het niet doorgaat. Woon in de Jordaan en ik haat die drukte en het lawaai en dan nog alle rommel op straat en overal dronken mensen

6 likes

Ik zit nu alleen in school, want ik verveelde me dood. Ben nu lekker aan het werk. :sweat_smile:

2 likes

Ik dacht ff dat je de vrijmarkt bedoelde hahaha

1 like

Hahahaha nee dat is de enige rommel die ik wel leuk vind <3 Jammer alleen van al die lamballen eromheen

Nieuwe ergernis: Het stinkt naar bier in m’n straat. Volgend jaar ga ik naar het buitenland met Koningsdag

4 likes

Ik vind het hele principe van het koningshuis überhaupt dom en onnodig, daarom ‘vier’ ik het ook niet maar ik trek idd die gehype-te mensen zo slecht. Zelfs vandaag liepen ze met kratjes bier onder hun arm door onze straat in een dood normale woonwijk, staan ze met groepen (hallooooo 1,5 meter) bij elkaar een beetje dom te lallen en populair te doen. Bah.

Ik ben stiekem een soort koningsdag grinch.

—————-

Wat anders; ben ik echt de enige die“ The Streamers” echt compleet overrated vind? Ik ben sowieso totaaaal niet van de Nederlandse muziek artiesten maar de hysterie in mijn omgeving om hier nu naar te luisteren/kijken vind ik echt exceptioneel groot. En dat zouden dan de crème de la crème van de NL muziek artiesten moeten zijn.
Nou…uh. Nee. Ik ga daar niet vrijwillig voor zitten.

33 likes

:clap:t2:

4 likes

Wat betreft the streamers: de kwaliteit is ruk en het is gigantisch vals maar ik vind het fantastisch dat ze dit doen. Zij gebruiken hun talenten en wat ze leuk vinden in ieder geval om wat positiefs te betekenen nu, en ik heb door hen echt een leuke avond gehad!

6 likes

Ik vond het ook erg leuk! Dichterbij een feestje/avond uit kom ik momenteel niet dus vond dit toch wel even fijn. Ben normaal helemaal niet zo van de Nederlandse muziek maar vond het toch leuk. En heb de rest vd avond ‘zijn het je ogen’ gezongen met m’n vriend haha

2 likes

Ik zie er tegenop dat alles straks weer open is, omdat ik dan weer dingen moet :slightly_frowning_face:

12 likes

Ik lees dit best vaak, en dan denk ik mss dan een goed moment om meer nee te leren zeggen? Of betere smoezen te verzinnen? Of überhaupt te filteren in wat echt ‘moet’ of dat je dat jezelf oplegt.

Terug naar kantoor op bepaalde dagen zal helaas een moetje zijn voor sommigen, maar ook daar kan soms ruimte zijn om te onderhandelen. En qua sociale dingen is bijna niks een moetje.

41 likes

Oh ja, daar heb je helemaal gelijk in. Het is ook niet dat ik geen nee kan zeggen, maar het levert gewoon eindeloze interne discussies op in mijn hoofd waarin ik al mijn belangen (en die van anderen) tegen elkaar af probeer te wegen. Het kost gewoon meer head-space. En dat vind ik kut. Ik denk dat het dingen doen die ik echt niet wil, wel mee valt. Dan zal denk ik idd enkel op werkgebied zijn.

12 likes

Ik begrijp het, en misschien dat iedereen dit anders ervaart, maar ik zit soms juist beter in mijn vel als ik de deur uit moet naar kantoor of een afspraak bijvoorbeeld, dan is niet elke dag hetzelfde in mijn kloffie achter mijn pc hangend(even overdreven gezegd). Wat sociaal contact soms of even fris en fruitig voor de dag komen zorgt er voor mij soms voor dat ik beter in mijn vel zit, Meer voldoening aan het einde van de dag als je ‘thuis’ komt. etc. Terwijl ik sommige andere dagen ook lekker thuis wil blijven hoor.
Heb nu wel minder last van FOMO, qua terrasjes/festivals etc. Ik vind dat allemaal leuk maar kost ook energie en het idee dat je iets mist als je het ff teveel vind ofzo.

14 likes

Op Instagram zie ik nu zo veel vriendinnengroepjes foto’s langskomen met hoe ze Koningsdag gevierd hebben zonder rekening te houden met de maatregelen. Eigenlijk zou ik ook wel graag zo’n vriendengroep willen hebben en schijt hebben aan alles en gewoon lekker samen dronken worden.

(Maar aangezien ik vrij braaf ben en niet zo’n vriendengroep heb, roep ik nu tegen mijn vriend de populaire mening dat we door deze domme acties nog langer alle maatregelen hebben.)

17 likes

Precies mijn gedachte gisteren, werd zo gefrustreerd van alle roekeloze mensen dat ik even wilde dat ik net zo kon zijn :pleading_face: (ben ook te braaf haha)

1 like

Ik heb niet zoveel met de HEMA. Kom er wel eens, maar heb er niet echt iets aan gemist.

Maar vond de v&d ook niet zo boeiend. Alleen de kleder met al die boeken en cd’s. En de la Place.

5 likes

Vind de V&D en de Hema niet perse te vergelijken. Hema verkoopt alleen eigen producten en is over het algemeen een stuk goedkoper. V&D mis ik niet omdat je alles wat daar te koop was ook ergens anders kan krijgen.

5 likes

Ja heb je een punt. Ik had beter er bij kunnen zetten oh en de v&d mis ik ook niet.

Hema is idd goedkoper en heeft eigen producten. Maar om eerlijk te zijn koop ik liever een band bij de fietsenmaker dan bij de hema zeg maar. Ik zie het gemak niet echt ofzo?

Beide winkels worden wel echt gezien als van die oerhollandse super handige winkels (althans dat beeld krijg ik er van) omdat alles onder een dak te vinden is. Zat daar vooral de link in te zoeken en ik heb daar denk ik niet zoveel mee, dat alles onder een dak.

2 likes

Wat de HEMA afmaakt voor mij is dat je er voor 2,50 een avondmaaltijd kan eten :ok_hand: (Zal wel duurder zijn tegenwoordig.) Echt vaak gedaan als student, dat was zo chill. En dan nog ff een agenda en een kussensloop of wat je dan toevallig ook nodig hebt meenemen on your way out. Ja wat een topwinkel, de dag dat de HEMA failliet gaat is een zwarte dag in mijn bestaan.

57 likes