Dit zijn de echte impopulaire meningen
Haha als die vliegen op mij gaan zitten ipv op de dode muis, dan zegt dat wel iets over mij
Dit heb ik ook wel inderdaad! Maar mijn leven bestaat dan ook uit chips eten.
Ik ben zo haha. Maar ik heb dan weer niks met chips, friet, pizza, pannenkoeken, frituur, borrelhapjes, snoep etc etc
ik vind die mondkapjes eigenlijk niet eens zo hels zoals de meesten dat vinden!
tegenwoordig stap ik niet vaak meer de trein in, maar ik zou dit zo chill hebben gevonden toen ik nog dagelijks in de spits moest reizen, al die niezende en hoestende mensen om je heen, mensen die uit hun mond stinken, mensen die allerlei stinkende shit aten op onmenselijke tijdstippen (ok eten/drinken mag volgens mij wel? maar dan nog lijkt het me dat dat nu veel minder snel gedaan wordt) en enigszins privacy, want je halve gezicht is bedekt haha! dit had me best veel ergernissen gescheeld, denk ikkk ;p
(tot nu toe heb ik het zelf nog niet zo vaak hoeven te dragen hoor, maar even los daarvan)
Ik vind in de trein naar de wc gaan helemaal niet zo erg, en ik ga ook gewoon op de wcbril zitten.
Ik snap ook niet dat zoveel mensen er een probleem van maken. Dat een stoffen mondmasker met deze hitte onaangenaam is is inderdaad waar maar voor de rest is het zoiets simpel en āals dat het maar isā om het virus te verhelpen is dan mijn gedachte. (ik moet het nu hele dagen dragen voor mān werk en voor mij is dat nu ook gewoon normaal geworden)
Ik word best zen van een mondkapje op. Een beetje hetzelfde idee als wanneer je onder een verzwaarde deken ligt.
Oh echt? Ik ben nog nooit een schone wc tegen gekomen maar ik moet zeggen ik durf bijna op geen 1 wc bril te zitten, in openbaar doe ik het nooit
Mensen zoals jij (haha lekker over 1 kam) zijn de reden dat dezelfde mensen niet op de bril gaan zitten, maar erboven hangen en alles onderzeiken. Als iedereen gewoon zou zitten zou er nooit pis op de bril liggen want dat is onmogelijk.
Klopt maar ga jij zelf altijd zitten? Ondanks een viezige wc? Wat doe jij dan als ik vragen mag?
Ik stel het vaak uit tot ik thuis ben, in uiterste nood heb ik wel eens geplast op een wc van de ns maar naast een hele vieze wc hing er ook echt een hele erge urine walm, ruik dat wel eens vaker als je er langs loopt.
Ja als ik moet dan moet ik. Ik pak een stuk wc papier en dan veeg ik eerst de pis van mijn hangende voorgangers weg en dan ga ik zitten.
Vind het ook wel prima, ik heb wasbare dus zit nu altijd lekker naar mijn eigen wasmiddel te ruiken ipv de genoemde bronnen van stank
Ik vind het echt kut dat iedereen massaal aan de airco gaat. Die vloeistof is zo teringslecht voor het milieu.
Eerst het klimaat naar de tyfus helpen waardoor het nu zo tering heet is steeds en vervolgens allemaal aan de airco heujjj
Zit er vloeistof in een airco?
Ja en naast dat de airco energie slurpt is die koelstof schadelijker dan co2. Mensen moeten zich niet zo aanstellen. Je gaat niet dood van de hitte.
Ja! Die zorgt ervoor dat de lucht koud wordt, net als dat er freon in koelkasten zit/zat om te koelen en een auto koelvloeistof heeft om de motor te koelen.
Ja en je huis beter isoleren is ook een goed idee. Ook voor de winter.