Impopulaire meningen #3

Ik heb ook een hele tijd niks aan huidverzorging gedaan, alleen als ik make-up droeg (bijna nooit) maakte ik alles schoon met een watje met micelleir water. Mijn huid was best prima toen, had wel iets meer een vettige t-zone en zichtbare poriën, en soms wat droge plekjes (dan smeerde ik wel een crème erop). Maar niet zo erg dat het heel zichtbaar was of ik me er heel erg aan stoorde.

Ben een tijdje geleden wel weer serieus begonnen met huidverzorging en ik merk zeker wel verbetering. Maar mijn huid is daardoor van “prima” naar “erg goed” gegaan, niet van “slecht” naar “prima.” Verschilt echt per huidtype en persoon denk ik! Ik heb ook nooit echt een moeilijke huid gehad en heb zelf het idee dat hoe ik eet ook al heel veel effect heeft op mijn huid.

1 like

Ugh ja. Ik heb een collega die ieder jaar weer opnieuw vraagt: en wat voor leuks ga jij doen met Moederdag??
Uuuuh naar t graf van mijn moeder, leuk he!

12 likes

Same, maar dan m’n mama. En er lijkt geen ontkomen aan, insta stories staan elk jaar vol met ontbijtfoto’s met “de mama” en ook weer -tig emails met 20% korting voor moederdag !1!
Rot op, is alleen maar pijnlijk

2 likes

De jeuk is naar m’n gehemelte gezakt, ga heel de dag met de tandenborstel masseren denk ik

Ik vind deze ook héél grappig. “It’s called CHICKEN tonight hè”.

3 likes

Ik kreeg een mail van een merk waarin stond, moederdag komt eraan, voor velen is dit gevoelig, klik hier op je uit te schrijven van verdere updates. Vond ik wel mooi

13 likes

Ja! Hij was vooral echt verrast dat het werkte haha. Hij is sowieso wel enorm opengebloeid doorheen de jaren. Maar dat was toen wel een heel grappige avond.

3 likes

Oei dat zou ik hem eens moeten vragen. Is alweer jaren geleden haha. Was echt met tips hoe je een gesprek aanknoopt maar het ook weer makkelijk afrondt (zodat je niet de hele avond ‘vastzit’ aan 1 persoon).

1 like

Ik vind dit weer/temperatuur wel lekker, ik houd ook echt van regen(buien), dus kom maar door met die voorspelling.

22 likes

Ik deel dit met je <3

1 like

Ik vind die like button aan mn scrol kant wel fijn.
Heb er verder geen last van want kan gewoon mn vinger verplaatsen.
Maar ik like dingen veel te snel uit automatisme en dan pas lees ik het goed. En nu kan ik t gewoon snel weer weg halen als ik het er achteraf toch niet mee eens ben haha.

10 likes

Ik ben een willekeurige scroller, scroll net zo graag met links als met rechts. Kan me echt niks schelen.

Denk dat dit impopulair is maar wie weet

19 likes

Als ie Thierry de Veenmol ineens als achtergrond op z’n PC heeft weet je hoe laat het is.

13 likes

Ik vind hem heel irritant, ik geef nu huilies aan willekeurige mensen terwijl ik dat helemaal niet wil :rage:

4 likes

Ik heb echt een irrationeel gruwelijke hekel aan wc’s met open deksel (in een thuis omgeving). En echt 99% van de mensen doet hun wc niet dicht dus kan me lekker vaak ergeren. Van stel dat je foto’s te zien krijgt van een prima badkamer en dan staat die wc waar open, grrr die extra flap zit er niet voor niets, tot elke keer als ik mijn eigen wc bezoek nadat er visite is geweest staat de deksel open :persevere:

Maar ik doe weer vaak uit automatisme per ongeluk de wc-deksel dicht bij andere mensen dus die zullen zich weer kapotergeren aan mij.

13 likes

Hahaha wij zijn hierin echt tegenpolen en zullen nooit een wc moeten delen :joy:
Ik kan er juist niet tegen als de deksel dicht is. Ik wil meteen weten wat er in de plee ligt en niet het risico lopen bij het openen ervan te schrikken van een achtergebleven drol. Plus ik wil zo min mogelijk aanraken in de wc. De bril optillen met een papiertje vind ik smerig omdat ik niet geloof dat bacteriën daar niet gewoon doorheen komen. En als je dat doet en je komt eerder genoemde smerigheid tegen, dan sta je er met je hoofd en neus te dicht op. Openen met je schoen vind ik beter maar ook smerig

43 likes

Hahaha ja ik kan me hier totaal niet in vinden idd :grinning_face_with_smiling_eyes:

In mijn wc zul je nooit achtergebleven drollen vinden, ik maak namelijk m’n wc schoon en omdat ik dus de deksel maar beneden doe zou ik het meteen zien als ie niet schoon was :stuck_out_tongue:

En dat aanraken heb ik niet echt, als ik met m’n benen op de wc-bril kan zitten kan ik ook wel met m’n vingers de deksel aanraken, daarna was ik toch goed m’n handen :sweat_smile:

3 likes

Mij interesseert het niet (mijn wc heeft geeneens een deksel :sweat_smile:) maar vind het hele fenomeen wc-deksel al van jongs af aan fascinerend, omdat ie geen functie lijkt te hebben. Precies wat jij zegt, meeste mensen doen de deksel niet op de wc na gebruik, ik dacht vroeger dat het de bedoeling was dat je hem dicht deed als je doorspoelde, maar op een gegegeven moment was het opeens van “maar waarom vind ik dan nooit een dichte wc?” en toen ook realiseren dat ik hem zelf meestal ook weer opendeed.

2 likes

Volgens mij is dat ook wel de bedoeling. Ik zag laatst bij een wc in een openbaar gebouw daar namelijk een plaatje over dat je de deksel omlaag moest doen zodat bacteriën niet alle kanten op gingen maar heb daarna niet mijn wc gedrag aangepast

3 likes

image
Dan neem je toch lekker zoiets. Kan 'ie dicht, maar kan je wel zien dat er geen (of wel) ouwe drol in ligt @Merrow Plus cute dolfijntjes

29 likes