Heb je een voorbeeld? Ik heb moeite dit te geloven, ben nog nooit een hotelkamer tegengekomen die de prijzen zo bepaalt.
Hahahahaha Rutte vindt gewoon dat je niet moet zeiken en de ondernemer moet steunen
Maar ik begreep uit de eerdere posts dat het voor 1 persoon dan nog absoluut extra duur zou zijn, dus deze kamer voor 2 personen is €110, en dat die voor 1 persoon dan €125 is. Maar het is (hier in ieder geval) dus alleen relatief duurder.
Volgens mij wordt dit wel bedoeld, want een tweepersoonskamer is eigenlijk net zo duur voor het hotel of het nu met 1 of 2 personen wordt gevuld. En daar komt blijkbaar nog een toeslag bovenop omdat 1 persoon minder uitgeeft in het hotel dan 2 personen doen.
Ik heb het ook nog nooit gezien hoor, maar wel vaker van gehoord.
Ja, ik heb ook wel eens zo’n toeslag moeten betalen omdat ik alleen op vakantie ging. Ik probeerde net een voorbeeld te zoeken maar toen kreeg ik dat je wel voor 2 personen kon boeken voor hetzelfde hotel/datum maar niet voor 1 persoon. Ook erg aardig 🥲
Ik boek ook alleen bij hotels die een 1 persoonsbed hebben.
Oke grapje das niet altijd waar.
Maar afgelopen zomer heb ik in een 1persoonskamer geslapen, was toch wel fijn omdat de prijs daardoor lager was.
Anders had ik het ook niet gedaan, was een viersterrenhotel en anders veel te duur. Maar ja dat bed was echt heerlijk en ik had klassieke muziek in de badkamer
Ja ik vind dit dus ook wel lastig om te zeggen, omdat ik goed begrijp dat mensen zich hier wel rot om voelen, maar ik heb heb hier dus ook totaal geen last van!
Ook in mijn familie vraagt niemand waarom ik nog single ben en ik krijg ook nooit vervelende opmerkingen! Vaak vragen mensen wel naar mijn dateleven, maar dat komt ook omdat ik er zelf vaak over praat. en mijn moeder maakt vaak grapjes over vriendjes en toekomstige kleinkinderen, maar daar moet ik alleen maar om lachen. Ik vind single zijn ook totaal geen leed, maar ik denk wel dat “zulke” opmerkingen veel gevoeliger liggen als je er zelf ook niet tevreden mee bent.
Oh en 1 persoontoeslag is toch juist omdat ze er met pakketreizen vanuit gaan dat je met iemand anders op de kamer slaapt waardoor ze 2 mensen in een kamer kunnen plaatsen ipv 1?
Ik ken een eenpersoonstoeslag ook alleen bij pakketreizen. En dan betaal je dus per persoon een bepaald bedrag (zeg 100 euro) en komt er een toeslag (bijv. 70 euro) bovenop als je alleen bent.
Ik vind van die luxe smart tv’s zo kut. Tig functies, snap er de ballen van. Ik wil gewoon een simpele tv met een chromecast en klaar. Moet ook altijd vragen hoe en wat. Word er echt chagrijnig van.
Zelfde. Ik heb gewoon nog steeds een simpele tv met chromecast en ben echt bang dat dat ding ooit kapot gaat
Haha nou dan koop je toch gewoon een nieuwe chromecast?! Mn vriend moet altijd van die hele fancy tv’s waar ik niks van snap en de toegevoegde waarde voor mij is NUL. Of nog minder. Irritante kutdingen. Bah
Ja! Dat je op Netflix/Videoland moet gaan typen wat je wil kijken met zo’n kut afstandsbediening letter voor letter. Veel makkelijker om dat met je telefoon te doen.
Naar aanleiding van bovenstaande dan: ik vind de Chromecast echt de meest overrated gadget OOIT. Dat fuckding werkt nooit als ik dat wil. Ik vind mezelf echt best handig en alles behalve een digibeet oid maar het is echt een wonder als ik ooit een keer iets gestreamd krijg met dat ding. Ik vind de informatie/hulp als het niet werkt ook echt zo mega onduideijk MIJN GOD. Heb al eens een keer een nieuwe aangeschaft omdat ik dacht dat het aan die specifieke Chromecast lag maar bij de volgende precies dezelfde problemen. Echt m’n allergrootste frustratie ooit.
Ik vind een chromecast installeren ook echt zoo lastig.
Ik zat een tijd zonder WiFi dus toen moest die op m’n hotspot, nou duurde uren voor het me opeens lukte.
Uiteraard niks van onthouden dus toen de nieuwe WiFi kwam heb ik nog weken via de hotspot gestremd voor ik me weer aan het installeer drama waagde :’)
(verder wel heel tevreden over m’n chromecast)
Ik weet niet of het écht een impopulaire mening is hier op het forum, maar ik zag een paar keer mensen posten dat ze gek worden van vogelgeluiden.
Ik mis dat juist ontzettend. Als kind hoorde je bij mijn ouders thuis van zonsopgang tot zonsondergang continu superveel vogels. Zoveel dat de afzonderlijke vogelgeluiden amper meer te onderscheiden waren, en het was eigenlijk gewoon standaard achtergrondgeluid.
Nu hoor je daar nog steeds wel vogels, maar een stuk minder dan vroeger en dat vind ik best wel erg eigenlijk. Van mij mag dat wel weer terug!
Ik hoorde bij mijn oude huis nooit vogelgeluiden. Hooguit een irritante duif ofzo. En nu ik verhuisd ben hoor ik ze weer en ik geniet er zo van. Zo gezellig en die irritante duif af en toe neem ik maar voor lief haha.
Ik vind vogels in de tuin ook altijd zo gezellig klinken, zo Nederlands om een of andere reden haha. Opmerking verdient wel dat toen ik in Eindhoven centrum (dus niet eens aan de kust) woonde ik he-le-maal gek werd van de meeuwen
Ik vind vogelgeluiden an sich niet vervelend, maar wel dat het hier altijd smorgens van half 5 tot half 6 is en ik er wakker van word
Als je iedere ochtend om 5 uur gewekt wordt door meeuwen en duiven is het wel even wat anders.
Of wakker worden door de haan van de buren… Gelijk je dag verpest.