Impopulaire meningen #3

Nou echt helemaal eens met jouw mening over Hex. Dat einde vond ik zo slecht en leek echt afgeraffeld! Echt een domper.

3 likes

Ja afgeraffeld is precies het goede woord! Alsof hij nog even superveel drama in zo weinig mogelijk pagina’s wilde proppen. Echt zonde.

3 likes

Ik vind Ginny uit Ginny & Georgia niet zo vervelend als bijna iedereen haar lijkt te vinden geloof ik.

6 likes

ik vind small talk leuk en dat doe ik graag :eek:

29 likes

Ik vind ze wel lelijk gemonteerd, dat je hem soms zo door het eigenlijke interview heen hoort lullen “ter duiding”.

Ja klopt, en het zijn niet de standaard bekende koppen die je bij alle talkshows ziet, maar een keer een niche professortje uit Maastricht bijvoorbeeld. :sweat_smile:

2 likes

Ik ook, vind het heerlijk om met mensen te babbelen over niks en vind het ook altijd leuk om van anderen te horen wat ze werken/gestudeerd hebben/verder allemaal uitspoken. Mis dat soort korte gesprekjes echt nu met Corona.

12 likes

Ik wou dat ik daar goed in was want ik vind het wel leuk, maar ben niet spontaan genoeg daarvoor. Misschien teveel onder de indruk van de andere persoon ofzo waardoor het ongemakkelijk word of ik weet niks meer te zeggen dan hoi… zo jammer :roll_eyes:

1 like

Ik vond Hex medium ok (einde inderdaad echt niks aan) en heb hem toen aan een vriend uitgeleend. Ik lees normaal nooit spannende boeken en dit was echt een eenmalige uitzondering. Die vriend kocht vervolgens voor mijn verjaardag Echo en ik was echt vet teleurgesteld stiekem en heb ook 0 zin om hem te gaan lezen… (nu nog minder…:grimacing:)

2 likes

Doet me eraan denken. Mijn man is nogal stil. Vooral vroeger. Praatte niet vaak met iemand, sprak niemand aan. Ging ook niet veel mee uit.

Toen gingen we naar een verjaardagsfeestje van mijn pa. Op mijn broers en zussen na kende mijn man er echt niemand. Maar ik wist niet wat ik zag: hij ging van groepje naar groepje en heeft letterlijk met iedereen gepraat die avond. Maar echt gezellig doen en al!

Bleek dat hij die dag dus zo’n cursus gehad had hahahahah. Die had echt het licht gezien :smiley:

38 likes

Ik zou bijna zin hebben in een coronatest

Heb jeuk in m’n hersenen en dan kunnen ze er tenminste ff krabben

10 likes

Ik snap waar iedereen vandaan komt maar ik zie vooral een tiener die last heeft van trauma’s en daarom soms onhandig en of ongezond op situaties en anderen reageert. Hetzelfde geld voor Georgia, ik keur haar gedrag totaal niet goed maar snap wel waarom ze zo handelt.

2 likes

Ik vind het Koningslied echt een mooi nummer en luister het nog steeds best vaak :see_no_evil:

12 likes

Ik vind het huis van Elise en Wouter niet mijn ding. Die plafonds vind ik super kitsch, en dan zo’n gouden kranen en kunstgras. En dan zo’n hele wijk met hoogbouw die in je achtertuin kan kijken.
Vond het huis in leiden zoveel mooier.

7 likes

Ja maar dat was niet Amsterdam, waar ze geboren zijn!!!

Ik ook!

1 like

Oké maar hoe is je huid?

Ik ken niet zonder anders schilfer ik gewoon langzaam tot stof

5 likes

Hoe heet deze cursus, dit klinkt als iets voor mij :’)

6 likes

ik vind moederdag, vaderdag en valentijn ZO stom en ben altijd echt verbaasd dat dat in het leven van anderen echt een rol speelt. dat ze iets verwachten of zelf iets doen voor iemand anders
vind het zo’n onzin en ben altijd teleurgesteld als mensen er iets om geven

32 likes

Ik vind het ook onzin, vooral als mensen vragen of ik iets voor vaderdag heb gegeven. Hij is een aantal jaar geleden overleden en elk jaar vraagt iemand het wel en moet ik dit weer vertellen. Vorig jaar vroeg een nieuwe collega het en heb ik alleen gezegd nee ik doe niet aan vaderdag. Vooral die reclames vind ik afschuwelijk, wat geef jij je vader dit jaar :face_vomiting:

9 likes