Impopulaire meningen #3

Nu wel toch? Het hele restaurant is daar verbouwd. Laatst (lees: 2019 voor corona) hadden ze daar pizza’s en andere warme gerechten.

Ik vind mensen die berichten delen met m ‘the word is out’ echt kut. Gelijk geen zin om verder te lezen. Hoef het niet te weten. En ik heb ook een hekel aan mensen die dan reageren met ‘ eindelijk mag de rest het ook weten.’

18 likes

Nou ik mis toevallig de v&d ook nog!
Was zo lekker rondstruinen.
En ze hadden wel een eigen lijn @papierhier
1619637897696998498588665635011

5 likes

Oja klopt! Helemaal vergeten

1 like

Ja en berichten als ‘Het is officieel, we zijn huiseigenaren!’ of ‘Eerste auto is een feit!’. Haha waarom drukt iedereen zich hetzelfde uit

18 likes

Mijn vriend boycot de hema sinds hij ontdekte dat ze geen rookworsthoes verkopen voor mijn voedingskussen :joy:. Ik snap zijn teleurstelling wel.

43 likes

“Diploma in the pocket”

7 likes

“Amsterdam Open Air ik was in je”
:nauseated_face:

16 likes

En de nieuwe HEMA is een donker hol zonder plekje om rustig je hotdog te eten…

3 likes

Ik weet ook echt zeker dat er op m’n Facebook timeline of ooit op insta wel eens zo’n zin van mij gestaan heeft haha gatver

2 likes

Ook aan de nachtegaalstraat (Utrecht), daar komt een jumbo city want dan kan je daar lekker broodjes halen terwijl er ook een ah zit echt top.

Volgens mij komt er wel een nieuwe Hema maar dan een mini winkel verderop (en er zit overigens ook een andere op minder dan een km maar toch)

3 likes

hahah ja die taal wordt ook vaak gebruikt om iets te showen of te braggen, Een beetje hippe taal gebruiken zodat het niet zo opvalt denk ik, vind dat typisch iets voor Instagram. Zal het zelf ook wel eens gedaan hebben, maar vind het toch een beetje cringe :stuck_out_tongue:

3 likes

Op de website staat Tilburg er niet tussen qua warme maaltijden

1 like

Vind het ook altijd iets schijnheiligs ofzo hebben, kan niet goed uitleggen waarom, maar er zit wat geks achter ofzo wat niet helemaal klopt

lekker onsamenhangend dit, maar ik ben het met je eens

2 likes

Ze hebben daar een “nieuw” concept, misschien vandaar. Ze zullen dan niet meedoen met de gerechten van 3.50. De Hema in Eindhoven heeft ook zo’n nieuw restaurant. Lijkt op een La Place

Ja, zo super hip en on hema. Heel jammer

Ik vind het niet meer dan normaal om rekening te houden met anderen. Als je luid wil leven dan is een flat (woonwijk, appartement) niet de juiste plek.

13 likes

Dus alleen rijke mensen mogen luid leven?

10 likes

Dus arme mensen moeten altijd in het lawaai van anderen leven?

38 likes

Ik vind die ‘…, dan moet je maar ergens anders gaan wonen!!’ altijd zo’n drogreden. Alsof die keuze zo makkelijk is.

13 likes