Alles wat ik bij de HEMA kan kopen, koop ik daar. Aan mij zal het verdorie niet liggen dat ze failliet gaan!
Blijkbaar zit in Parijs ook een Hema en de moeder van een Portugese vriend van mij gaat daar speciaal naartoe voor panty’s als ze in Parijs is, omdat ze zo goed zijn. Op zulke momenten voel ik me trots om Nederlands te zijn
De overheid stond op het punt zich ermee te bemoeien toch? Maar goed, nu is het van de fam. Van Eerd (aka Jumbo). Kan weinig mis aan gaan, lijkt me.
En in Madrid was het laatste reisje prepandemie en heb daar zeker nog een panty gehaald
Met een nieuwe ceo die bij Etos wegkomt al helemaal niet!
Denk dat Hema ons nog gaat verrassen komende jaren!
Jaaa! Was zo ontzettend blij en trots toen Hema in Londen opende.
Ze hebben daar zelfs chocoladeletters met Sinterklaas
Nee maar als de hema er niet meer is dan hoeft het van mij allemaal niet meer.
Ik heb in mijn studententijd zó vaak een één euro ontbijtje bij de Hema gehaald. En als ik fancy wou doen nam ik er voor 50 cent een glaasje jus bij.
ik zag ooit een rookworst bij de kassa toonbank met tandafdrukken er in.
In Wenen zit er ook een HEMA
3,50 nu! Ik heb er gewerkt en de avonden in het restaurant waren altijd superleuk. Veel vaste gasten, lekker een beetje koken. Jammer dat er in Tilburg geen warm eten is.
Ik vind banken met chaise longues niks, vooral niet als het zo breed is als dit:
Neemt zoveel normale zitplekken weg en als je helemaal in het hoekje zit kost het best moeite om eraf te komen haha
Ja had makkelijk 2 dagen met dat ontbijt kunnen doen. Subsidieslurper dat ik ben.
Ik zal het nooit meer doen
Nja kan niks beloven.
Tot ze de parfumeurs van de Rituals gaan inhuren en alles naar goedkope zeep ruikt en elke meter een verkoopster je thee gaat aansmeren.
Dit vind ik zoo belachelijk. Kortsluiting elke keer weer. Waarom zou ik thee gaan drinken als ik iets kom kopen? Ik kom niet op visite?
Hahahahhahaha rijst hahahahahhaa
WAAR IS DE ROTI DAN
" Wilt u ook BAE Rookworst parfum of Rookworst thee? We hebben ook mosterd zoetjes erbij"